Δημοσιεύσεις: 109
Θέματα: 1
Εγγραφή: 26-11-2018
Μην πούμε και καλύτερα Yutong και σε σχέση με τα ΜΑΝ Κοινοπραξίας. Βαράνε κι αυτά πολύ (αναρτήσεις/συναρμολόγηση/τρίξιμο), κακό UX γενικά (λίγα κουμπιά στάσης, έλλειψη ένδειξης στάσης στις θύρες κοκ), ενοχλητικός βόμβος από τη θέρμανση κα. Όμορφα βέβαια, με καλή διαρρύθμιση. Οπότε, δεν έχω κανένα πρόβλημα αν έρθουν πάλι Yutong...
Δημοσιεύσεις: 18
Θέματα: 0
Εγγραφή: 01-06-2017
(16-02-2025, 05:31 PM)ecoj Έγραψε: Αυτό με τις μπάρες δεν είναι καλή ιδέα γιατί τέτοια άτομα πιθανόν να χτυπήσουν κανέναν πάνω στον πανικό να περάσουν από πίσω του.
(20-03-2025, 10:06 PM)Citaro Έγραψε: Αν συγκρίνω τα Yutong με τα 18μετρα Citelis CNG, ψηφίζω Yutong για πάντα. Καμία σχέση σε ποιότητα, κύλιση, τρίξιμο, συναρμολόγηση. Τα γαλλικά είναι ήδη με μισοξεκούμπωτα καπάκια οροφής
Συμφωνώ απόλυτα, αλλά και τα δύο έχουν τραγική διαρρύθμιση. Και ειδικά στα 18μετρα, αυτό είναι χοντρό σφάλμα. Θα νοσταλγούμε τα Mercedes...
Δημοσιεύσεις: 376
Θέματα: 6
Εγγραφή: 11-10-2009
(20-03-2025, 10:46 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Μην πούμε και καλύτερα Yutong και σε σχέση με τα ΜΑΝ Κοινοπραξίας. Βαράνε κι αυτά πολύ (αναρτήσεις/συναρμολόγηση/τρίξιμο), κακό UX γενικά (λίγα κουμπιά στάσης, έλλειψη ένδειξης στάσης στις θύρες κοκ), ενοχλητικός βόμβος από τη θέρμανση κα. Όμορφα βέβαια, με καλή διαρρύθμιση. Οπότε, δεν έχω κανένα πρόβλημα αν έρθουν πάλι Yutong...
Πέρα από όλα αυτά τα ελαττώματα που αναφέρεις ξέχασες το σημαντικότερο, τα σκαλοπάτια στο πίσω μέρος, τα οποία είναι τραγικά κιόλας. Εγώ που μπαίνω και συχνά στα yutong δεν έχω και τις καλύτερες εντυπώσεις πάντως. Οκ, σαν ταχύτητα πάνε πολύ καλά (έχουν δυνατή επιτάχυνση), αλλά για εμένα μέχρι εκεί. Στα Iveco δεν έχω μπει για να συγκρίνω πάντως
Δημοσιεύσεις: 1.296
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(21-03-2025, 03:20 PM)213GOUDI Έγραψε: Συμφωνώ απόλυτα, αλλά και τα δύο έχουν τραγική διαρρύθμιση. Και ειδικά στα 18μετρα, αυτό είναι χοντρό σφάλμα. Θα νοσταλγούμε τα Mercedes...
To πρόβλημα και στους δύο τύπους οχημάτων είναι ότι εμμένουν στην τοποθέτηση καθισμάτων σε τετράδες, στο μπροστινό μέρος του λεωφορείου. Κανονικά, πίσω από τον οδηγό και μέχρι τη μεσαία πόρτα, δεν θα έπρεπε να έχει ΚΑΝΕΝΑ κάθισμα, εκτός από αυτά που είναι πάνω στις ρόδες.
Για να κερδίσουν 8 θέσεις καθημένων, καταστρέφουν χώρο για 20 όρθιους. Και στα Yutong και στα ΙVECO
Δημοσιεύσεις: 122
Θέματα: 0
Εγγραφή: 14-11-2009
Στα Yutong E9 τα σκαλιά από τη μέση του οχήματος και πίσω είναι πραγματικά πολλά. Παράλληλα η τελευταία 5άδα είναι υπερβολικά στενή τόσο ως προς το να μπεις να καθίσεις όσο και στο πλάτος της κάθε θέσης.