17-05-2011, 03:15 PM
Στον ιστότοπο των Special Olympics αναφέρονται τα ακόλουθα σχετικά με την υποστήριξη των αγώνων από τον ΟΑΣΑ:
Διάθεση περίπου 350 λεωφορείων για το διάστημα 20/6-5/7 2011 για τις μετακινήσεις 9.500 αθλητών & συνοδών από το Χωριό των Special Olympics προς τις αθλητικές εγκαταστάσεις.
Ειδική πρόβλεψη για τη μετακίνηση του συνόλου των αθλητών, κατά τις Τελετές Έναρξης (Ολυμπιακό Στάδιο) & Λήξης (Παναθηναϊκό Στάδιο).
Συγκρότηση ομάδας εργασίας στο αμέσως προσεχές διάστημα αποτελούμενη από στελέχη του Ο.Α.Σ.Α. και της Ο.Ε. ΑΘΗΝΑ 2011, η οποία θα επεξεργαστεί με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα των αγώνων τα δρομολόγια, τη λειτουργία των μεγάλων transport malls σε Αγ. Ανδρέα, ΟΑΚΑ & Ελληνικό , τα σημεία επι(απο)βίβασης, τους χώρους αναμονής των λεωφορείων κ.λπ. Η ομάδα εργασίας θα εκπονήσει επίσης πιθανά εναλλακτικά σχέδια λειτουργίας.
Τα διαπιστευμένα άτομα θα χρησιμοποιούν ΔΩΡΕΑΝ τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ.
Ενημέρωση των διαδικτυακών τόπων του ΟΑΣΑ με σχετικές πληροφορίες (χάρτες, δρομολόγια κ.λπ.) για την εξυπηρέτηση των διαπιστευμένων ατόμων.
Πύκνωση των δρομολογίων στους βασικούς άξονες και λεωφορειακές γραμμές που θα υποστηρίζουν τις εγκαταστάσεις λειτουργίας των αγώνων, κατά το διάστημα 20/6-5/7 2011.
Συνεργασία σε θέματα προβολής και επικοινωνίας μεταξύ ΟΑΣΑ & Ο.Ε. ΑΘΗΝΑ 2011.
Η προβολή και ανάδειξη του Προγράμματος Εθελοντισμού ΑΘΗΝΑ 2011 στο ευρύτερο κοινό ή σε ειδικότερες ομάδες με κάθε πρόσφορο τρόπο και μέσο που ο ΟΑΣΑ διαθέτει (ιστοσελίδα, εκδηλώσεις, δημοσιεύσεις σε έντυπα του Οργανισμού κ.λπ.).
Έχει ξεκινήσει η προετοιμασία από τον ΟΑΣΑ (οι αγώνες είναι σε περίπου ένα μήνα);
Διάθεση περίπου 350 λεωφορείων για το διάστημα 20/6-5/7 2011 για τις μετακινήσεις 9.500 αθλητών & συνοδών από το Χωριό των Special Olympics προς τις αθλητικές εγκαταστάσεις.
Ειδική πρόβλεψη για τη μετακίνηση του συνόλου των αθλητών, κατά τις Τελετές Έναρξης (Ολυμπιακό Στάδιο) & Λήξης (Παναθηναϊκό Στάδιο).
Συγκρότηση ομάδας εργασίας στο αμέσως προσεχές διάστημα αποτελούμενη από στελέχη του Ο.Α.Σ.Α. και της Ο.Ε. ΑΘΗΝΑ 2011, η οποία θα επεξεργαστεί με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα των αγώνων τα δρομολόγια, τη λειτουργία των μεγάλων transport malls σε Αγ. Ανδρέα, ΟΑΚΑ & Ελληνικό , τα σημεία επι(απο)βίβασης, τους χώρους αναμονής των λεωφορείων κ.λπ. Η ομάδα εργασίας θα εκπονήσει επίσης πιθανά εναλλακτικά σχέδια λειτουργίας.
Τα διαπιστευμένα άτομα θα χρησιμοποιούν ΔΩΡΕΑΝ τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ.
Ενημέρωση των διαδικτυακών τόπων του ΟΑΣΑ με σχετικές πληροφορίες (χάρτες, δρομολόγια κ.λπ.) για την εξυπηρέτηση των διαπιστευμένων ατόμων.
Πύκνωση των δρομολογίων στους βασικούς άξονες και λεωφορειακές γραμμές που θα υποστηρίζουν τις εγκαταστάσεις λειτουργίας των αγώνων, κατά το διάστημα 20/6-5/7 2011.
Συνεργασία σε θέματα προβολής και επικοινωνίας μεταξύ ΟΑΣΑ & Ο.Ε. ΑΘΗΝΑ 2011.
Η προβολή και ανάδειξη του Προγράμματος Εθελοντισμού ΑΘΗΝΑ 2011 στο ευρύτερο κοινό ή σε ειδικότερες ομάδες με κάθε πρόσφορο τρόπο και μέσο που ο ΟΑΣΑ διαθέτει (ιστοσελίδα, εκδηλώσεις, δημοσιεύσεις σε έντυπα του Οργανισμού κ.λπ.).
Έχει ξεκινήσει η προετοιμασία από τον ΟΑΣΑ (οι αγώνες είναι σε περίπου ένα μήνα);