05-08-2011, 03:07 PM
Την αναστολή των απεργιακών τους κινητοποιήσεων αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες ταξί, μετά από πολύωρη συνεδρίαση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί και Αγοραίων.
Πάντως, στις ομιλίες τους οι πρόεδροι των σωματείων της Πάτρας, του Ηρακλείου Κρήτης και της Θεσσαλονίκης τοποθετήθηκαν υπέρ της συνέχισης των κινητοποιήσεων του κλάδου.
Νωρίτερα, οι ιδιοκτήτες ταξί της Πάτρας μετέβησαν στα διόδια του Ρίου, στην εθνική οδό Πατρών - Κορίνθου, ανοίγοντας τις μπάρες για να περνούν ελεύθερα οι διερχόμενοι οδηγοί.
Δεν υπάρχει λόγος να συνεχίζουμε την απεργία σε κενό χρόνο, είχε δηλώσει το πρωί στην κρατική τηλεόραση ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θ.Λυμπερόπουλος. Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο να μη γίνει δεκτή η εισήγησή του κατά τη σημερινή συνεδρίαση, ο κ. Λυμπερόπουλος παρατήρησε: «Έχω κάνει την πρόταση για λήξη της απεργίας, κάτι που συμφέρει τον κλάδο. Εάν δεν εισακουστώ ας αναλάβουν άλλοι την ευθύνη να οδηγήσουν τον κλάδο στην καταστροφή».
Σε κάθε περίπτωση, ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ διεμήνυσε πως αν το Σεπτέμβριο δεν υπάρξουν οι προσδοκώμενες κινήσεις από πλευράς υπουργείου, οι κινητοποιήσεις θα επαναληφθούν.
Καθοριστική για την εκτόνωση της κατάστασης αποδείχθηκε η παρέμβαση των περιφερειαρχών που συναντήθηκαν χθες με τους εκπροσώπους των αυτοκινητιστών. Οι περιφερειάρχες δεσμεύθηκαν ότι θα είναι αυτοί οι εγγυητές του διαλόγου που θα ξεκινήσει στο τέλος του Αυγούστου καθώς και ότι δεν θα υπογραφεί καμία άδεια απ' όσες έχουν κατατεθεί μετά την απελευθέρωση του επαγγέλματος, αν πρώτα δεν κατατεθεί ο νόμος κι αφού προηγηθεί η σχετική διαβούλευση.
Παράλληλα όμως, δεν έλαβαν καμία δέσμευση για την άρση των διώξεων που έχουν ήδη δρομολογηθεί σε βάρος αυτοκινητιστών για παρακώλυση συγκοινωνιών, τονίζοντας ότι ο νόμος είναι νόμος και πρέπει να εφαρμόζεται.
Πάντως, στις ομιλίες τους οι πρόεδροι των σωματείων της Πάτρας, του Ηρακλείου Κρήτης και της Θεσσαλονίκης τοποθετήθηκαν υπέρ της συνέχισης των κινητοποιήσεων του κλάδου.
Νωρίτερα, οι ιδιοκτήτες ταξί της Πάτρας μετέβησαν στα διόδια του Ρίου, στην εθνική οδό Πατρών - Κορίνθου, ανοίγοντας τις μπάρες για να περνούν ελεύθερα οι διερχόμενοι οδηγοί.
Δεν υπάρχει λόγος να συνεχίζουμε την απεργία σε κενό χρόνο, είχε δηλώσει το πρωί στην κρατική τηλεόραση ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θ.Λυμπερόπουλος. Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο να μη γίνει δεκτή η εισήγησή του κατά τη σημερινή συνεδρίαση, ο κ. Λυμπερόπουλος παρατήρησε: «Έχω κάνει την πρόταση για λήξη της απεργίας, κάτι που συμφέρει τον κλάδο. Εάν δεν εισακουστώ ας αναλάβουν άλλοι την ευθύνη να οδηγήσουν τον κλάδο στην καταστροφή».
Σε κάθε περίπτωση, ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ διεμήνυσε πως αν το Σεπτέμβριο δεν υπάρξουν οι προσδοκώμενες κινήσεις από πλευράς υπουργείου, οι κινητοποιήσεις θα επαναληφθούν.
Καθοριστική για την εκτόνωση της κατάστασης αποδείχθηκε η παρέμβαση των περιφερειαρχών που συναντήθηκαν χθες με τους εκπροσώπους των αυτοκινητιστών. Οι περιφερειάρχες δεσμεύθηκαν ότι θα είναι αυτοί οι εγγυητές του διαλόγου που θα ξεκινήσει στο τέλος του Αυγούστου καθώς και ότι δεν θα υπογραφεί καμία άδεια απ' όσες έχουν κατατεθεί μετά την απελευθέρωση του επαγγέλματος, αν πρώτα δεν κατατεθεί ο νόμος κι αφού προηγηθεί η σχετική διαβούλευση.
Παράλληλα όμως, δεν έλαβαν καμία δέσμευση για την άρση των διώξεων που έχουν ήδη δρομολογηθεί σε βάρος αυτοκινητιστών για παρακώλυση συγκοινωνιών, τονίζοντας ότι ο νόμος είναι νόμος και πρέπει να εφαρμόζεται.