Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Agelioforos.gr] Συγκοινωνιακή... απομόνωση
#1
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΝΤΟΝΙΑ ΚΑΝΙΤΣΑΚΗ

«Τα τρία μεγάλα κομμάτια του δήμου Παύλου Μελά, δηλαδή η Σταυρούπολη, η Πολίχνη και η Ευκαρπία, δεν ενώνονται μεταξύ τους με αστική συγκοινωνία», αναφέρει ο δήμαρχος, Διαμαντής Παπαδόπουλος. Ο ίδιος σημειώνει ότι ευρύτερα η λειτουργία της αστικής συγκοινωνίας στην περιοχή του δεν είναι ικανοποιητική και πρόκειται να ζητήσει από τον ΟΑΣΘ είτε τη δημιουργία νέων λεωφορειακών γραμμών, είτε την τροποποίηση – επέκταση υπαρχουσών, ώστε οι περιοχές του δήμου να επικοινωνούν μεταξύ τους.

«Τα προβλήματα που έχουμε είναι και πολλά και σοβαρά. Την επόμενη εβδομάδα θα πραγματοποιήσουμε συνάντηση με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ, προκειμένου να ψάξουμε να βρούμε από κοινού λύσεις. Ηδη οι τεχνικές υπηρεσίες του δήμου Παύλου Μελά καταρτίζουν σχέδιο με συγκεκριμένες προτάσεις, οι οποίες θα κατατεθούν στον πρόεδρο του ΟΑΣΘ», επισημαίνει ο κ. Παπαδόπουλος.

Περικοπές

«Υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα στις συγκοινωνίες, που οφείλεται στην αναξιοπιστία του ΟΑΣΘ, ο οποίος τις κρίσιμες, μεσημεριανές ώρες, περικόπτει τα δρομολόγιά του. Ετσι, τα λεωφορεία που κατευθύνονται προς το δήμο καθυστερούν 30, ακόμα και 35 λεπτά», σημειώνει ο Σίμος Δανιηλίδης, δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών, όπου περιλαμβάνονται και τα Πεύκα και ο Αγιος Παύλος.

Ο ίδιος τονίζει ότι υπάρχει πρόταση, εδώ και καιρό, να επεκταθεί η γραμμή 25 που εκτελεί το δρομολόγιο Νεάπολη – Βενιζέλου, έτσι ώστε, αντί να τερματίζει στην οδό Ανδρέα Παπανδρέου, να συνεχίζει μέχρι τα Πεύκα. «Πρόκειται για μία μεγάλη, ραγδαία αναπτυσσόμενη περιοχή, που ξεπέρασε τους 15.000 κατοίκους και σήμερα δε συνδέεται με το κέντρο του δήμου», υπογραμμίζει ο κ. Δανιηλίδης.

Ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών μιλά επίσης για τη γραμμή 18, που εκτελεί το δρομολόγιο Αγιοι Ανάργυροι – Κορδελιό και λειτουργεί διαδημοτικά στη δυτική Θεσσαλονίκη. «Εδώ και χρόνια έχουμε καταθέσει σοβαρή, μελετημένη και τεκμηριωμένη πρόταση, σύμφωνα με την οποία η γραμμή 18 δε θα τερματίζει στο Επταπύργιο, αλλά μέσω της οδού Ανθέων και της περιφερειακής οδού, θα τερματίζει στην περιοχή των πανεπιστημίων. Ετσι όλη η βορειοδυτική Θεσσαλονίκη θα συνδέεται και με τα πανεπιστήμια, και με τα τρία νοσοκομεία της περιοχής, και με τα γήπεδα, και με υπηρεσίες όπως η ΕΥΑΘ και η πολεοδομία», καταλήγει ο κ. Δανιηλίδης.

Δημοτικές λύσεις

Υπάρχουν όμως και δήμοι οι οποίοι κατέφυγαν στη λύση της διαδημοτικής συγκοινωνίας για να λυθούν αυτά τα προβλήματα. «Σε εμάς, δεν υπήρχε σύνδεση του Δενδροποτάμου με τη Μενεμένη, ωστόσο δρομολογήσαμε δωρεάν δημοτική συγκοινωνία», αναφέρει ο δήμαρχος Αμπελοκήπων – Μενεμένης, Λάζαρος Κυρίζογλου. Δωρεάν δημοτική συγκοινωνία έχει δρομολογηθεί και στο δήμο Κορδελιού – Ευόσμου, όπως επισημαίνει ο δήμαρχος, Στάθης Λαφαζανίδης.

Ο ΟΑΣΘ πάντως, διά του προέδρου του, Χρήστου Στεφανίδη, δηλώνει ανοιχτός σε προτάσεις και αιτήματα, που έχουν στόχο τη βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών. «Είμαστε πρόθυμοι και να ακούσουμε τους δημάρχους και να συνεργαστούμε μαζί τους, ώστε να βρούμε από κοινού λύσεις, αν και τα αιτήματα πρέπει να υποβληθούν στο ΣΑΣΘ», υπογραμμίζει ο κ. Στεφανίδης.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)