28-01-2012, 12:55 PM
Μελέτη για λογαριασμό των ERA και ΕΒΑΑ καταλήγει στο συμπέρασμα ότι τροποποιήσεις της ΕΕ για τις "χρονοθυρίδες" (slots) στα αεροδρόμια θα οδηγούσαν σε απώλειες θέσεων εργασίας σε περιφερειακές ευρωπαϊκές περιοχές.
Επίσημη, ανεξάρτητη μελέτη (που πραγματοποιήθηκε εκ μέρους των European Regions Airline Association (ERA) και European Business Aviation Association (EBAA) από τη διεθνούς φήμης εταιρεία συμβούλων Mott MacDonald) καταδεικνύει ότι οι προτεινόμενες τροποποιήσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τον κανονισμό κατανομής των slots (“χρονοθυρίδων”) στην ΕΕ βασίζονται σε ελλιπείς και ανακριβείς αναλύσεις. Η μελέτη επιβεβαιώνει ότι τα κέρδη από τυχόν αλλαγές στους κανονισμούς κατανομής των slots ενδέχεται να επωφελήσουν οικονομίες εκτός της ΕΕ. Επιπλέον, οι τροποποιήσεις θα οδηγούσαν σε απώλεια θέσεων εργασίας σε όλη την Ευρώπη και θα ήταν επιζήμιες για τη συνδεσιμότητα των αερομεταφορών στην Ευρώπη -την ίδια την οικονομική και κοινωνική ευημερία της. Αυτό δε, θα συνέβαινε εντόνότερα στις περιφερειακές -συχνά σε μειονεκτικότερη θέση- περιοχές της ηπείρου.
Η μελέτη εντοπίζει σημαντικές αδυναμίες στην αξιολόγηση των επιπτώσεων από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (στις οποίες βασίζονται οι προτάσεις της), οι οποίες περιλαμβάνουν βασικούς τομείς, οι οποίοι είναι ανεπαρκώς αναλυμένοι ή περιλαμβάνουν εσφαλμένα ή ανακριβή οικονομικά και κοινωνικά δεδομένα. Για παράδειγμα, η αξιολόγηση των επιπτώσεων της ΕΕ αναγνωρίζει ότι οι περιφερειακές αεροπορικές υπηρεσίες θα επηρεαστούν αρνητικά από τις νέες προτάσεις για τα slots, αλλά δεν αξιολογεί τις επιπτώσεις τους σε περιφερειακά αεροδρόμια και στις οικονομίες σε περιφερειακές περιοχές της Ευρώπης. Η μελέτη καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι προτάσεις της ΕΕ θα οδηγούσε σε απώλειες θέσεων εργασίας σε απομακρυσμένες ευρωπαϊκές περιοχές, οι οποίες θα υπερέβαιναν τα ενδεχόμενα κέρδη σε θέσεις εργασίας στα αεροδρόμια στον “πυρήνα” της Ευρώπης.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή περιορίζεται σε άμεση δράση μόνο για αύξηση της χωρητικότητας σε μεμονωμένους αερολιμένες. Ωστόσο, με το να επικεντρώνεται αποκλειστικά και μόνο στις τροποποιήσεις του υφιστάμενου κανονισμού κατανομής του διαθέσιμου χρόνου για τα slots έχασε την ευκαιρία να δημιουργήσει επιπλέον χωρητικότητα σε αεροδρόμια, διευκολύνοντας τη χρήση “βέλτιστων πρακτικών” στους ήδη “κορεσμένους” αερολιμένες της Ευρώπης.
Για παράδειγμα, η προσθήκη τελών κράτησης των slots, με στόχο την αύξηση της χρήσης τους, θα προσθέσει κόστος, διοικητικό φόρτο και πολυπλοκότητα τόσο στις αεροπορικές εταιρείες όσο και στους φορείς εμπορικής εκμετάλλευσης αεροσκαφών.
Η ERA και η EBAA καλούν το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο να επανεξετάσει ορισμένες από τις βασικές προτάσεις που έγιναν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και σκοπεύουν να εκθέσουν τις αστοχίες των προτάσεων αυτών σε περιφερειακούς και εθνικούς αντιπροσώπους σε όλη την Ευρώπη, ώστε να διασφαλίσουν την άρση των αρνητικών πτυχών των προτεινόμενων κανονιστικών τροποποιήσεων.
Επίσημη, ανεξάρτητη μελέτη (που πραγματοποιήθηκε εκ μέρους των European Regions Airline Association (ERA) και European Business Aviation Association (EBAA) από τη διεθνούς φήμης εταιρεία συμβούλων Mott MacDonald) καταδεικνύει ότι οι προτεινόμενες τροποποιήσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τον κανονισμό κατανομής των slots (“χρονοθυρίδων”) στην ΕΕ βασίζονται σε ελλιπείς και ανακριβείς αναλύσεις. Η μελέτη επιβεβαιώνει ότι τα κέρδη από τυχόν αλλαγές στους κανονισμούς κατανομής των slots ενδέχεται να επωφελήσουν οικονομίες εκτός της ΕΕ. Επιπλέον, οι τροποποιήσεις θα οδηγούσαν σε απώλεια θέσεων εργασίας σε όλη την Ευρώπη και θα ήταν επιζήμιες για τη συνδεσιμότητα των αερομεταφορών στην Ευρώπη -την ίδια την οικονομική και κοινωνική ευημερία της. Αυτό δε, θα συνέβαινε εντόνότερα στις περιφερειακές -συχνά σε μειονεκτικότερη θέση- περιοχές της ηπείρου.
Η μελέτη εντοπίζει σημαντικές αδυναμίες στην αξιολόγηση των επιπτώσεων από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (στις οποίες βασίζονται οι προτάσεις της), οι οποίες περιλαμβάνουν βασικούς τομείς, οι οποίοι είναι ανεπαρκώς αναλυμένοι ή περιλαμβάνουν εσφαλμένα ή ανακριβή οικονομικά και κοινωνικά δεδομένα. Για παράδειγμα, η αξιολόγηση των επιπτώσεων της ΕΕ αναγνωρίζει ότι οι περιφερειακές αεροπορικές υπηρεσίες θα επηρεαστούν αρνητικά από τις νέες προτάσεις για τα slots, αλλά δεν αξιολογεί τις επιπτώσεις τους σε περιφερειακά αεροδρόμια και στις οικονομίες σε περιφερειακές περιοχές της Ευρώπης. Η μελέτη καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι προτάσεις της ΕΕ θα οδηγούσε σε απώλειες θέσεων εργασίας σε απομακρυσμένες ευρωπαϊκές περιοχές, οι οποίες θα υπερέβαιναν τα ενδεχόμενα κέρδη σε θέσεις εργασίας στα αεροδρόμια στον “πυρήνα” της Ευρώπης.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή περιορίζεται σε άμεση δράση μόνο για αύξηση της χωρητικότητας σε μεμονωμένους αερολιμένες. Ωστόσο, με το να επικεντρώνεται αποκλειστικά και μόνο στις τροποποιήσεις του υφιστάμενου κανονισμού κατανομής του διαθέσιμου χρόνου για τα slots έχασε την ευκαιρία να δημιουργήσει επιπλέον χωρητικότητα σε αεροδρόμια, διευκολύνοντας τη χρήση “βέλτιστων πρακτικών” στους ήδη “κορεσμένους” αερολιμένες της Ευρώπης.
Για παράδειγμα, η προσθήκη τελών κράτησης των slots, με στόχο την αύξηση της χρήσης τους, θα προσθέσει κόστος, διοικητικό φόρτο και πολυπλοκότητα τόσο στις αεροπορικές εταιρείες όσο και στους φορείς εμπορικής εκμετάλλευσης αεροσκαφών.
Η ERA και η EBAA καλούν το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο να επανεξετάσει ορισμένες από τις βασικές προτάσεις που έγιναν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και σκοπεύουν να εκθέσουν τις αστοχίες των προτάσεων αυτών σε περιφερειακούς και εθνικούς αντιπροσώπους σε όλη την Ευρώπη, ώστε να διασφαλίσουν την άρση των αρνητικών πτυχών των προτεινόμενων κανονιστικών τροποποιήσεων.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Stephen Hawking.