08-03-2012, 03:05 PM
Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την ανάδειξη αναδόχου κατασκευής του έργου της αναβάθμισης του χερσαίου τμήματος διαδρόμου του Κρατικού Αερολιμένα Θεσσαλονίκης «Μακεδονία», προϋπολογισμού 38,75 εκατ. ευρώ, με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ.
Το τεχνικό αντικείμενο του έργου αφορά στην πλήρη ανακατασκευή του υφιστάμενου χερσαίου τμήματος του διαδρόμου 10-28, με εργασίες εξυγίανσης, οδοστρωσίας και κατασκευής νέου αντιολισθητικού τάπητα και το άνοιγμα των προσφορών θα γίνει στις 8 Μαΐου 2012.
Ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης ανέφερε: «Πρόκειται για ιδιαίτερα σημαντικό έργο για την αναβάθμιση του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης. Με το έργο αυτό, το υφιστάμενο χερσαίο τμήμα του διαδρόμου 10-28 αποκτά τα ίδια λειτουργικά και τεχνικά χαρακτηριστικά με το νέο τμήμα που κατασκευάζεται στη θάλασσα, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένας ενιαίος εκτεταμένος διάδρομος, ο οποίος θα μπορεί να δέχεται με ασφάλεια και τα μεγάλα αεροσκάφη.
Σημειώνεται ότι έχει ληφθεί μέριμνα ώστε η κατασκευή του έργου να μην επηρεάσει τη λειτουργία του αεροδρομίου, καθόσον θα χρησιμοποιηθεί προσωρινά ως διάδρομος ο παράλληλος τροχόδρομος του 10- 28. Για τον σκοπό αυτόν συμπεριλαμβάνονται στο έργο και οι απαραίτητες εργασίες για τη λειτουργία του τροχοδρόμου ως διαδρόμου».
Το τεχνικό αντικείμενο του έργου αφορά στην πλήρη ανακατασκευή του υφιστάμενου χερσαίου τμήματος του διαδρόμου 10-28, με εργασίες εξυγίανσης, οδοστρωσίας και κατασκευής νέου αντιολισθητικού τάπητα και το άνοιγμα των προσφορών θα γίνει στις 8 Μαΐου 2012.
Ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης ανέφερε: «Πρόκειται για ιδιαίτερα σημαντικό έργο για την αναβάθμιση του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης. Με το έργο αυτό, το υφιστάμενο χερσαίο τμήμα του διαδρόμου 10-28 αποκτά τα ίδια λειτουργικά και τεχνικά χαρακτηριστικά με το νέο τμήμα που κατασκευάζεται στη θάλασσα, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένας ενιαίος εκτεταμένος διάδρομος, ο οποίος θα μπορεί να δέχεται με ασφάλεια και τα μεγάλα αεροσκάφη.
Σημειώνεται ότι έχει ληφθεί μέριμνα ώστε η κατασκευή του έργου να μην επηρεάσει τη λειτουργία του αεροδρομίου, καθόσον θα χρησιμοποιηθεί προσωρινά ως διάδρομος ο παράλληλος τροχόδρομος του 10- 28. Για τον σκοπό αυτόν συμπεριλαμβάνονται στο έργο και οι απαραίτητες εργασίες για τη λειτουργία του τροχοδρόμου ως διαδρόμου».