18-11-2011, 12:47 PM
Η μη απελευθέρωση του επαγγέλματος προκάλεσε την αντίδραση των ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων. Με κινητοποιήσεις απειλεί η Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού. Αντίθετος στην τακτική αυτή είναι ο Σύνδεσμος Τουριστικών Γραφείων
Ανοιξε το επάγγελμα των τουριστικών λεωφορείων, όμως παραμένει ερμητικά κλειστό αυτό των ΚΤΕΛ.
Οι τουριστικοί φορείς της χώρας και ειδικά ο Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Τουριστικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ) και η ΓΕΠΟΕΤ είχαν ταχθεί ευθύς εξαρχής υπέρ της πλήρους απελευθέρωσης των χερσαίων επιβατικών μεταφορών, συμπεριλαμβανομένων βεβαίως και των τουριστικών επιβατικών μεταφορών. Τώρα η Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού απειλεί με κινητοποιήσεις και κλείσιμο δρόμων. Ωστόσο, αντίθετος στην τακτική αυτή είναι ο ΗΑΤΤΑ.
Χαρακτηριστικό είναι ότι ενώ εκκρεμούσε συνάντηση των εκπροσώπων του ΗΑΤΤΑ και της ΓΕΠΟΕΤ με τον υπουργό κ. Γερουλάνο, "με ιδιαίτερη έκπληξη πληροφορηθήκαμε στις 7 Νοεμβρίου 2011 ότι η αναμενόμενη εκ μέρους σας Υπουργική Απόφαση, η οποία θα καθόριζε τους όρους και τις προϋποθέσεις απελευθέρωσης των αδειών τουριστικών λεωφορείων, έχει ήδη υπογραφεί και περιληφθεί στο με αριθμό 2537/7-11-11 Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως", αναφέρει σε επιστολή της η ΓΕΠΟΕΤ την οποία απευθύνει στον πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο και τους συναρμόδιους υπουργούς Πολιτισμού - Τουρισμού Π. Γερουλάνο, Γιώργο Νικητιάδη, Π. Αλιβιζάτο και Μεταφορών Μάκη Βορίδη.
Οι εκπρόσωποι των τουριστικών γραφείων της χώρας ζητούν το αυτονόητο, ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις για όλους, αφού όπως λένε με την απόφαση του κ. Γερουλάνου διευρύνεται το "κλειστό" επάγγελμα των ΚΤΕΛ που θα μπορεί να πραγματοποιεί και εκδρομές, ενώ αντίθετα το τουριστικό λεωφορείο δεν θα μπορεί να κάνει συγκοινωνίες.
Τις αντιδράσεις των τουριστικών φορέων της χώρας προκάλεσε η απόφαση του υπουργού Πολιτισμού - Τουρισμού Γ. Γερουλάνου να μην προχωρήσει στην απελευθέρωση του επαγγέλματος των ΚΤΕΛ
"Η απόφαση που απελευθερώνει τις άδειες των τουριστικών λεωφορείων χωρίς καμία προϋπόθεση και που δεν συνοδεύεται και από την απελευθέρωση των συγκοινωνιών και των χερσαίων επιβατικών μεταφορών όπως ο Νόμος 3919/2011 ορίζει μας φέρνει προ τετελεσμένων και θα αποτελέσει ταφόπλακα για τα τουριστικά λεωφορεία", αναφέρει στην επιστολή της η ΓΕΠΟΕΤ και υπογραμμίζει: "Ο λόγος που δεν θέλατε να πειράξετε το κατεστημένο, το κλειστό επάγγελμα των ΚΤΕΛ -το οποίο θα μπορούσατε μέσω του Νόμου 2446/96 που είναι νόμος του ΕΟΤ, δηλαδή δικός σας, και στο σημείο που αυτός αναφέρει ρητά στο άρθρο 1 για τα τουριστικά λεωφορεία ''απαγορευομένης της με οποιονδήποτε τρόπο εκτέλεσης συγκοινωνίας'' να γίνει ''επιτρεπομένης της συγκοινωνίας''- είναι ότι τόσο ο συναρμόδιος υπουργός (όσον αφορά τα ΚΤΕΛ) κ. Ραγκούσης όσο και εσείς φοβηθήκατε, ύστερα από τις κινητοποιήσεις των ταξί, και τις κινητοποιήσεις των ΚΤΕΛ.
Αρα όποιος κινητοποιείται και κλείνει τους δρόμους επιβάλλεται στην κυβέρνηση και κρατάει το επάγγελμά του κλειστό, άσχετα αν αυτό είναι εις βάρος ενός άλλου επαγγέλματος.
Ανοιξε το επάγγελμα των τουριστικών λεωφορείων, όμως παραμένει ερμητικά κλειστό αυτό των ΚΤΕΛ.
Οι τουριστικοί φορείς της χώρας και ειδικά ο Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Τουριστικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ) και η ΓΕΠΟΕΤ είχαν ταχθεί ευθύς εξαρχής υπέρ της πλήρους απελευθέρωσης των χερσαίων επιβατικών μεταφορών, συμπεριλαμβανομένων βεβαίως και των τουριστικών επιβατικών μεταφορών. Τώρα η Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού απειλεί με κινητοποιήσεις και κλείσιμο δρόμων. Ωστόσο, αντίθετος στην τακτική αυτή είναι ο ΗΑΤΤΑ.
Χαρακτηριστικό είναι ότι ενώ εκκρεμούσε συνάντηση των εκπροσώπων του ΗΑΤΤΑ και της ΓΕΠΟΕΤ με τον υπουργό κ. Γερουλάνο, "με ιδιαίτερη έκπληξη πληροφορηθήκαμε στις 7 Νοεμβρίου 2011 ότι η αναμενόμενη εκ μέρους σας Υπουργική Απόφαση, η οποία θα καθόριζε τους όρους και τις προϋποθέσεις απελευθέρωσης των αδειών τουριστικών λεωφορείων, έχει ήδη υπογραφεί και περιληφθεί στο με αριθμό 2537/7-11-11 Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως", αναφέρει σε επιστολή της η ΓΕΠΟΕΤ την οποία απευθύνει στον πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο και τους συναρμόδιους υπουργούς Πολιτισμού - Τουρισμού Π. Γερουλάνο, Γιώργο Νικητιάδη, Π. Αλιβιζάτο και Μεταφορών Μάκη Βορίδη.
Οι εκπρόσωποι των τουριστικών γραφείων της χώρας ζητούν το αυτονόητο, ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις για όλους, αφού όπως λένε με την απόφαση του κ. Γερουλάνου διευρύνεται το "κλειστό" επάγγελμα των ΚΤΕΛ που θα μπορεί να πραγματοποιεί και εκδρομές, ενώ αντίθετα το τουριστικό λεωφορείο δεν θα μπορεί να κάνει συγκοινωνίες.
Τις αντιδράσεις των τουριστικών φορέων της χώρας προκάλεσε η απόφαση του υπουργού Πολιτισμού - Τουρισμού Γ. Γερουλάνου να μην προχωρήσει στην απελευθέρωση του επαγγέλματος των ΚΤΕΛ
"Η απόφαση που απελευθερώνει τις άδειες των τουριστικών λεωφορείων χωρίς καμία προϋπόθεση και που δεν συνοδεύεται και από την απελευθέρωση των συγκοινωνιών και των χερσαίων επιβατικών μεταφορών όπως ο Νόμος 3919/2011 ορίζει μας φέρνει προ τετελεσμένων και θα αποτελέσει ταφόπλακα για τα τουριστικά λεωφορεία", αναφέρει στην επιστολή της η ΓΕΠΟΕΤ και υπογραμμίζει: "Ο λόγος που δεν θέλατε να πειράξετε το κατεστημένο, το κλειστό επάγγελμα των ΚΤΕΛ -το οποίο θα μπορούσατε μέσω του Νόμου 2446/96 που είναι νόμος του ΕΟΤ, δηλαδή δικός σας, και στο σημείο που αυτός αναφέρει ρητά στο άρθρο 1 για τα τουριστικά λεωφορεία ''απαγορευομένης της με οποιονδήποτε τρόπο εκτέλεσης συγκοινωνίας'' να γίνει ''επιτρεπομένης της συγκοινωνίας''- είναι ότι τόσο ο συναρμόδιος υπουργός (όσον αφορά τα ΚΤΕΛ) κ. Ραγκούσης όσο και εσείς φοβηθήκατε, ύστερα από τις κινητοποιήσεις των ταξί, και τις κινητοποιήσεις των ΚΤΕΛ.
Αρα όποιος κινητοποιείται και κλείνει τους δρόμους επιβάλλεται στην κυβέρνηση και κρατάει το επάγγελμά του κλειστό, άσχετα αν αυτό είναι εις βάρος ενός άλλου επαγγέλματος.