21-04-2016, 12:06 AM
(20-04-2016, 03:36 PM)CHRISTOS Έγραψε: Εγω θα σου απαντήσω διαφορετικά στο σχόλιό σου. Αντι να πιάσουν αυτούς τους καρεκλοκένταυρους που έφαγαν σε 1η δόση την ανύπαρκτη 'ηλιακή τηλεματική' και σε 2η δόση την υποτιθέμενη σημερινή που μεχρι και σήμερα η εφαρμογή της ειναι επιεικώς αστεία, αυτους που παράγγελναν ανταλλακτικά για λεωφορεία που σε λιγότερο απο 1 χρόνο τα απέσυραν, οπως επίσης και εκεινα τα διώροφα λεωφορεία που σαπίζουν στα αμαξοστάσια, αυτούς όλους λοιπον δεν τους βλέπεις και σου έφταιξαν οι άνεργοι που ΠΟΛΥ ΟΡΘΑ επιτελους απέκτησαν το δικαιωμα δωρεαν μετακίνησης ;
Αν παρατήρησεις πιο προσεκτικά το προηγούμενο πόστ μου έγραψα άεργους και όχι άνεργους. Οπού στην πρώτη κατηγορία υπάγονται άτομα τα οποία δεν είχαν ούτως ή άλλως σκοπό να εργαστούν στη ζωή τους, φερειπείν νοικοκυρές. Επίσης, μην ξεχνάς μέσα σε αυτούς που απέκτησαν δωρεάν μετακίνηση είναι και άτομα με αδήλωτη εργασία.
Όσο για τις "σπατάλες" που αναφέρεις τα διώροφα κόστισαν 1,6 εκατ., η τωρινή τηλεματική ουσιαστικά είναι ακόμα σε δοκιμαστική λειτουργία και έχει συντελεστεί σχετικά μεγάλη πρόοδος τις τελευταίες βδομάδες (διόρθωση σφαλμάτων στο site, επισκευή εξοπλισμού στα οχήματα, διόρθωση οθονών στις στάσεις) και η τηλεματική στα τρόλεϊ απλά δεν συνεχίστηκε και έμεινε έτσι, συνεπώς δεν χάθηκαν χρήματα. Τέλος, για τα ανταλλακτικά που αναφέρεις έχει σχέση και με το τι σκοπεύεις να κάνεις το όχημα αφού αποσυρθεί από το δίκτυό σου. Στις περιπτώσεις των αποσύρσεων του 2009 (Βεργίνες, Μαούνες, Vanhool A300) καθώς και του 2010/1 (DAF, Σεπίτικα Ν1, Neoplan, Ν2) ο σκοπός ήταν η μεταπώληση και μπορώ να πω ότι επιτεύχθηκε σε ικανοποιητικό βαθμό (Δήμοι: Αρτέμιδας, Ηλιουπόλεως, Μαραθώνα, Χαϊδαρίου, 24 DAF στη Νιγηρία, ΚΤΕΛ: Θήβας, Ηρακλείου-Λασιθίου και πρόσφατα ακόμα και ο ΟΛΗ πήρε 3 Βεργίνες).
Αντίθετα, με μια ματιά στο τρίμηνο Ιανουάριος-Μάρτιος 2016 σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015 παρατηρούμε ότι τα έσοδα μειώθηκαν κατά 11,5 εκατ. (πηγή: Ημερισία ). Και επαναλαμβάνω αυτά μόνο σε ένα τρίμηνο και το μόνο που άλλαξε μέσα σε αυτή τη χρονιά ήταν η δωρεάν μετακίνηση (αδιακρίτως) των "ανέργων" και φυσικά η καλλιέργεια του κλίματος του "τζάμπα". Επίσης, μιας και μιλάμε για σπατάλες μην ξεχνάμε και τις δωρεάν μετακινήσεις για όλους, οι οποίες μέσα σε 15 μέρες οδήγησαν σε απώλεια εσόδων 9,5 εκατ. €...