18-01-2012, 06:23 PM
H κυβέρνηση της Ινδονησίας έχει σκεφτεί διάφορους ευφάνταστους τρόπους για να σταματήσει όσους πολίτες της μετακινούνται παράνομα στις οροφές των σιδηροδρομικών συρμών - τους έχει ρίξει κόκκινη μπογιά, τους απείλησε με άγρια σκυλιά, μέχρι και τη συνδρομή ιερέων έχει ζητήσει.
Οι "σέρφερ" των τραίνων στην Ινδονησία
Τώρα οι αρχές έχουν σκεφτεί ένα νέο, και ίσως θανάσιμο, μέτρο για να αποθαρρύνει τους παραβάτες. Σκοπεύει να κρεμάσει μεγάλες μπάλες από μπετόν που θα περνάνε από τις οροφές των τραίνων καθώς αυτά θα αποχωρούν από τους σταθμούς. Οι αρχές ελπίζουν πως οι μπάλες θα είναι αρκετές για να αποτρέψουν αυτή την παράνομη πρακτική.
"Έχουμε δοκιμάσει τα πάντα, μέχρι και σιδηρόπλεγμα βάλαμε στις οροφές των βαγονιών, χωρίς όμως κανένα αποτέλεσμα - ίσως αυτό το μέτρο να αποδώσει," δήλωσε ο Ματέτα Ριζαχουλχάκ, εκπρόσωπος της δημόσιας επιχείρησης σιδηροδρόμων της Ινδονησίας.
Τα τραίνα που διασχίζουν την Ινδονησία τρέχουν σε κακοσυντηρήμενες σιδηροτροχιές που άφησαν πίσω τους οι Ολλανδοί άποικοι πριν έξι δεκαετίες περίπου. Τα τραίνα γεμίζουν ασφυκτικά στις ώρες αιχμής και έτσι πολλοί επιβάτες προτιμούν να κάθονται στην οροφή για να αποφύγουν τον συνωστισμό. Άλλοι το κάνουν απλά για να μη πληρώσουν το εισιτήριο. Κάποιοι άλλοι πάλι το προτιμούν γιατί το βρίσκουν διασκεδαστικό, παρά το γεγονός ότι δεκάδες τραυματίζονται και σκοτώνονται κάθε χρόνο.
Οι πρώτες μπάλες, χρώματος ασημί, κρεμάστηκαν κατά μήκος μερικών εκατοντάδων μέτρων σε σταθμό της Τζακάρτα. Υπήρξε όμως πρόβλημα, καθώς οι αλυσίδες που κρατούν τις μπάλες αποδείχτηκαν κοντές, αφήνοντας περιθώριο 40 εκατοστών.
Οι επιβάτες ισχυρίζονται πως για την κατάσταση φταίει η εταιρία σιδηροδρόμων που δεν βάζει αρκετούς συρμούς για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες του επιβατικού κοινού.
Οι "σέρφερ" των τραίνων στην Ινδονησία
Τώρα οι αρχές έχουν σκεφτεί ένα νέο, και ίσως θανάσιμο, μέτρο για να αποθαρρύνει τους παραβάτες. Σκοπεύει να κρεμάσει μεγάλες μπάλες από μπετόν που θα περνάνε από τις οροφές των τραίνων καθώς αυτά θα αποχωρούν από τους σταθμούς. Οι αρχές ελπίζουν πως οι μπάλες θα είναι αρκετές για να αποτρέψουν αυτή την παράνομη πρακτική.
"Έχουμε δοκιμάσει τα πάντα, μέχρι και σιδηρόπλεγμα βάλαμε στις οροφές των βαγονιών, χωρίς όμως κανένα αποτέλεσμα - ίσως αυτό το μέτρο να αποδώσει," δήλωσε ο Ματέτα Ριζαχουλχάκ, εκπρόσωπος της δημόσιας επιχείρησης σιδηροδρόμων της Ινδονησίας.
Τα τραίνα που διασχίζουν την Ινδονησία τρέχουν σε κακοσυντηρήμενες σιδηροτροχιές που άφησαν πίσω τους οι Ολλανδοί άποικοι πριν έξι δεκαετίες περίπου. Τα τραίνα γεμίζουν ασφυκτικά στις ώρες αιχμής και έτσι πολλοί επιβάτες προτιμούν να κάθονται στην οροφή για να αποφύγουν τον συνωστισμό. Άλλοι το κάνουν απλά για να μη πληρώσουν το εισιτήριο. Κάποιοι άλλοι πάλι το προτιμούν γιατί το βρίσκουν διασκεδαστικό, παρά το γεγονός ότι δεκάδες τραυματίζονται και σκοτώνονται κάθε χρόνο.
Οι πρώτες μπάλες, χρώματος ασημί, κρεμάστηκαν κατά μήκος μερικών εκατοντάδων μέτρων σε σταθμό της Τζακάρτα. Υπήρξε όμως πρόβλημα, καθώς οι αλυσίδες που κρατούν τις μπάλες αποδείχτηκαν κοντές, αφήνοντας περιθώριο 40 εκατοστών.
Οι επιβάτες ισχυρίζονται πως για την κατάσταση φταίει η εταιρία σιδηροδρόμων που δεν βάζει αρκετούς συρμούς για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες του επιβατικού κοινού.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Stephen Hawking.