09-02-2012, 04:52 PM
Η ΕΡΓΟΣΕ αποφάσισε σήμερα τη δημοπράτηση ενός ακόμη τμήματος του σιδηροδρομικού ΠΑΘΕΠ και πιο συγκεκριμένα στον άξονα Κόρινθος – Πάτρα, το τμήμα από Ροδοδάφνη έως Ψαθόπυργο, συνολικού μήκους 21,5 km, συμπεριλαμβανομένης και της δίδυμης σήραγγας Παναγοπούλας (μήκους περίπου 5 χλμ ανά κλάδο).
Πρόκειται για τη κατασκευή της υποδομής της διπλής ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής, με σύγχρονο σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, χωρίς ισόπεδες διαβάσεις, συνολικού προϋπολογισμού 315 εκατ. ευρώ.
Το εν λόγω τμήμα αποτελεί μέρος της γραμμής Ροδοδάφνη – Ρίο η οποία και συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ.
Τέλος στην προαναφερόμενη γραμμή προβλέπεται με την παράδοσή της προς χρήση και η κατασκευή 5 στάσεων στις περιοχές Ροδοδάφνης, Σελιανίτικων, Καμαρών, Ψαθοπύργου και Αραχωβιτίκων οι οποίες θα συμβάλουν στην ανάπτυξη των ανωτέρω περιοχών.
Σε δήλωσή του ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μαυρουδής Βορίδης επεσήμανε ότι «το συγκεκριμένο έργο, λόγω του μεγέθους του, πρόκειται να τονώσει τη κατασκευαστική αγορά συμβάλλοντας ταυτόχρονα στη δημιουργία θέσεων εργασίας».
Πρόκειται για τη κατασκευή της υποδομής της διπλής ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής, με σύγχρονο σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, χωρίς ισόπεδες διαβάσεις, συνολικού προϋπολογισμού 315 εκατ. ευρώ.
Το εν λόγω τμήμα αποτελεί μέρος της γραμμής Ροδοδάφνη – Ρίο η οποία και συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ.
Τέλος στην προαναφερόμενη γραμμή προβλέπεται με την παράδοσή της προς χρήση και η κατασκευή 5 στάσεων στις περιοχές Ροδοδάφνης, Σελιανίτικων, Καμαρών, Ψαθοπύργου και Αραχωβιτίκων οι οποίες θα συμβάλουν στην ανάπτυξη των ανωτέρω περιοχών.
Σε δήλωσή του ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μαυρουδής Βορίδης επεσήμανε ότι «το συγκεκριμένο έργο, λόγω του μεγέθους του, πρόκειται να τονώσει τη κατασκευαστική αγορά συμβάλλοντας ταυτόχρονα στη δημιουργία θέσεων εργασίας».