Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ιστορικά για γραμμές - Κορμούς
#11
(27-06-2016, 01:47 PM)pvuccino Έγραψε: Noμίζω ανάποδα τα είπες. Οι Πεντέλες και τα 402/403 πήγαιναν από Σίδερα Χαλανδρίου (άρα είναι "προκάτοχοι" του Β6) και τα Βριλήσσια (418/447 και τα βραδινά 429/442 που επεκτείνονταν μέχρι τις Πεντέλες) μαζί με το 401 του Πολυδρόσου από Εθν.Αντιστάσεως. (άρα είναι "προκάτοχοι" του Α6) Επίσης τα 413/438 που περνούσαν κι αυτά από Εθν.Αντιστάσεως είχαν ήδη καταργηθεί από το 1989 και αντικατασταθεί από το 450: Δέλτα Φαλήρου-Χαλάνδρι και το τοπικό από Χαλάνδρι 451: Χαλάνδρι-Ν.&Παλ.Πεντέλη(μέσω Καλλιθέας). Άρα όταν ιδρύθηκαν τα Α6/Β6 αυτό που περνούσε από Εθν.Αντιστάσεως ήταν το 450 και όχι τα 413/438 και αυτό φυσικά παρέμεινε στη θέση του και είναι το σημερινό τρόλεϊ 10. Τα γράφω αναλύτικα και στο Κεφάλαιο για τα τρόλεϊ 18/19 για όποιον ενδιαφέρεται.
Ναι, τα έγραψα ανάποδα! Angel
Απάντηση
#12
Να προσθέσω ότι την ίδια περίοδο με τα 110-120-122 λειτούργησαν και οι κορμοί Θριασίου 860 ΑΘΗΝΑ - ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ και 880 ΑΘΗΝΑ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ με αφετηρία στην Πανεπιστημίου (εκεί που είναι οι σημερινές στάσεις, όχι στην παλιά αφετηρία του Α4). Και οι δύο γραμμές πήγαιναν από Ιερά Οδό και όχι Λ. Αθηνών. Το 1995 με το αρχικό σχέδιο των κορμών επρόκειτο να καταργηθεί η 860 και η 880 να γίνει Α15 ΑΘΗΝΑ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ με αφετηρία στην Μενάνδρου (ανάμεσα Πειραιώς και Σοφοκλέους). Η εξυπηρέτηση προς Ασπρόπυργο θα γινόταν με μετεπιβίβαση στον Σκαραμαγκά στις γραμμές 854, 855. Δεν εφαρμόστηκε ποτέ λόγω αντιδράσεων στην εφαρμογή της πρώτης φάσης στις πρώτες γραμμές (Α1 εώς Α12). Στη δεύτερη φάση δημιουργήθηκαν οι δύο γραμμές Α16 ΑΘΗΝΑ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (πρώην Α15 - 880) και Α16 ΑΘΗΝΑ - ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ (πρώην 860) με αφετηρία στην Πλ. Κουμουνδούρου. Τελικά προστέθηκε και παραλλαγή του κλάδου Ελευσίνας μέσω Λ. Αθηνών και δημιουργήθηκαν τα Α16 ΑΘΗΝΑ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (μέσω Ι. ΟΔΟΥ), Β16 ΑΘΗΝΑ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (μέσω Λ. ΑΘΗΝΩΝ) και Γ16 ΑΘΗΝΑ - ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ.

Το 2004 (υποθέτω) ιδρύθηκε η Ε16 ΑΘΗΝΑ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ EXPRESS μέσω Λ. ΑΘΗΝΩΝ. Στο διάστημα μεταξύ 2007-2008 η Γ16 απέκτησε τη σημερινή της μορφή μέσω Λ. ΑΘΗΝΩΝ και ταυτόχρονα ιδρύθηκε η τοπική 866 μέχρι Στ. Αιγάλεω μέσω Ιεράς Οδού. Το 2010 ανεστάλη η λειτουργία της Ε16 και τον Δεκέμβριο του 2013 με την έναρξη λειτουργίας του σταθμού Αγ. Μαρίνα (όχι εντελώς ταυτόχρονα) η Β16 μετατράπηκε στην τοπική 876 ΕΛΕΥΣΙΝΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ (κυκλική) μέσω Λ. Αθηνών και Καραϊσκάκη και η 866 περιορίστηκε στην Αγ. Μαρίνα.

Άσχετο με το Θριάσιο:
Σχετικά με τις γραμμές 120-122 να προσθέσω ότι είχαν αφετηρία στη Μάρνη (σημερινή αφετηρία Β12).

Η Α' φάση των κορμών με αρίθμηση τύπου Α (αρχές 1995) έχει ως εξής:

Α1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΒΟΥΛΑ (Αφ. Ακτή Ξαβερίου, τέρμα Πλ. Βούλας) - πρώην 110
Α2 ΑΘΗΝΑ - ΒΟΥΛΑ (Αφ. Πανεπιστημίου, τέρμα Πλ. Βούλας) - πρώην 120, διέλευση μέσω Αμφιθέας
Α3 ΑΘΗΝΑ - ΓΛΥΦΑΔΑ (Αφ. Πανεπιστημίου, τέρμα Πλ. Γλυφάδας) - πρώην 122, διέλευση μέσω Βουλιαγμένης
Α4 ΑΘΗΝΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ (Αφ. Ακαδημίας, Τέρμα Αγ. Τρύφωνας) - πρώην 159
Α5 ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (Αφ. Ακαδημίας, Τέρμα ΕΡΤ) - νέα γραμμή
Α6 ΑΘΗΝΑ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ (Αφ. Μουσείο, Τέρμα Γκίνη) - μέσω Εθν. Αντιστάσεως
Α7 ΑΘΗΝΑ - ΚΗΦΙΣΙΑ - ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ (Αφ. Κάνιγγος, Τέρμα Αγ. Σαράντα) - πρώην 538 + Νέα Ερυθραία
Α7 ΑΘΗΝΑ - ΚΗΦΙΣΙΑ - ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ (μέσω ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ) (Αφ. Κάνιγγος, Τέρμα Αγ. Σαράντα) - πρώην 539 + Νέα Ερυθραία
Α8 ΑΘΗΝΑ - Ν. ΙΩΝΙΑ - ΜΑΡΟΥΣΙ (Αφ. Στουρνάρη, Τέρμα ΗΣΑΠ Αμαρουσίου)
Α9 ΑΘΗΝΑ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ - ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ (Αφ. Χαλκοκονδύλη, Τέρμα Χαλκίδος Λυκόβρυσης)
Α10 ΑΘΗΝΑ - ΑΧΑΡΝΑΙ (Αφ. Αχαρνών, Τέρμα Μεσονύχι) - πρώην 725
Α10 ΑΘΗΝΑ - ΑΧΑΡΝΑΙ (μέσω Αριστοτέλους) (Αφ. Αχαρνών, Τέρμα Μεσονύχι) - πρώην 726
Α11 ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ (Αφ. Μάρνη, Τέρμα Ελευσινίων Μυστηρίων)
Α12 ΑΘΗΝΑ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ (Αφ. Μάρνη, Τέρμα Ελευθερίας)

--- Σχεδιάστηκαν αρχικά αλλά δεν εφαρμόστηκαν οι παρακάτω---

Α13 ΑΘΗΝΑ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ [ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ] (Αφ. Αγησιλάου, Τέρμα Κεφαλληνίας) - πρώην 707
Α13 ΑΘΗΝΑ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ [ΝΕΑ ΖΩΗ] (Αφ. Αγησιλάου, Τέρμα Πελοπίδα) - πρώην 705
Α14 ΑΘΗΝΑ - ΧΑΪΔΑΡΙ (Αφ. Δεληγιώργη, Τέρμα Κέκρωπος (Παλατάκι))
Α15 ΑΘΗΝΑ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (Αφ. Μενάνδρου, Τέρμα Παγκάλου) - πρώην 880
Α16 ΑΘΗΝΑ - ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ (μέσω Π. ΡΑΛΛΗ) (Αφ. Μενάνδρου, Τέρμα Αγ. Μηνάς)
Α16 ΑΘΗΝΑ - ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ (μέσω ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ) (Αφ. Μενάνδρου, Τέρμα Αγ. Μηνάς)

Η Β' φάση των κορμών (μέσα 1995) έχει ως εξής (τροποποιήσεις με bold):

Α1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΒΟΥΛΑ (Αφ. Ακτή Ξαβερίου, τέρμα Πλ. Βούλας) - πρώην 110
Α2 ΑΘΗΝΑ - ΒΟΥΛΑ (Αφ. Πανεπιστημίου, τέρμα Πλ. Βούλας) - πρώην 120, διέλευση μέσω Αμφιθέας
Α3 ΑΘΗΝΑ - ΓΛΥΦΑΔΑ (Αφ. Πανεπιστημίου, τέρμα Πλ. Γλυφάδας) - πρώην 122, διέλευση μέσω Βουλιαγμένης
Α4 ΑΘΗΝΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ (Αφ. Ακαδημίας, Τέρμα Αγ. Τρύφωνας) - νέα γραμμή!!!
Α5 ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (Αφ. Ακαδημίας, Τέρμα ΕΡΤ) - νέα γραμμή
Α6 ΑΘΗΝΑ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ (Αφ. Μουσείο, Τέρμα Γκίνη) - μέσω Εθν. Αντιστάσεως
Α7 ΑΘΗΝΑ - ΚΗΦΙΣΙΑ - ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ (Αφ. Κάνιγγος, Τέρμα Αγ. Σαράντα) - πρώην 538 + Νέα Ερυθραία
Α7 ΑΘΗΝΑ - ΚΗΦΙΣΙΑ - ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ (μέσω ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ) (Αφ. Κάνιγγος, Τέρμα Αγ. Σαράντα) - πρώην 539 + Νέα Ερυθραία
Α8 ΑΘΗΝΑ - Ν. ΙΩΝΙΑ - ΜΑΡΟΥΣΙ (Αφ. Στουρνάρη, Τέρμα ΗΣΑΠ Αμαρουσίου)
Α8 ΑΘΗΝΑ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ (Αφ. Στουρνάρη, Τέρμα Ζέας)
Α9 ΑΘΗΝΑ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ (Αφ. Χαλκοκονδύλη, Τέρμα Λυκοβρύσεως)
Α9 ΑΘΗΝΑ - ΚΟΚ. ΜΥΛΟΣ - ΑΧΑΡΝΑΙ (Αφ. Χαλκοκονδύλη, Τέρμα Μ. Αλεξάνδρου) - πρώην 722
Α10 ΑΘΗΝΑ - ΑΧΑΡΝΑΙ (Αφ. Αχαρνών, Τέρμα Μεσονύχι) - πρώην 725
Α10 ΑΘΗΝΑ - ΑΧΑΡΝΑΙ (μέσω Αριστοτέλους) (Αφ. Αχαρνών, Τέρμα Μεσονύχι) - πρώην 726
Α11 ΑΘΗΝΑ - ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ (Αφ. Φαβιέρου, Τέρμα Θέατρο Πέτρας)
Α12 ΑΘΗΝΑ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ (Αφ. Μάρνη, Τέρμα Ελευθερίας)

--- Νέες γραμμές ---

Α13 ΑΘΗΝΑ - ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ (Αφ. Ζήνωνος, Τέρμα Μετεώρων) - πρώην 707 (Α13Κ)
Α13 ΑΘΗΝΑ - ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ - ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ (Αφ. Ζήνωνος, Τέρμα Τεμπών) - πρώην 706-708
Α14 ΑΘΗΝΑ - ΝΕΑ ΖΩΗ (Αφ. Αγησιλάου, Τέρμα Πελοπίδα) - πρώην 705 (Α13ΝΖ)
Α14 ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Αφ. Βούλγαρη, Τέρμα Αγ. Βασιλείου) - πρώην 702
Α15 ΑΘΗΝΑ - ΔΑΣΟΣ (Αφ. Δεληγιώργη, Τέρμα Ακροπόλεως) - πρώην 822
Α15 ΑΘΗΝΑ - ΠΑΛΑΤΑΚΙ (Αφ. Δεληγιώργη, Τέρμα Κέκρωπος) - πρώην 823 (Α14)
Α16 ΑΘΗΝΑ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (Αφ. Πλ. Κουμουνδούρου, Τέρμα Παγκάλου) - πρώην 880 (Α15)
Α16 ΑΘΗΝΑ - ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ (Αφ. Πλ. Κουμουνδούρου, Τέρμα Βασ. Γεωργίου) - πρώην 860
Α17 ΑΘΗΝΑ - ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (Αφ. Ζήνωνος, Τέρμα Σχιστό) - πρώην 806-808
Α17 ΑΘΗΝΑ - ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (Αφ. Ζήνωνος, Τέρμα Σχιστό) - πρώην 807-808
Α18 ΑΘΗΝΑ - ΝΙΚΑΙΑ (Αφ. Μενάνδρου, Τέρμα Πλ. Ελ. Βενιζέλου) - πρώην 852
Α18 ΑΘΗΝΑ - ΠΕΡΑΜΑ (μέσω Π. ΡΑΛΛΗ) (Αφ. Μενάνδρου, Τέρμα Λ. Δημοκρατίας) - πρώην 841
Α18 ΑΘΗΝΑ - ΠΕΡΑΜΑ (μέσω ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ) (Αφ. Μενάνδρου, Τέρμα Λ. Δημοκρατίας) - πρώην 842


Τελική μορφή (1996):

Α1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΒΟΥΛΑ (Αφ. Ακτή Ξαβερίου, τέρμα Δημαρχείο Βούλας)

Α2 ΑΘΗΝΑ - ΒΟΥΛΑ (Αφ. Πανεπιστημίου, τέρμα Δημαρχείο Βούλας) - διέλευση μέσω Αμφιθέας

Α3 ΑΘΗΝΑ - ΓΛΥΦΑΔΑ [Ευρυάλη] (Αφ. Πανεπιστημίου, τέρμα Πλ. Γλυφάδας)
Β3 ΑΘΗΝΑ - ΓΛΥΦΑΔΑ [Καραχάλιου] (Αφ. Πανεπιστημίου, τέρμα Πλ. Γλυφάδας)

Α4 ΑΘΗΝΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ (Αφ. Ακαδημίας, Τέρμα Κ. Αθανάτου και Αγ. Νεκταρίου)
Β4 ΑΘΗΝΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ (Αφ. Ακαδημίας, Τέρμα Θράκης) - πρώην 236
Γ4 ΑΘΗΝΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΝΕΚΡ. ΓΛΥΦΑΔΑΣ (Αφ. Ακαδημίας, Τέρμα Ακροκορίνθου)

Α5 ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (Αφ. Ακαδημίας, Τέρμα Τρικάλων)
Β5 ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΛΕΩΦ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (Αφ. Φιλαδελφείας, Τέρμα Πλ. Αγ. Παρασκευής) - πρώην 405 + επέκταση μέσω Μεσογείων
Γ5 ΑΘΗΝΑ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ (Αφ. Ακαδημίας, Τέρμα 17ης Νοεμβρίου) - πρώην 416

Α6 ΑΘΗΝΑ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ [μέσω Εθν. Αντιστάσεως] (Αφ. Μουσείο, Τέρμα Γκίνη)
Β6 ΑΘΗΝΑ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ [Σίδερα] (Αφ. Μουσείο, Τέρμα Γκίνη)

Α7 ΑΘΗΝΑ - ΚΗΦΙΣΙΑ - ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ (Αφ. Κάνιγγος, Τέρμα Θησέως) - πρώην Α7Κ + επέκταση προς Εκάλη
Β7 ΑΘΗΝΑ - ΚΗΦΙΣΙΑ - ΝΕΑ ΚΗΦΙΣΙΑ (μέσω ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ) (Αφ. Κάνιγγος, Τέρμα παρ. Ελαιών) - πρώην Α7Μ + επέκταση προς Ν. Κηφισιά

Α8 ΑΘΗΝΑ - Ν. ΙΩΝΙΑ - ΜΑΡΟΥΣΙ (Αφ. Στουρνάρη, Τέρμα ΟΤΕ)
Β8 ΑΘΗΝΑ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ (Αφ. Στουρνάρη, Τέρμα Ζέας)

Α9 ΑΘΗΝΑ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ (Αφ. Χαλκοκονδύλη, Τέρμα Λυκοβρύσεως)
Β9 ΑΘΗΝΑ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ - Ν. ΚΗΦΙΣΙΑ (Αφ. Χαλκοκονδύλη, Τέρμα παρ. Ελαιών) - πρώην 528/533
Γ9 ΑΘΗΝΑ - ΚΟΚ. ΜΥΛΟΣ - ΑΧΑΡΝΑΙ (Αφ. Χαλκοκονδύλη, Τέρμα Μ. Αλεξάνδρου) - για πολύ μικρό χρονικό διάστημα λειτουργούσε ως Β9 μέχρι την ίδρυση της Β9, όπου και μετονομάστηκε σε Γ9

Α10 ΑΘΗΝΑ - ΑΧΑΡΝΑΙ (Αφ. Αχαρνών, Τέρμα Μεσονύχι)
Β10 ΑΘΗΝΑ - ΑΧΑΡΝΑΙ (μέσω Αριστοτέλους) (Αφ. Αχαρνών, Τέρμα Μεσονύχι)
Γ10 ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ - ΑΝΑΚΑΣΑ (Αφ. Αχαρνών, Τέρμα Κων/πόλεως) - πρώην 720

Α11 ΑΘΗΝΑ - ΙΛΙΟΝ - ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ (Αφ. Φαβιέρου, Τέρμα Θέατρο Πέτρας)

Α12 ΑΘΗΝΑ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ (μέσω ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ) (Αφ. Μάρνη, Τέρμα Ελευθερίας)
Β12 ΑΘΗΝΑ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ (μέσω ΦΥΛΗΣ) (Αφ. Μάρνη, Τέρμα Ελευθερίας)
Γ12 ΑΘΗΝΑ - ΙΛΙΟΝ (Αφ. Μάρνη, Τέρμα Πλ. Ρίμινι) - νέα γραμμή

Α13 ΑΘΗΝΑ - ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ (Αφ. Ζήνωνος, Τέρμα Μετεώρων)
Β13 ΑΘΗΝΑ - ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ - ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ (Αφ. Ζήνωνος, Τέρμα Τεμπών)

Α14 ΑΘΗΝΑ - ΝΕΑ ΖΩΗ (Αφ. Αγησιλάου, Τέρμα Πελοπίδα)
Α14 ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Αφ. Βούλγαρη, Τέρμα Αγ. Βασιλείου)

Α15 ΑΘΗΝΑ - ΔΑΣΟΣ (Αφ. Δεληγιώργη, Τέρμα Ακροπόλεως)
Α15 ΑΘΗΝΑ - ΠΑΛΑΤΑΚΙ (Αφ. Δεληγιώργη, Τέρμα Κέκρωπος)

Α16 ΑΘΗΝΑ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (μέσω Ι. ΟΔΟΥ) (Αφ. Πλ. Κουμουνδούρου, Τέρμα Παγκάλου)
Β16 ΑΘΗΝΑ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (μέσω Λ. ΑΘΗΝΩΝ) (Αφ. Πλ. Κουμουνδούρου, Τέρμα Παγκάλου)
Γ16 ΑΘΗΝΑ - ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ (Αφ. Πλ. Κουμουνδούρου, Τέρμα Βασ. Γεωργίου)

Α17 ΑΘΗΝΑ - ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (Αφ. Ζήνωνος, Τέρμα Σχιστό)
Β17 ΑΘΗΝΑ - ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (Αφ. Ζήνωνος, Τέρμα Σχιστό)

Α18 ΑΘΗΝΑ - ΝΙΚΑΙΑ (Αφ. Μενάνδρου, Τέρμα Πλ. Ελ. Βενιζέλου)
Β18 ΑΘΗΝΑ - ΠΕΡΑΜΑ (μέσω Π. ΡΑΛΛΗ) (Αφ. Μενάνδρου, Τέρμα Λ. Δημοκρατίας)
Γ18 ΑΘΗΝΑ - ΠΕΡΑΜΑ (μέσω ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ) (Αφ. Μενάνδρου, Τέρμα Λ. Δημοκρατίας)

Θα προσθέτω κατά καιρούς αναλυτικά την κάθε περίπτωση με περισσότερες λεπτομέρειες Smile
Απάντηση
#13
(28-06-2016, 12:13 PM)Mercedes O405N2 Έγραψε: Η Α' φάση των κορμών με αρίθμηση τύπου Α (αρχές 1995) έχει ως εξής:

Α1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΒΟΥΛΑ (Αφ. Ακτή Ξαβερίου, τέρμα Πλ. Βούλας) - πρώην 110
Α2 ΑΘΗΝΑ - ΒΟΥΛΑ (Αφ. Πανεπιστημίου, τέρμα Πλ. Βούλας) - πρώην 120, διέλευση μέσω Αμφιθέας
Α3 ΑΘΗΝΑ - ΓΛΥΦΑΔΑ (Αφ. Πανεπιστημίου, τέρμα Πλ. Γλυφάδας) - πρώην 122, διέλευση μέσω Βουλιαγμένης
Α4 ΑΘΗΝΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ (Αφ. Ακαδημίας, Τέρμα Αγ. Τρύφωνας) - νέα γραμμή!!!
Α5 ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (Αφ. Ακαδημίας, Τέρμα ΕΡΤ) - νέα γραμμή
Α6 ΑΘΗΝΑ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ (Αφ. Μουσείο, Τέρμα Γκίνη) - μέσω Εθν. Αντιστάσεως
Α7 ΑΘΗΝΑ - ΚΗΦΙΣΙΑ - ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ (Αφ. Κάνιγγος, Τέρμα Αγ. Σαράντα) - πρώην 538 + Νέα Ερυθραία
Α7 ΑΘΗΝΑ - ΚΗΦΙΣΙΑ - ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ (μέσω ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ) (Αφ. Κάνιγγος, Τέρμα Αγ. Σαράντα) - πρώην 539 + Νέα Ερυθραία
Α8 ΑΘΗΝΑ - Ν. ΙΩΝΙΑ - ΜΑΡΟΥΣΙ (Αφ. Στουρνάρη, Τέρμα ΗΣΑΠ Αμαρουσίου)
Α9 ΑΘΗΝΑ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ - ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ (Αφ. Χαλκοκονδύλη, Τέρμα Χαλκίδος Λυκόβρυσης)
Α10 ΑΘΗΝΑ - ΑΧΑΡΝΑΙ (Αφ. Αχαρνών, Τέρμα Μεσονύχι) - πρώην 725
Α10 ΑΘΗΝΑ - ΑΧΑΡΝΑΙ (μέσω Αριστοτέλους) (Αφ. Αχαρνών, Τέρμα Μεσονύχι) - πρώην 726
Α11 ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ (Αφ. Μάρνη, Τέρμα Ελευσινίων Μυστηρίων)
Α12 ΑΘΗΝΑ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ (Αφ. Μάρνη, Τέρμα Ελευθερίας)

--- Σχεδιάστηκαν αρχικά αλλά δεν εφαρμόστηκαν οι παρακάτω---

Α13 ΑΘΗΝΑ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ [ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ] (Αφ. Αγησιλάου, Τέρμα Κεφαλληνίας) - πρώην 707
Α13 ΑΘΗΝΑ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ [ΝΕΑ ΖΩΗ] (Αφ. Αγησιλάου, Τέρμα Πελοπίδα) - πρώην 705
Α14 ΑΘΗΝΑ - ΧΑΪΔΑΡΙ (Αφ. Δεληγιώργη, Τέρμα Κέκρωπος (Παλατάκι))
Α15 ΑΘΗΝΑ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (Αφ. Μενάνδρου, Τέρμα Παγκάλου) - πρώην 880
Α16 ΑΘΗΝΑ - ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ (μέσω Π. ΡΑΛΛΗ) (Αφ. Μενάνδρου, Τέρμα Αγ. Μηνάς)
Α16 ΑΘΗΝΑ - ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ (μέσω ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ) (Αφ. Μενάνδρου, Τέρμα Αγ. Μηνάς)

Η Β' φάση των κορμών (μέσα 1995) έχει ως εξής (τροποποιήσεις με bold):

Α1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΒΟΥΛΑ (Αφ. Ακτή Ξαβερίου, τέρμα Πλ. Βούλας) - πρώην 110
Α2 ΑΘΗΝΑ - ΒΟΥΛΑ (Αφ. Πανεπιστημίου, τέρμα Πλ. Βούλας) - πρώην 120, διέλευση μέσω Αμφιθέας
Α3 ΑΘΗΝΑ - ΓΛΥΦΑΔΑ (Αφ. Πανεπιστημίου, τέρμα Πλ. Γλυφάδας) - πρώην 122, διέλευση μέσω Βουλιαγμένης
Α4 ΑΘΗΝΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ (Αφ. Ακαδημίας, Τέρμα Αγ. Τρύφωνας) - νέα γραμμή!!!
Α5 ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (Αφ. Ακαδημίας, Τέρμα ΕΡΤ) - νέα γραμμή
Α6 ΑΘΗΝΑ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ (Αφ. Μουσείο, Τέρμα Γκίνη) - μέσω Εθν. Αντιστάσεως
Α7 ΑΘΗΝΑ - ΚΗΦΙΣΙΑ - ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ (Αφ. Κάνιγγος, Τέρμα Αγ. Σαράντα) - πρώην 538 + Νέα Ερυθραία
Α7 ΑΘΗΝΑ - ΚΗΦΙΣΙΑ - ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ (μέσω ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ) (Αφ. Κάνιγγος, Τέρμα Αγ. Σαράντα) - πρώην 539 + Νέα Ερυθραία
Α8 ΑΘΗΝΑ - Ν. ΙΩΝΙΑ - ΜΑΡΟΥΣΙ (Αφ. Στουρνάρη, Τέρμα ΗΣΑΠ Αμαρουσίου)
Α8 ΑΘΗΝΑ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ (Αφ. Στουρνάρη, Τέρμα Ζέας)
Α9 ΑΘΗΝΑ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ - ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ (Αφ. Χαλκοκονδύλη, Τέρμα Χαλκίδος Λυκόβρυσης)
Α9 ΑΘΗΝΑ - ΚΟΚ. ΜΥΛΟΣ - ΑΧΑΡΝΑΙ (Αφ. Χαλκοκονδύλη, Τέρμα Μ. Αλεξάνδρου) - πρώην 722
Α10 ΑΘΗΝΑ - ΑΧΑΡΝΑΙ (Αφ. Αχαρνών, Τέρμα Μεσονύχι) - πρώην 725
Α10 ΑΘΗΝΑ - ΑΧΑΡΝΑΙ (μέσω Αριστοτέλους) (Αφ. Αχαρνών, Τέρμα Μεσονύχι) - πρώην 726
Α11 ΑΘΗΝΑ - ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ (Αφ. Φαβιέρου, Τέρμα Θέατρο Πέτρας)
Α12 ΑΘΗΝΑ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ (Αφ. Μάρνη, Τέρμα Ελευθερίας)

--- Νέες γραμμές ---

Α13 ΑΘΗΝΑ - ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ (Αφ. Ζήνωνος, Τέρμα Μετεώρων) - πρώην 707 (Α13Κ)
Α13 ΑΘΗΝΑ - ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ - ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ (Αφ. Ζήνωνος, Τέρμα Τεμπών) - πρώην 706-708
Α14 ΑΘΗΝΑ - ΝΕΑ ΖΩΗ (Αφ. Αγησιλάου, Τέρμα Πελοπίδα) - πρώην 705 (Α13ΝΖ)
Α14 ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Αφ. Βούλγαρη, Τέρμα Αγ. Βασιλείου) - πρώην 702
Α15 ΑΘΗΝΑ - ΔΑΣΟΣ (Αφ. Δεληγιώργη, Τέρμα Ακροπόλεως) - πρώην 822
Α15 ΑΘΗΝΑ - ΠΑΛΑΤΑΚΙ (Αφ. Δεληγιώργη, Τέρμα Κέκρωπος) - πρώην 823 (Α14)
Α16 ΑΘΗΝΑ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (Αφ. Πλ. Κουμουνδούρου, Τέρμα Παγκάλου) - πρώην 880 (Α15)
Α16 ΑΘΗΝΑ - ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ (Αφ. Πλ. Κουμουνδούρου, Τέρμα Βασ. Γεωργίου) - πρώην 860
Α17 ΑΘΗΝΑ - ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (Αφ. Ζήνωνος, Τέρμα Σχιστό) - πρώην 806-808
Α17 ΑΘΗΝΑ - ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (Αφ. Ζήνωνος, Τέρμα Σχιστό) - πρώην 807-808
Α18 ΑΘΗΝΑ - ΝΙΚΑΙΑ (Αφ. Μενάνδρου, Τέρμα Πλ. Ελ. Βενιζέλου) - πρώην 852
Α18 ΑΘΗΝΑ - ΠΕΡΑΜΑ (μέσω Π. ΡΑΛΛΗ) (Αφ. Μενάνδρου, Τέρμα Λ. Δημοκρατίας) - πρώην 841
Α18 ΑΘΗΝΑ - ΠΕΡΑΜΑ (μέσω ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ) (Αφ. Μενάνδρου, Τέρμα Λ. Δημοκρατίας) - πρώην 842


Τελική μορφή (1996):

Α1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΒΟΥΛΑ (Αφ. Ακτή Ξαβερίου, τέρμα Δημαρχείο Βούλας)

Α2 ΑΘΗΝΑ - ΒΟΥΛΑ (Αφ. Πανεπιστημίου, τέρμα Δημαρχείο Βούλας) - διέλευση μέσω Αμφιθέας

Α3 ΑΘΗΝΑ - ΓΛΥΦΑΔΑ [Ευρυάλη] (Αφ. Πανεπιστημίου, τέρμα Πλ. Γλυφάδας)
Β3 ΑΘΗΝΑ - ΓΛΥΦΑΔΑ [Καραχάλιου] (Αφ. Πανεπιστημίου, τέρμα Πλ. Γλυφάδας)

Α4 ΑΘΗΝΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ (Αφ. Ακαδημίας, Τέρμα Κ. Αθανάτου και Αγ. Νεκταρίου)
Β4 ΑΘΗΝΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ (Αφ. Ακαδημίας, Τέρμα Θράκης)
Γ4 ΑΘΗΝΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΝΕΚΡ. ΓΛΥΦΑΔΑΣ (Αφ. Ακαδημίας, Τέρμα Ακροκορίνθου)

Α5 ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (Αφ. Ακαδημίας, Τέρμα Τρικάλων)
Β5 ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΛΕΩΦ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (Αφ. Φιλαδελφείας, Τέρμα Πλ. Αγ. Παρασκευής) - πρώην 405 + επέκταση μέσω Μεσογείων
Γ5 ΑΘΗΝΑ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ (Αφ. Ακαδημίας, Τέρμα 17ης Νοεμβρίου) - πρώην 416

Α6 ΑΘΗΝΑ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ [μέσω Εθν. Αντιστάσεως] (Αφ. Μουσείο, Τέρμα Γκίνη)
Β6 ΑΘΗΝΑ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ [Σίδερα] (Αφ. Μουσείο, Τέρμα Γκίνη)

Α7 ΑΘΗΝΑ - ΚΗΦΙΣΙΑ - ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ (Αφ. Κάνιγγος, Τέρμα Θησέως) - πρώην Α7Κ + επέκταση προς Εκάλη
Β7 ΑΘΗΝΑ - ΚΗΦΙΣΙΑ - ΝΕΑ ΚΗΦΙΣΙΑ (μέσω ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ) (Αφ. Κάνιγγος, Τέρμα παρ. Ελαιών) - πρώην Α7Μ + επέκταση προς Ν. Κηφισιά

Α8 ΑΘΗΝΑ - Ν. ΙΩΝΙΑ - ΜΑΡΟΥΣΙ (Αφ. Στουρνάρη, Τέρμα ΟΤΕ)
Β8 ΑΘΗΝΑ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ (Αφ. Στουρνάρη, Τέρμα Ζέας)

Α9 ΑΘΗΝΑ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ (Αφ. Χαλκοκονδύλη, Τέρμα Λυκοβρύσεως)
Β9 ΑΘΗΝΑ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ - Ν. ΚΗΦΙΣΙΑ (Αφ. Χαλκοκονδύλη, Τέρμα παρ. Ελαιών) - πρώην 528
Γ9 ΑΘΗΝΑ - ΚΟΚ. ΜΥΛΟΣ - ΑΧΑΡΝΑΙ (Αφ. Χαλκοκονδύλη, Τέρμα Μ. Αλεξάνδρου) - για πολύ μικρό χρονικό διάστημα λειτουργούσε ως Β9 μέχρι την ίδρυση της Β9, όπου και μετονομάστηκε σε Γ9

Α10 ΑΘΗΝΑ - ΑΧΑΡΝΑΙ (Αφ. Αχαρνών, Τέρμα Μεσονύχι)
Β10 ΑΘΗΝΑ - ΑΧΑΡΝΑΙ (μέσω Αριστοτέλους) (Αφ. Αχαρνών, Τέρμα Μεσονύχι)
Γ10 ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ - ΑΝΑΚΑΣΑ (Αφ. Αχαρνών, Τέρμα Κων/πόλεως) - πρώην 720

Α11 ΑΘΗΝΑ - ΙΛΙΟΝ - ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ (Αφ. Φαβιέρου, Τέρμα Θέατρο Πέτρας)

Α12 ΑΘΗΝΑ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ (μέσω ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ) (Αφ. Μάρνη, Τέρμα Ελευθερίας)
Β12 ΑΘΗΝΑ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ (μέσω ΦΥΛΗΣ) (Αφ. Μάρνη, Τέρμα Ελευθερίας)
Γ12 ΑΘΗΝΑ - ΙΛΙΟΝ (Αφ. Μάρνη, Τέρμα Πλ. Ρίμινι) - νέα γραμμή

Α13 ΑΘΗΝΑ - ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ (Αφ. Ζήνωνος, Τέρμα Μετεώρων)
Β13 ΑΘΗΝΑ - ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ - ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ (Αφ. Ζήνωνος, Τέρμα Τεμπών)

Α14 ΑΘΗΝΑ - ΝΕΑ ΖΩΗ (Αφ. Αγησιλάου, Τέρμα Πελοπίδα)
Α14 ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Αφ. Βούλγαρη, Τέρμα Αγ. Βασιλείου)

Α15 ΑΘΗΝΑ - ΔΑΣΟΣ (Αφ. Δεληγιώργη, Τέρμα Ακροπόλεως)
Α15 ΑΘΗΝΑ - ΠΑΛΑΤΑΚΙ (Αφ. Δεληγιώργη, Τέρμα Κέκρωπος)

Α16 ΑΘΗΝΑ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (μέσω Ι. ΟΔΟΥ) (Αφ. Πλ. Κουμουνδούρου, Τέρμα Παγκάλου)
Β16 ΑΘΗΝΑ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (μέσω Λ. ΑΘΗΝΩΝ) (Αφ. Πλ. Κουμουνδούρου, Τέρμα Παγκάλου)
Γ16 ΑΘΗΝΑ - ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ (Αφ. Πλ. Κουμουνδούρου, Τέρμα Βασ. Γεωργίου)

Α17 ΑΘΗΝΑ - ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (Αφ. Ζήνωνος, Τέρμα Σχιστό)
Β17 ΑΘΗΝΑ - ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (Αφ. Ζήνωνος, Τέρμα Σχιστό)

Α18 ΑΘΗΝΑ - ΝΙΚΑΙΑ (Αφ. Μενάνδρου, Τέρμα Πλ. Ελ. Βενιζέλου)
Β18 ΑΘΗΝΑ - ΠΕΡΑΜΑ (μέσω Π. ΡΑΛΛΗ) (Αφ. Μενάνδρου, Τέρμα Λ. Δημοκρατίας)
Γ18 ΑΘΗΝΑ - ΠΕΡΑΜΑ (μέσω ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ) (Αφ. Μενάνδρου, Τέρμα Λ. Δημοκρατίας)

Θα προσθέτω κατά καιρούς αναλυτικά την κάθε περίπτωση με περισσότερες λεπτομέρειες Smile

Η Α4 όπως είπα και πιο πάνω δεν ήταν νέα γραμμή, προϋπήρχε ως 159: Ακαδημία-Αργυρούπολη από την αποτυχημένη πρώτη απόπειρα εφαρμογής των κορμών στις αρχές των 80s. Απλά το 1995 "κορμοποιήθηκε" κι επίσημα. Και το 236 ήταν το μετέπειτα Β4 (αλλά με τέρμα στον Αγ.Τρύφωνα) αλλά απ' ό,τι θυμάμαι δεν έγινε κορμός από την πρώτη μέρα μαζί με το 159 (παρέμεινε 236 δηλαδή) μάλλον για να καλύψει τη διαδρομή των 215/216 που καταργήθηκαν. Τώρα πότε έγινε κι επίσημα Β4 και πήγε στη Θράκης δεν το θυμάμαι. Μάλλον το '96. Επίσης η Α3 είχε την παραλλαγή μέσω Καραχάλιου από την πρώτη μέρα, αν και για κάποιο λόγο δεν αναφερόταν σε κανένα σχετικό έντυπο. Και ο κορμός Λυκόβρυσης διατηρήθηκε μόνο μερικές ώρες, λόγω όχλησης των κατοίκων. Μετά απ' αυτό, τα 528/533 που είχαν κοπεί ως τοπικά στη Λυκόβρυση, ξανακατέβηκαν ως ακτινικά στο κέντρο και σε 1-2 μήνες ξαναδημιουργήθηκε ο κορμός, αυτή τη φορά με τέρμα στη Μεταμόρφωση. (Λυκοβρύσεως) Από εκεί, ξεκινούσαν τα (ξανά μανά) τοπικά 528/533, μέχρι που κάποια στιγμή συνενώθηκαν, απέκοψαν το τμήμα από την Πλ.Ελαιών στους Αδάμες και ξανακατέβηκαν στο κέντρο ως Β9 πλέον.
Απάντηση
#14
Για το Α4 χθες είχα κάποιους ενδοιασμούς (και γι' αυτό το νέα γραμμή είχε θαυμαστικά) αλλά σήμερα δε θυμάμαι γιατί Tongue .
Ενημέρωσα και τον πίνακα με τα νέα στοιχεία. Δε βάζω πολλές λεπτομέρειες για να αναλυθεί ξεχωριστά κάθε περίπτωση.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)