Αξιολόγηση Θέματος:
  • 43 Ψήφοι - 3.3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών
Από Δευτέρα 29/04 η γραμμή 22 αλλάζει ριζικά, με αφετηρία στη Φιλλίπου ξεκινάει πρώτα Εγνατία-Βενιζέλου-Αγ. Δημητρίου-Ολυμπιάδος και το μόνο κομμάτι που εκτελείται στην Άνω Πόλη είναι το Δημ. Πολιορκήτου μέχρι πλατεία Σβόρωνος, κατάβαση από πλατεία Τερψιθέας και επιστροφή στη Φιλίππου, ενώ τα τμήματα στο Τσινάρι και στην Αποστόλου Παύλου δεν θα εξυπρετούνται.

http://www.oasth.gr/deltia-typoy/?postId=1656

Από 1η Μαΐου επιτέλους καταργούνται οι ονομασίες των 28Α και 28Β και η διαδρομή φαίνεται ότι θα εκτελείται ως σκέτο 28, όπως γίνεται ήδη με τα περισσότερα λεωφορεία της γραμμής, οπότε αναμένεται να φαίνονται σωστά και στην τηλεματική.

https://diavgeia.gov.gr/doc/658%CE%A846%...E%93%CE%9C
Απάντηση
Πολλές αλλαγές ανακοινώθηκαν για τα εγκαίνια του Μετρό https://parallaximag.gr/thessaloniki-new...-toy-metro
Απάντηση
https://www.voria.gr/article/oasth-nees-...toiy-metro

"Τον Νέο Συγκοινωνιακό Χάρτη της Θεσσαλονίκης, λόγω της έναρξης λειτουργίας του μετρό, θέτει σε εφαρμογή από την 1η Δεκεμβρίου 2024 ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης.
Η πρώτη φάση της εφαρμογής του Νέου Συγκοινωνιακού Χάρτη ξεκινά με την ένταξη τριών  νέων λεωφορειακών γραμμών  και την τροποποίηση δέκα υφισταμένων στο Πολεοδομικό Συγκρότημα της Θεσσαλονίκης.

Οι δύο νέες γραμμές συνδέουν τον Πολυτροπικό Σταθμό Νέας Ελβετίας με τον Α.Σ ΙΚΕΑ (79Χ) και το Αεροδρόμιο (Χ2) αντίστοιχα. Οι δέκα υφιστάμενες λεωφορειακές γραμμές  που τροποποιούνται, αφορούν στη σύνδεση τους με τους σταθμούς του Μετρό.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό οι νέες λεωφορειακές γραμμές που προγραμματίζεται να βγουν στους δρόμους είναι οι εξής:
1. Νέα γραμμή σύνδεσης του αεροδρομίου Μακεδονία, Νο Χ2 «Νέα Ελβετία – Αεροδρόμιο Μακεδονία»
2. Νέα γραμμή Ιστορικού Κέντρου (θα  ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες)
3. Νέα γραμμή σύνδεσης Νέας Ελβετίας με τον Α.Σ. ΙΚΕΑ, Νο 79Χ «Νέα Ελβετία – Α.Σ. ΙΚΕΑ»

Οι γραμμές που πρόκειται να τροποποιηθούν είναι οι εξής:
1. Νο 10 «Χαριλάου-Ν.Σ.Σ.» μέσω του άξονα της οδού Τσιμισκή
2. Νο 11 «Πυλαία- Πανεπιστήμιο» (σύνδεση με σταθμό Μετρό Σιντριβάνι)
3. Νο 17 «Τριανδρία-Αγίας Σοφίας» (σύνδεση με σταθμό Μετρό Αγίας Σοφίας)
4. Νο 20 «Μενεμένη-Ερμού» (απομάκρυνση από «πέταλο» και τερματισμός μεταξύ Βενιζέλου και Ίωνος Δραγούμη )
5. Νο 21 «Εύοσμος- Ερμού» (απομάκρυνση από «πέταλο» και τερματισμός μεταξύ Βενιζέλου και Ίωνος Δραγούμη)
6. Νο 35 «Ν.Σ. Σταθμός – Μετέωρα» (απομάκρυνση από Βενιζέλου/τη θέση του καταλαμβάνει η νέα γραμμή «Ιστορικό Κέντρο»)
7. Νο 36 «Βούλγαρη-Ζώνη Καινοτομίας» (διέλευση από Ν. Ελβετία - σύνδεση ΚΤΕΛ Χαλκιδικής και Εμπορικό Κέντρο Cosmos με Ν. Ελβετία)
8. Νο 57 «Διασταύρωση Χορτιάτη-Ασβεστοχώρι-Ν.Σ.Σ.» (απομάκρυνση από πέταλο)
9. Νο 58Α «Διασταύρωση Χορτιάτη - Πανεπιστήμιο» (σύνδεση με σταθμό Μετρό σιντριβάνι)
10. Νο 58Β «Διασταύρωση Χορτιάτη – Νέα Ελβετία»  (σύνδεση με Σταθμό Μετεπιβίβασης Ν. Ελβετία)

«Ξεκινάμε την εφαρμογή της πρώτης φάσης του σχεδιασμού του  Νέου Συγκοινωνιακού Χάρτη Θεσσαλονίκης με την λειτουργία του Μετρό την 1η Δεκεμβρίου όπως έχουμε δεσμευτεί. Η φιλοσοφία που ακολουθεί ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού  Έργου Θεσσαλονίκης αφορά στην ομαλή προσαρμογή των πολίτων στην συγκοινωνιακή επανάσταση που θα φέρει το Μετρό στην καθημερινότητα μας αλλάζοντας τις συνήθειες στη μετακίνηση . Στόχος είναι η εξοικείωση του επιβατικού κοινού με την έννοια της μετεπιβίβασης  και τη συνεργασία των μέσων μαζικής μεταφοράς που θα φέρουν σημαντική μείωση στον χρόνο μετακίνησης. Τα νέα δεδομένα στις μετακινήσεις διασφαλίζουν την αξιοπιστία, την ποιότητα και την οικονομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς»,  ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας."
Απάντηση
Καλημέρα!!!
Κακώς δημιουργείται νέα γραμμή του κέντρου. Μια τροποποίηση των γραμμών 15 και 16 θα έλυνε το πρόβλημα σύνδεσης του Ιστορικού Κέντρου με τις στάσεις του μετρό. Πιο συγκεκριμένα αν προχωρήσουν σε κατάργηση του "νεκρού" , κατά την γνώμη μου, τμήματος Δωδεκανήσου - Λιμάνι - Βενιζέλου για το 15 και Δραγούμη - Πολυτεχνείου - Δικαστήρια για το 16. Δύο τμήματα των γραμμών τα οποία προστέθηκαν το μακρινό 2003 για να μεγαλώσουν το μήκος της γραμμής και να δικαιολογηθεί η αύξηση του στόλου των Europolis και αφαιρώντας από τις ιδρυτικές διαδρομές στάσεις όπως η "ΚΟΛΟΜΒΟΥ" με πολύ κόσμο.
Από την ίδρυση τους οι γραμμές κινούνται αντίστροφα σχεδόν. Με μια μικρή τροποποίηση της ιδρυτικής διαδρομής θα μπορούν άνετα να συνδέσουν τις περιοχές Κασσάνδρου, Αγ. Δημητρίου, Ερμού, Παύλου Μελά, Εγνατία, Λευκός Πύργος, Νοσοκομείο Γεννηματάς κ.α. με το ΜΕΤΡΟ.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ N1Ellinikou 208 166.701 23-10-2020, 05:14 PM
Τελευταία Δημοσίευση: galatas_giorgos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)