Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[NewsKosmos] Διακοπή δρομολογίων του «Β. Κορνάρος» (;)
#1
Το ενδεχόμενο να διακοπούν τα δρομολόγια του πλοίου «Βιτσέντζος Κορνάρος» της εταιρείας LΑΝΕ, ανέφεραν οι υπεύθυνοι αλλά και οι εργαζόμενοι της εταιρείας, καθώς όπως υποστηρίζουν, το υπουργείο Ανάπτυξης τους οφείλει μισθώματα από επιδοτήσεις, συνολικού ύψους 1.300.000 εκατ. ευρώ.

Το εν λόγω καράβι πραγματοποιεί δρομολόγια στην «άγονη γραμμή» Πειραιά, Κύθηρα, Γύθειο, Καλαμάτα, Μονεμβασιά, Αντικύθηρα, Κίσσαμος (Καστέλι) και εργάζονται σε αυτό περί τα 60 άτομα πλήρωμα.

Το πλήρωμα καταγγέλλει ότι παραμένει απλήρωτο εδώ και πέντε μήνες και πιο συγκεκριμένα από τον Οκτώβριο του 2011. Τα μέλη του πληρώματος δηλώνουν έτοιμα μάλιστα να προχωρήσουν σε επίσχεση εργασίας στο πλοίο από την Τετάρτη.

Εκπρόσωποι των εργαζομένων στο πλοίο αλλά και τοπικοί φορείς από τα Αντικύθηρα, συναντήθηκαν σήμερα με στελέχη του υπουργείου.

Σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου, η καθυστέρηση στην καταβολή των χρημάτων οφείλεται στη χρονοβόρο διαδικασία ελέγχου. Διαβεβαίωσαν ωστόσο ότι καταβάλλονται προσπάθειες και εντός της εβδομάδας θα δοθεί ένα μέρος των χρημάτων.

Ο αρχιλογιστής του «Βιτσέντζος Κορνάρος», Θεόδωρος Αναγνώστου, ανέφερε πως οι εισπράξεις από το χθεσινό δρομολόγιο του «Βιτσέντζος Κορνάρος» από Κρήτη για Πειραιά, ήταν 1.278 ευρώ, όταν το συγκεκριμένο πλοίο μόνο για καύσιμα, χρειάζεται περίπου 45.000 ευρώ σε κάθε ταξίδι.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#2
Ανοικτό είναι το ενδεχόμενο διακοπής των δρομολογίων του πλοίου «Βιτσέντζος Κορνάρος» της εταιρείας LΑΝΕ, καθώς - όπως υποστηρίζουν πλήρωμα και πλοιοκτησία - το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας τους οφείλει από το
2010 έως σήμερα μισθώματα από επιδοτήσεις συνολικού ύψους 1.300.000 εκατ. ευρώ.


Στο συγκεκριμένο πλοίο, που πραγματοποιεί την διαδρομή στην «άγονη γραμμή» Πειραιά, Κύθηρα, Γύθειο, Καλαμάτα, Μονεμβασιά, Αντικύθηρα, Κίσαμος (Καστέλλι), εργάζονται περίπου 60 άτομα πλήρωμα και όπως καταγγέλλουν, έχουν να πληρωθούν εδώ και πέντε μήνες, και συγκεκριμένα από τον Οκτώβριο του 2011.

Μάλιστα, δεν αποκλείουν το γεγονός να προχωρήσουν σε επίσχεση εργασίας στο πλοίο από την Τετάρτη.

Εκπρόσωποι των εργαζομένων στο πλοίο αλλά και τοπικοί φορείς από τα Αντικύθηρα, συναντήθηκαν σήμερα στο κτίριο του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας στην ακτή Βασιλειάδη με στελέχη του υπουργείου.

Όπως ανέφεραν ανώτερες πηγές από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης, η καθυστέρηση των χρημάτων οφείλεται στη χρονοβόρο διαδικασία ελέγχου, αλλά όπως διαβεβαίωσαν καταβάλλονται προσπάθειες και εντός της εβδομάδας θα δοθεί
ένα μέρος των χρημάτων.

Ο αρχιλογιστής του «Βιτσέντζος Κορνάρος», Θεόδωρος Αναγνώστου, τόνισε ότι η πλοιοκτήτρια εταιρεία δεν μπορεί να προσφέρει πλέον κοινωνικές υπηρεσίες όταν το πλοίο αυτή τη στιγμή για να κινηθεί, χρειάζεται πετρέλαια, τρόφιμα αλλά και μισθοδοσία.

Όπως ανέφερε, οι εισπράξεις από το χθεσινό δρομολόγιο του «Βιτσέντζος Κορνάρος» από Κρήτη για Πειραιά, ήταν 1.278 ευρώ, όταν το συγκεκριμένο πλοίο μόνο για καύσιμα, χρειάζεται περίπου 45.000 ευρώ σε κάθε ταξίδι.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΛΑΝΕ, Μανώλης Γαλανάκης, σε δηλώσεις του αναφέρθηκε και ο ίδιος στην καθυστέρηση καταβολής των χρημάτων από την επιδότηση για τις άγονες γραμμές, ενώ τόνισε ότι πλέον η αγορά έχει μεταλλαχθεί και όλες οι
εμπορικές συναλλαγές και η παροχή υπηρεσιών προς το πλοίο, όπως καύσιμα, λάδια, εισφορές, έως και σκουπίδια, γίνονται πλέον τοις μετρητοίς.

Είπε ότι πρόβλημα προέκυψε από τη στιγμή που οι τράπεζες έκοψαν την οποιαδήποτε συνδιαλλαγή και χρηματοδότηση σε ακτοπλοϊκές εταιρείες με ένα ή δύο βαπόρια, στις οποίες μάλιστα έχουν εκχωρηθεί μισθώματα από τις άγονες γραμμές,
που ωστόσο δεν έχουν καταβληθεί από το υπουργείο.

Τόνισε επίσης ότι το σύνολο του ποσού από οφειλές του υπουργείου προς την εταιρεία από το 2010 που περιλαμβάνει και τις ρήτρες καυσίμων (αλλαγή στην τιμή της επιδότησης για το πλοίο όταν η τιμή του πετρελαίου παίρνει αύξηση), φθάνει
έως σήμερα το 1.600.000 ευρώ.

Αυτή τη στιγμή αδυνατώ να δώσω κάποια χρήματα στα πληρώματα που παραμένουν απλήρωτα, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της LANE και πρόσθεσε ότι την Τετάρτη δεν θα μπορεί να τροφοδοτήσει με καύσιμα το πλοίο, καθώς τα ΕΛΠΕ ζητούν μετρητοίς τα λεφτά.

Η πολιτεία θα πρέπει να σέβεται τους όρους που έχει υπογράψει με τις εταιρείες, υπογράμμισε ο κ. Γαλανάκης και τόνισε ότι ίδιος απειλείται με αυτόφωρο αν το πλοίο δεν πραγματοποιήσει το δρομολόγιο την Τετάρτη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτή τη στιγμή για το 2011 και το 2012 οφείλονται σε όλες τις ακτοπλοϊκές εταιρείες από μισθώματα άγονων γραμμών περίπου 15 εκατ. ευρώ, ενώ να σημειωθεί ότι ο κάθε επιβάτης της ακτοπλοΐας συνεισφέρει στην
κρατική επιδότηση με 3,5% κάθε φορά που εκδίδει ένα ακτοπλοϊκό εισιτήριο.

Πολλές ακτοπλοϊκές εταιρείες, που επικαλούνται αυξημένο λειτουργικό κόστος, έχουν προχωρήσει ήδη σε μείωση των δρομολογίων αλλά και της ταχύτητας, προκειμένου να γλιτώνουν καύσιμα, μετά την άνοδο της τιμής του πετρελαίου.
Κάποιες άλλες επίσης προχωρούν από τις αρχές Απριλίου, σε αύξηση της τιμής των εισιτηρίων κατά 5%.

http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4705665
Απάντηση
#3
Κανονικά θα πραγματοποιηθεί στη 1 το μεσημέρι το δρομολόγιο του πλοίου «Βιτσέντζος Κορνάρος» της εταιρείας LΑΝΕ, από Πειραιά για Κύθηρα, Γύθειο, Καλαμάτα, Μονεμβασιά, Αντικύθηρα, Κίσσαμος (Καστέλι), καθώς το πλήρωμα δεν θα προχωρήσει προς το παρόν σε κινητοποιήσεις, μετά τις διαβεβαιώσεις του υπουργείου Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας ότι θα καταβληθεί πολύ σύντομα ένα μέρος του ποσού από την κρατική επιδότηση.

Στο πλοίο, που πραγματοποιεί δρομολόγιο άγονης γραμμής, εργάζονται περίπου 60 άτομα πλήρωμα, που όπως καταγγέλλουν έχουν να πληρωθούν εδώ και πέντε μήνες, και συγκεκριμένα από τον Οκτώβριο του 2011.

Πλοιοκτησία και εργαζόμενοι, οι οποίοι τη Δευτέρα είχαν συνάντηση στο κτίριο της Ακτής Βασιλειάδη με στελέχη του υπουργείου, υποστηρίζουν ότι τους οφείλονται από το 2010 έως σήμερα μισθώματα από επιδοτήσεις συνολικού ύψους 1.300.000 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με πηγές από το υπουργείο Ανάπτυξης και Ναυτιλίας, ήδη έχουν κατατεθεί στην υπηρεσία δημοσιονομικού ελέγχου οι πρώτες καταστάσεις για την εκταμίευση μιας δόσης, ύψους περίπου 300.000 ευρώ, που αναμένεται σύντομα να κατατεθεί στην αρμόδια ΔΟΥ όπου ανήκει η πλοιοκτήτρια εταιρεία, προκειμένου να της αποδοθεί.

Σημειώνεται ότι οι εισπράξεις από το Κυριακάτικο δρομολόγιο του "Βιτσέντζος Κορνάρος" από Κρήτη για Πειραιά ήταν 1.278 ευρώ, όταν το συγκεκριμένο πλοίο μόνο για καύσιμα χρειάζεται περίπου 45.000 ευρώ σε κάθε ταξίδι.

Η άνοδος της τιμής των καυσίμων, αλλά και η μείωση του χρόνου πίστωσης από τις τράπεζες, έχει δημιουργήσει σημαντικά προβλήματα ρευστότητας σε πολλές εταιρείες.

Πλέον, στην ακτοπλοϊκή αγορά όλες οι εμπορικές συναλλαγές και η παροχή υπηρεσιών προς τα πλοία, όπως καύσιμα, λάδια, εισφορές, έως και σκουπίδια, γίνονται τοις μετρητοίς. Πολλές ακτοπλοϊκές μάλιστα, που αντιμετωπίζουν ήδη πρόβλημα στην καταβολή της μισθοδοσίας στο προσωπικό, έχουν μειώσει την ταχύτητα στα πλοία, προκειμένου να εξοικονομήσουν καύσιμα, στις δε ελεύθερες δρομολογήσεις έχουν γίνει και περικοπές δρομολογίων.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)