26-04-2012, 11:20 PM
Τρία κίνητρα που έχουν ως στόχο να υποστηρίξουν τις αεροπορικές εταιρείες και να συμβάλουν στη διατήρηση ή και την ενίσχυση της επιβατικής κίνησης εισάγει για την καλοκαιρινή περίοδο 2012 ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, με τα νέα κίνητρα η συνολική οικονομική υποστήριξη του αεροδρομίου προς τις αεροπορικές εταιρείες αντιστοιχεί περίπου στο 20% των συνολικών αεροναυτιλιακών χρεώσεων του ΔΑΑ για την καλοκαιρινή περίοδο. Τα κίνητρα είναι τα εξής, με ισχύ από Απρίλιο έως Οκτώβριο 2012:
Κίνητρο διατήρησης πτήσεων: 15% έκπτωση επί των τελών προσγείωσης & στάθμευσης για κάθε δρομολόγιο
Με στόχο τη διατήρηση της κίνησης της αντίστοιχης περυσινής θερινής περιόδου, το συγκεκριμένο κίνητρο προσφέρει 15% έκπτωση επί των τελών προσγείωσης & στάθμευσης για κάθε δρομολόγιο, υπό την προϋπόθεση ότι ο αριθμός των πτήσεων θα διατηρηθεί στα ίδια με πέρυσι επίπεδα και πάντως δεν θα μειωθεί περισσότερο από 5%. Σε περίπτωση αύξησης του αριθμού των πτήσεων, η αεροπορική εταιρεία εντάσσεται αυτόματα στο ετήσιο πρόγραμμα των αναπτυξιακών κινήτρων του ΔΑΑ.
Κίνητρο μετεπιβιβαζόμενων επιβατών: ποσό ύψους 5 ευρώ - 15 ευρώ για κάθε μετεπιβιβαζόμενο επιβάτη (ίσο με έκπτωση από 30% έως 90% επί των επιβατικών χρεώσεων του ΔΑΑ)
Με στόχο τη διατήρηση και ανάπτυξη της μετεπιβιβαζόμενης (transfer) κίνησης μέσω της Αθήνας προς άλλους προορισμούς, το κίνητρο αυτό προσφέρει σε κάθε αεροπορική εταιρεία κλιμακωτά ένα σταθερό πόσο για κάθε μετεπιβιβαζόμενο επιβάτη κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου (από 5 έως 15 ευρώ ανά επιβάτη, ίσο με έκπτωσηαπό 30% έως 90% επί των επιβατικών χρεώσεων του ΔΑΑ). Υπενθυμίζεται ότι οι μετεπιβιβαζόμενοι επιβάτες, απαλλάσσονται και από το Τέλος Εκσυγχρονισμού & Ανάπτυξης Αεροδρομίων (ΤΕΑΑ - σπατόσημο).
Κίνητρο για ανάπτυξη ειδικών αγορών: ποσό ύψους 5 - 10 ευρώ για κάθε επιβάτη (ίσο με έκπτωση από 25% έως 50% επί των επιβατικών χρεώσεων του ΔΑΑ)
Με στόχο τη διείσδυση σε συγκεκριμένες ευρωπαϊκές αγορές με δυνατότητα δημιουργίας επιπλέον επιβατικής κίνησης (χωρίς απευθείας σύνδεση έως σήμερα με την Αθήνα), κάθε νέο δρομολόγιο της κατηγορίας αυτής θα επιδοτείται όχι μόνο με το υπάρχον «κίνητρο για νέα διεθνή δρομολόγια» αλλά και επιπλέον με ένα σταθερό ποσό ανά διακινούμενο επιβάτη (από 5 έως 10 ευρώ, ίσο με έκπτωση από 25% έως 50% επί των επιβατικών χρεώσεων του ΔΑΑ) που θα επιστρέφεται με την μορφή εκπτώσεων στην αεροπορική εταιρεία.
Τα νέα κίνητρα που προσφέρουν εκπτώσεις που ανέρχονται περίπου στο 20% των συνολικών αεροναυτιλιακών χρεώσεων του ΔΑΑ για την καλοκαιρινή περίοδο δεν είναι πλέον αυστηρά προσανατολισμένα μόνο στην υποστήριξη αναπτυξιακών αποφάσεων των αεροπορικών εταιρειών, αλλά λαμβάνουν υπόψη τα δεδομένα της κίνησης όπως αυτή διαμορφώνεται.
Συμμετέχοντας έτσι ακόμα περισσότερο στο ρίσκο των αεροπορικών εταιρειών, ο ΔΑΑ επιδιώκει να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις νέες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί λόγω της ιδιαίτερα δύσκολης οικονομικής συγκυρίας και να συμβάλει αποφασιστικά στην προσπάθεια για την υποστήριξη και την ενίσχυση της αεροπορικής αγοράς, καθώς και στην τόνωση της δυναμικής της πόλης της Αθήνας.
Παράλληλα, σε ισχύ εξακολουθεί να βρίσκεται το πρόγραμμα κινήτρων και συγχρηματοδότησης αναπτυξιακών δράσεων των αεροπορικών εταιρειών που ο ΔΑΑ παρέχει σε ετήσια βάση.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, με τα νέα κίνητρα η συνολική οικονομική υποστήριξη του αεροδρομίου προς τις αεροπορικές εταιρείες αντιστοιχεί περίπου στο 20% των συνολικών αεροναυτιλιακών χρεώσεων του ΔΑΑ για την καλοκαιρινή περίοδο. Τα κίνητρα είναι τα εξής, με ισχύ από Απρίλιο έως Οκτώβριο 2012:
Κίνητρο διατήρησης πτήσεων: 15% έκπτωση επί των τελών προσγείωσης & στάθμευσης για κάθε δρομολόγιο
Με στόχο τη διατήρηση της κίνησης της αντίστοιχης περυσινής θερινής περιόδου, το συγκεκριμένο κίνητρο προσφέρει 15% έκπτωση επί των τελών προσγείωσης & στάθμευσης για κάθε δρομολόγιο, υπό την προϋπόθεση ότι ο αριθμός των πτήσεων θα διατηρηθεί στα ίδια με πέρυσι επίπεδα και πάντως δεν θα μειωθεί περισσότερο από 5%. Σε περίπτωση αύξησης του αριθμού των πτήσεων, η αεροπορική εταιρεία εντάσσεται αυτόματα στο ετήσιο πρόγραμμα των αναπτυξιακών κινήτρων του ΔΑΑ.
Κίνητρο μετεπιβιβαζόμενων επιβατών: ποσό ύψους 5 ευρώ - 15 ευρώ για κάθε μετεπιβιβαζόμενο επιβάτη (ίσο με έκπτωση από 30% έως 90% επί των επιβατικών χρεώσεων του ΔΑΑ)
Με στόχο τη διατήρηση και ανάπτυξη της μετεπιβιβαζόμενης (transfer) κίνησης μέσω της Αθήνας προς άλλους προορισμούς, το κίνητρο αυτό προσφέρει σε κάθε αεροπορική εταιρεία κλιμακωτά ένα σταθερό πόσο για κάθε μετεπιβιβαζόμενο επιβάτη κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου (από 5 έως 15 ευρώ ανά επιβάτη, ίσο με έκπτωσηαπό 30% έως 90% επί των επιβατικών χρεώσεων του ΔΑΑ). Υπενθυμίζεται ότι οι μετεπιβιβαζόμενοι επιβάτες, απαλλάσσονται και από το Τέλος Εκσυγχρονισμού & Ανάπτυξης Αεροδρομίων (ΤΕΑΑ - σπατόσημο).
Κίνητρο για ανάπτυξη ειδικών αγορών: ποσό ύψους 5 - 10 ευρώ για κάθε επιβάτη (ίσο με έκπτωση από 25% έως 50% επί των επιβατικών χρεώσεων του ΔΑΑ)
Με στόχο τη διείσδυση σε συγκεκριμένες ευρωπαϊκές αγορές με δυνατότητα δημιουργίας επιπλέον επιβατικής κίνησης (χωρίς απευθείας σύνδεση έως σήμερα με την Αθήνα), κάθε νέο δρομολόγιο της κατηγορίας αυτής θα επιδοτείται όχι μόνο με το υπάρχον «κίνητρο για νέα διεθνή δρομολόγια» αλλά και επιπλέον με ένα σταθερό ποσό ανά διακινούμενο επιβάτη (από 5 έως 10 ευρώ, ίσο με έκπτωση από 25% έως 50% επί των επιβατικών χρεώσεων του ΔΑΑ) που θα επιστρέφεται με την μορφή εκπτώσεων στην αεροπορική εταιρεία.
Τα νέα κίνητρα που προσφέρουν εκπτώσεις που ανέρχονται περίπου στο 20% των συνολικών αεροναυτιλιακών χρεώσεων του ΔΑΑ για την καλοκαιρινή περίοδο δεν είναι πλέον αυστηρά προσανατολισμένα μόνο στην υποστήριξη αναπτυξιακών αποφάσεων των αεροπορικών εταιρειών, αλλά λαμβάνουν υπόψη τα δεδομένα της κίνησης όπως αυτή διαμορφώνεται.
Συμμετέχοντας έτσι ακόμα περισσότερο στο ρίσκο των αεροπορικών εταιρειών, ο ΔΑΑ επιδιώκει να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις νέες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί λόγω της ιδιαίτερα δύσκολης οικονομικής συγκυρίας και να συμβάλει αποφασιστικά στην προσπάθεια για την υποστήριξη και την ενίσχυση της αεροπορικής αγοράς, καθώς και στην τόνωση της δυναμικής της πόλης της Αθήνας.
Παράλληλα, σε ισχύ εξακολουθεί να βρίσκεται το πρόγραμμα κινήτρων και συγχρηματοδότησης αναπτυξιακών δράσεων των αεροπορικών εταιρειών που ο ΔΑΑ παρέχει σε ετήσια βάση.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Stephen Hawking.