Αξιολόγηση Θέματος:
  • 9 Ψήφοι - 2.78 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δήμος Βριλησσίων
#1
Τα Βριλήσσια διαθέτουν δημοτική συγκοινωνία με δίκτυο 3 γραμμών που τροφοδοτούν το Μετρό και τον Προαστιακό μέσω του σταθμού Δουκίσσης Πλακεντίας. Λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 6:30 το πρωϊ έως τις 9:30 το βράδυ.

Η αφετηρία και των τριών γραμμών είναι στον βόρειο παράδρομο της Αττικής Οδού στο ύψος του σταθμού της Δουκίσσης Πλακεντίας, μπροστά από το ΑΒ Βασιλόπουλος. Εκεί υπάρχει εσοχή με χώρο για να σταματούν 2-3 λεωφορεία ανάλογα με το μέγεθος, στέγαστρο, με χάρτη και πίνακες με τις ώρες αναχωρήσεων. Αυτή είναι και η μόνη στάση της δημοτικής συγκοινωνίας των Βριλησσίων, καθώς στην διαδρομή σταματά στις στάσεις του Ο.Α.Σ.Α. όπου υπάρχουν, ή αλλιώς εφαρμόζει το σύστημα hail & ride, δηλαδή σταματά όπου ο επιβάτης κάνει νεύμα για επιβίβαση ή χτυπήσει το κουδούνι για αποβίβαση, εφόσον είναι ασφαλής η στάση στο σημείο αυτό.

[Εικόνα: 61927305.png]

Γραμμή Α: Κυκλική
Εξυπηρετεί το τμήμα το Βριλησσίων προς το Σισμανόγλειο, κοντά στα σύνορα με το Μαρούσι και την ρεματιά του Χαλανδρίου. Επιστρέφει προς τον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας μέσω του κέντρου των Βριλησσίων. Το πρώτο δρομολόγιο αναχωρεί από τον σταθμό Πλακεντίας στις 6:30 το πρωϊ, μετά υπάρχουν αναχωρήσεις στις 7:00, 7:45, 8:30 και κατόπιν ανά 30 λεπτά (ακριβώς στην ώρα και στην μισή) μέχρι τις 9:00 το βράδυ που είναι η τελευταία αναχώρηση, με εξαίρεση τις 10:30 και τις 17:30 όπου δεν υπάρχει δρομολόγιο. Η γραμμή απασχολεί 2 λεωφορεία.

Γραμμή Β: Πάτημα
Περνώντας από το κέντρο των Βριλησσίων, σταυρώνει την οδό Αναπαύσεως και φτάνει στο Πάτημα (Άνω Βριλήσσια). Λόγω της αλληλοκάλυψής της σε κάποιον βαθμό από τις γραμμές του Ο.Α.Σ.Α. έχει δρομολόγια κάθε 1 ώρα. Η πρώτη αναχώρηση από το Πάτημα είναι στις 6:30 το πρωϊ και η τελευταία στις 8:30 το βράδυ, ενώ αντίστοιχα από την Δουκίσσης Πλακεντίας πάλι κάθε 1 ώρα από τις 7:00 π.μ. έως τις 9:00 μ.μ.

Γραμμή Γ: Κυκλική
Η γραμμή αυτή καθιερώθηκε το 2009 για να ενισχύσει τις άλλες δύο και για να προσφέρει πιο γρήγορη πρόσβαση σε κάποια σημεία των Βριλησσίων, αλλά και για καλύτερη εξυπηρέτηση της Λεωφ. Πεντέλης. Το πρώτο δρομολόγιο ξεκινά από την Δουκίσσης Πλακεντίας στις 6:40 π.μ. με δρομολόγια κατόπιν ανά 25-35 λεπτά έως τις 12:15. Κατόπιν υπάρχει ένα διάλειμμα (δεν εκτελείται δρομολόγιο στις 12:45), με επανέναρξη των δρομολογίων με παρόμοια συχνότητα από τις 1:15 μ.μ. έως τις 16:40. Ύστερα, το λεωφορείο απασχολείται ως σχολικό για την μεταφορά των παιδιών του "ΚΡΙΚΟΥ" (το κέντρο δημιουργικής απασχόλησης για παιδιά με ειδικές ανάγκες του Δήμου Βριλησσίων), έτσι τα δρομολόγια που εκτελούνται αργά το απόγευμα και νωρίς το βράδυ είναι στις 7:10, 7:40 και 9:10 το τελευταίο.

Τα λεωφορεία
Η δημοτική συγκοινωνία των Βριλησσίων ξεκίνησε να λειτουργεί με το Ikarus 417 που είχε πρώτα ο Δήμος Αμαρουσίου όταν λειτούργησε για πρώτη φορά πειραματικά την συγκοινωνία του το 1995. Το λεωφορείο αυτό κατόπιν χρησιμοποιήθηκε στην γραμμή προς Πάτημα (Β). Αργότερα αποκτήθηκαν τρία Irisbus Europolis, ένας τύπος αρκετά δημοφιλής για δημοτικές συγκοινωνίες (υπάρχουν επίσης και στο Παλιό Φάληρο, στην Νέα Σμύρνη, στην Πολίχνη Θεσσαλονίκης, στην Κομοτηνή κ.ά.) από τα οποία δύο ανέλαβαν την γραμμή Α, με το τρίτο να είναι εφεδρικό. Τα λεωφορεία αυτά έχουν έναν ιδιαίτερο χρωματισμό βασισμένο στο λογότυπο του Δήμου Βριλησσίων, με γαλάζιο αμάξωμα και μπλε σχέδια που αναπαριστούν πολυκατοικίες.

Το φθινόπωρο του 2009, ο Δήμος Βριλησσίων προμηθεύτηκε τρεις "Βεργίνες" που είχαν μόλις αποσυρθεί από το δίκτυο της Ε.ΘΕ.Λ. και διατέθηκαν σε Δήμους. Η απόφαση για την απόκτησή τους έγινε λόγω της σημαντικής αύξησης που κατέγραψαν τα νούμερα επιβατών στο δίκτυο. Με την απόκτησή τους, το Ikarus αποσύρθηκε από τον στόλο, ενώ η είσοδός τους σε υπηρεσία με τον Δήμο Βριλησσίων συνέπεσε με την λειτουργία της γραμμής Γ. Αντίθετα με τα Irisbus, οι Βεργίνες δεν έχουν βαφτεί με τα χρώματα του Δήμου Βριλησσίων, αλλά είναι λευκές με γκρι ποδιά. Τους έχουν τοποθετηθεί και ζώνες ασφαλείας, για χρήση σε σχολικά δρομολόγια (όπως προαναφέρθηκε εξυπηρετούν και τα παιδιά του "Κρίκου" με ειδικές ανάγκες).

[Εικόνα: 2109090816.jpg]
Η μία από τις "Βεργίνες".

[Εικόνα: europolisvrilissia.jpg]
Ένα από τα Irisbus Europolis

[Εικόνα: ikarusvrilissia.jpg]
Το Ikarus 417 όσο κυκλοφορούσε
Απάντηση
#2
Η μια από τις Βεργίνες των Βριλησσίων, έχει δεχθεί "επίθεση" με γκράφιτι από την δεξιά πλευρά (πόρτες). Η φθορά υφίσταται στο μεσαίο μέρος του οχήματος, το χρωματικό τερατούργημα ξεκινά αριστερά από την μεσαία πόρτα και φτάνει μέχρι λίγο πρίν την 1η πόρτα. Να τονίσω εδώ, ότι και παλιότερα, τα Europolis του Δήμου έχουν γίνει "αγνώριστα" από τους "καλλιτέχνες".
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#3
Αμ νομίζεις ότι το Ikarus την είχε γλυτώσει; Το θυμάμαι να έχει γίνει μαντρότοιχος με ρόδες από τα γκραφίττι. Πού στην ευχή τα παρκάρουν; Γιατί εν ώρα κυκλοφορίας αποκλείεται να έχει γίνει τέτοιο πράγμα...[/u]
Απάντηση
#4
κυκλωφορει κ ενα λευκο ικαρους 91 μαζι με τα γαλαζια iribus.εκτος αν δεν ειναι των βριλησσιων κ ειναι της πεντελης...περναει μπροστα απ το σπιτι μου αλλα δεν εχω δει αν γραφει ποιου δημου ειναι
Απάντηση
#5
Η ΒΕΡΓΙΝΑ με αριθμό κυκλοφορίας ΥΚΡ 9476, του Δήμου Βριλησσίων, είναι "ντυμένη" 2 μήνες τουλάχιστον, με ολόσωμη διαφήμιση HP σε μαύρο φόντο. Το όχημα έχει αποκτήσει άλλη δυναμική και το συναντώ αρκετές φορές στην λ. Πεντέλης.

Εντύπωση προκαλεί, το γεγονός ότι τόσα χρόνια στην ΕΘΕΛ, τα συγκεκριμένα οχήματα δεν "φόρεσαν" ποτέ διαφημίσεις.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)