Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Euro2Day] ΟΑΣΑ: «Φρένο» στις μετατάξεις λόγω ανασχηματισμού
#1
της Μάρως Τσαντήλα

Την προσπάθεια εξυγίανσης των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας δυναμιτίζει ο πρόσφατος ανασχηματισμός. Όσο και αν ακούγεται περίεργο είναι αληθινό και άκρως ελληνικό.

Και εξηγούμε πάραυτα. Ο νόμος για την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών ως προϋπόθεση για την βελτίωση των οικονομικών στοιχείων των εταιρειών παροχής συγκοινωνιακού έργου θέτει την μείωση του προσωπικού με την απομάκρυνση, μέσω μετατάξεων, περίπου 1440 εργαζόμενων.

Η διαδικασία η οποία είναι χρονοβόρα και εξόχως γραφειοκρατική είχε ξεκινήσει και μάλιστα προχωρούσε με ικανοποιητικά βήματα καθώς είχε προηγηθεί η αντίστοιχη εμπειρία από τον περίπτωση του ΟΣΕ. Πριν λοιπόν γίνει ο ανασχηματισμός της κυβέρνησης ολοκληρώθηκε η μετάταξη 260 εργαζομένων που προέρχονται από το σύνολο των συγκοινωνιακών φορέων.

Στο… περίμενε 1200 άτομα
Για τους υπόλοιπους προς μετάταξη εργαζόμενους δηλαδή περίπου 1200 άτομα η διαδικασία θα επαναληφθεί καθώς λόγω της αλλαγής των προσώπων στις θέσεις των υπουργών οι μετατάξεις δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν.

Πρόκειται για μια διαδικασία απίστευτης γραφειοκρατίας αφού ο φάκελος ενός προς μετάταξη εργαζόμενου ξεκινά από το υπουργείο στο οποίο ανήκει, και πηγαίνει για έγκριση στα υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών και μετά καταλήγει στο υπουργείο στο οποίο ανήκει ο φορέας που ο εργαζόμενος πρόκειται να μεταταχθεί.

Σε κάθε υπουργείο απαιτούνται έξι υπογραφές στο φάκελο, δηλαδή συνολικά 24 υπογραφές, ενώ αφού αυτές συγκεντρωθούν ο φάκελος του εργαζομένου επιστρέφει στο αρχικό υπουργείο, δηλαδή σε αυτό από το οποίο ξεκίνησε η διαδρομή για να προωθηθεί στον γενικό γραμματέα της Κυβέρνησης και αφού προηγηθεί νομικός έλεγχος να προωθηθεί για δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης οπότε και τίθεται σε ισχύ.

Στην περίπτωση των υπό μετάταξη υπαλλήλων του ΟΑΣΑ η διαδικασία αυτή ολοκληρώθηκε όπως αναφέραμε μόλις για τους 260 εργαζόμενους ενώ για τους υπόλοιπους ανεξάρτητα από το σημείο στο οποίο είχε φτάσει θα πρέπει να γίνει ξανά από την αρχή. Μάλιστα αυτή την στιγμή δεν μπορεί καν να ξεκινήσει καθώς ο τέως υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Ρέππας δεν έχει ορκιστεί και επισήμως δεν έχει αναλάβει ακόμη τα καθήκοντά του.

Οικονομική επιβάρυνση για τους συγκοινωνιακούς φορείς
Το πρόβλημα όμως που προκαλείται είναι ότι οι μετατάξεις του προσωπικού καθυστερούν και παραμένοντας στα μισθολόγια των συγκοινωνιακών φορέων προκαλούν σημαντική οικονομική επιβάρυνση που δεν επιτρέπει στους φορείς να επιτύχουν τους οικονομικούς στόχους που έχουν τεθεί με το σχέδιο εξυγίανσης.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις παραγόντων του υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων χωρίς να παρουσιαστούν τα εν λόγω προβλήματα οι μετατάξεις θα μπορούσαν να ολοκληρωθούν έως το τέλος του καλοκαιριού. Διάστημα που θεωρείται ικανοποιητικό αν ληφθεί υπόψη ότι ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί το σύνολο των μετατάξεων του προσωπικού της παλιάς Ολυμπιακής ενώ και από τον ΟΣΕ που ξεκίνησε πολύ νωρίτερα υπολείπονται ακόμη περίπου 100 άτομα κλείσει η υπόθεση μετατάξεις.

ΕΘΕΛ και ΗΣΑΠ τα «αγκάθια»
Το ανησυχητικό είναι ότι η καθυστέρηση αυτή θέτει υπό αμφισβήτηση τη επίτευξη των οικονομικών στόχων του σχεδίου εξυγίανσης για τους συγκοινωνιακούς φορείς. Η ανησυχία επιτείνεται από την μεγάλη αρνητική επίδραση που είχε στα οικονομικά στοιχεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η καθυστέρηση ολοκλήρωσης των μετατάξεων. Το μεγαλύτερο πρόβλημα σε ότι αφορά την προσαρμογή στους στόχους αυτούς φαίνεται ότι αντιμετωπίζουν η ΕΘΕΛ, η οποία έχει το μεγάλο αριθμό προσωπικού και οχημάτων και άρα υψηλό κόστος, αλλά και ο ΗΣΑΠ ο οποίος πλήττεται από την καθυστέρηση ολοκλήρωσης των έργων αναβάθμισης της γραμμής.

Η πορεία των οικονομικών στοιχείων της ΕΘΕΛ θα αποτελέσουν το αντικείμενο σύσκεψης που θα πραγματοποιηθεί σήμερα στο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Πρόκειται πάντως για μια διαδικασία που τείνει να γίνει ρουτίνα καθώς οι επιδόσεις των συγκοινωνιακών φορέων παρακολουθούνται ανά εβδομάδα ώστε να γίνονται άμεσα οι διορθώσεις που απαιτούνται κάθε φορά.
Απάντηση
#2
(23-06-2011, 03:34 PM)Cmaniac Έγραψε: της Μάρως Τσαντήλα

ΕΘΕΛ και ΗΣΑΠ τα «αγκάθια»
Το ανησυχητικό είναι ότι η καθυστέρηση αυτή θέτει υπό αμφισβήτηση τη επίτευξη των οικονομικών στόχων του σχεδίου εξυγίανσης για τους συγκοινωνιακούς φορείς. Η ανησυχία επιτείνεται από την μεγάλη αρνητική επίδραση που είχε στα οικονομικά στοιχεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η καθυστέρηση ολοκλήρωσης των μετατάξεων. Το μεγαλύτερο πρόβλημα σε ότι αφορά την προσαρμογή στους στόχους αυτούς φαίνεται ότι αντιμετωπίζουν η ΕΘΕΛ, η οποία έχει το μεγάλο αριθμό προσωπικού και οχημάτων και άρα υψηλό κόστος, αλλά και ο ΗΣΑΠ ο οποίος πλήττεται από την καθυστέρηση ολοκλήρωσης των έργων αναβάθμισης της γραμμής.

Τι άλλο θα διαβάσουμε; Ναι, έχει μεγάλο αριθμό οχημάτων η ΕΘΕΛ, διότι πρόκειται για την πρώτη πόλη της χώρας σε έκταση, οπότε χρειάζεται ανάλογη κάλυψη...
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [NewsCode.gr] Τέλος στις μετατάξεις ζητούν οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ Konstantinos MercedesBenz 0 1.981 06-05-2011, 09:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Konstantinos MercedesBenz
  [Zougla.gr] «Φρένο» στις εργασίες ανακατασκευής του ΗΣΑΠ Konstantinos MercedesBenz 1 2.923 15-04-2011, 07:40 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Cmaniac

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)