08-03-2012, 01:56 PM
Το ενδεχόμενο να μείνουν φέτος τα ελληνικά νησιά χωρίς τακτική συγκοινωνία, ακόμα και κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, είναι κάτι παραπάνω από ορατό, λόγω των μεγάλων οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι ακτοπλοϊκές εταιρίες. Το ενδεχόμενο αυτό, μάλιστα, όσο περνά ο καιρός, γίνεται ολοένα και πιο ισχυρό, καθώς τα προβλήματα, αντί να μειώνονται, αυξάνουν.
Το πιθανότερο δε είναι ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα διασύνδεσης θα έχουν τα λιμάνια της Βόρειας Ελλάδας, με τα νησιά του Αιγαίου. Ούτως ή άλλως, η διασύνδεση ήταν και στο παρελθόν προβληματική, οπότε, αν χειροτερέψει η κατάσταση, δεν αποκλείεται να φτάσει ακόμα και στο σημείο μηδέν, σε ορισμένες περιπτώσεις.
Το γεγονός αναμένεται να προκαλέσει πολύ μεγάλο πρόβλημα στον εσωτερικό τουρισμό, για φέτος, ενώ θα έχει τις επιπτώσεις του και στην οικονομία της Βόρειας Ελλάδας, αφού ένα μεγάλο μέρος της στηρίζεται σε αυτή την επικοινωνία, ιδιαίτερα κατά τη θερινή περίοδο. Γι' αυτό και θα πρέπει αμέσως να αναληφθούν πρωτοβουλίες από τους τοπικούς φορείς, για τη στήριξη της θαλάσσιας διασύνδεσης της Θεσσαλονίκης και των λοιπών λιμένων της ευρύτερης περιοχής με το Αιγαίο, ακόμα και μέσα στις τωρινές δύσκολες οικονομικές συνθήκες.
Το πιθανότερο δε είναι ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα διασύνδεσης θα έχουν τα λιμάνια της Βόρειας Ελλάδας, με τα νησιά του Αιγαίου. Ούτως ή άλλως, η διασύνδεση ήταν και στο παρελθόν προβληματική, οπότε, αν χειροτερέψει η κατάσταση, δεν αποκλείεται να φτάσει ακόμα και στο σημείο μηδέν, σε ορισμένες περιπτώσεις.
Το γεγονός αναμένεται να προκαλέσει πολύ μεγάλο πρόβλημα στον εσωτερικό τουρισμό, για φέτος, ενώ θα έχει τις επιπτώσεις του και στην οικονομία της Βόρειας Ελλάδας, αφού ένα μεγάλο μέρος της στηρίζεται σε αυτή την επικοινωνία, ιδιαίτερα κατά τη θερινή περίοδο. Γι' αυτό και θα πρέπει αμέσως να αναληφθούν πρωτοβουλίες από τους τοπικούς φορείς, για τη στήριξη της θαλάσσιας διασύνδεσης της Θεσσαλονίκης και των λοιπών λιμένων της ευρύτερης περιοχής με το Αιγαίο, ακόμα και μέσα στις τωρινές δύσκολες οικονομικές συνθήκες.