22-09-2011, 08:58 PM
Δρομολόγια προς και από το Ελ. Βενιζέλος πραγματοποίησαν τα ΚΤΕΛ Αττικής
Με το ΚΤΕΛ μεταφέρονταν αναγκαστικά όσοι επιθυμούσαν να μεταβούν στο αεροδρόμιο και δεν διαθέτουν Ι.Χ.
Δρομολόγια που συνέδεαν το κέντρο της Αθήνας με τον Διεθνή Αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος» κι αντίστροφα πραγματοποιούσε την Πέμπτη το ΚΤΕΛ Αττικής, καλύπτοντας το κενό μεταφορικού έργου που προκλήθηκε από την απεργία των αστικών συγκοινωνιών και των ταξί. Έτσι, το μονοπώλιο του ΟΑΣΑ στις αστικές γραμμές έσπασε και η αγορά άνοιξε - προς το παρόν- προσωρινά!
Τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ χρέωναν κόμιστρο πέντε ευρώ - όσο δηλαδή και τα λεωφορεία της ΣΤΑΣΥ- μεταφέροντας χιλιάδες ταξιδιώτες από και προς το αεροδρόμιο με δρομολόγια ανά 30 λεπτά. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα τηλέφωνα της εταιρίας ήταν μπλοκαρισμένα όλη την ημέρα, καθώς το ΚΤΕΛ αποτελούσε την μόνη επιλογή για όσους δεν διαθέτουν ιδιωτικό μέσο μεταφοράς και ήθελα να ταξιδέψουν από και προς το αεροδρόμιο.
Μία «ασήμαντη» λεπτομέρεια
Ωστόσο, υπάρχει και μία μικρή λεπτομέρεια, την οποία παρέβλεψαν οι περισσότεροι - του υπουργείου Υποδομών συμπεριλαμβανομένου - προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι επιβάτες. Η σύνδεση του Διεθνούς Αερολιμένα - Αθηνών με το ΚΤΕΛ ήταν τυπικά παράνομη, καθώς για την εκτέλεση του συγκεκριμένου δρομολογίου απαιτείται ειδική άδεια. Μάλιστα, πεπειραμένος συγκοινωνιολόγος, μιλώντας υπό τον όρο της ανωνυμίας, σημειώνει ότι «σε καμία περίπτωση το ΚΤΕΛ Αττικής δεν νομιμοποιείται να κάνει αυτό το δρομολόγιο», κάνοντας λόγο για «καθαρή πειρατεία!».
Ωστόσο, μπροστά στην ανάγκη εξυπηρέτησης των χιλιάδων ταξιδιωτών του «Ελ. Βενιζέλος» οι αρμόδιοι έκαναν τα «στραβά μάτια», δημιουργώντας, μάλιστα, κι ένα προηγούμενο στην μεταφορική αγορά, το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί μελλοντικά.
Με το ΚΤΕΛ μεταφέρονταν αναγκαστικά όσοι επιθυμούσαν να μεταβούν στο αεροδρόμιο και δεν διαθέτουν Ι.Χ.
Δρομολόγια που συνέδεαν το κέντρο της Αθήνας με τον Διεθνή Αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος» κι αντίστροφα πραγματοποιούσε την Πέμπτη το ΚΤΕΛ Αττικής, καλύπτοντας το κενό μεταφορικού έργου που προκλήθηκε από την απεργία των αστικών συγκοινωνιών και των ταξί. Έτσι, το μονοπώλιο του ΟΑΣΑ στις αστικές γραμμές έσπασε και η αγορά άνοιξε - προς το παρόν- προσωρινά!
Τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ χρέωναν κόμιστρο πέντε ευρώ - όσο δηλαδή και τα λεωφορεία της ΣΤΑΣΥ- μεταφέροντας χιλιάδες ταξιδιώτες από και προς το αεροδρόμιο με δρομολόγια ανά 30 λεπτά. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα τηλέφωνα της εταιρίας ήταν μπλοκαρισμένα όλη την ημέρα, καθώς το ΚΤΕΛ αποτελούσε την μόνη επιλογή για όσους δεν διαθέτουν ιδιωτικό μέσο μεταφοράς και ήθελα να ταξιδέψουν από και προς το αεροδρόμιο.
Μία «ασήμαντη» λεπτομέρεια
Ωστόσο, υπάρχει και μία μικρή λεπτομέρεια, την οποία παρέβλεψαν οι περισσότεροι - του υπουργείου Υποδομών συμπεριλαμβανομένου - προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι επιβάτες. Η σύνδεση του Διεθνούς Αερολιμένα - Αθηνών με το ΚΤΕΛ ήταν τυπικά παράνομη, καθώς για την εκτέλεση του συγκεκριμένου δρομολογίου απαιτείται ειδική άδεια. Μάλιστα, πεπειραμένος συγκοινωνιολόγος, μιλώντας υπό τον όρο της ανωνυμίας, σημειώνει ότι «σε καμία περίπτωση το ΚΤΕΛ Αττικής δεν νομιμοποιείται να κάνει αυτό το δρομολόγιο», κάνοντας λόγο για «καθαρή πειρατεία!».
Ωστόσο, μπροστά στην ανάγκη εξυπηρέτησης των χιλιάδων ταξιδιωτών του «Ελ. Βενιζέλος» οι αρμόδιοι έκαναν τα «στραβά μάτια», δημιουργώντας, μάλιστα, κι ένα προηγούμενο στην μεταφορική αγορά, το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί μελλοντικά.