Αξιολόγηση Θέματος:
  • 9 Ψήφοι - 1.89 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Καθημερινή] Τέλος το δωρεάν στην ημέρα χωρίς αυτοκίνητο
#1
Θύμα της οικονομικής κρίσης έπεσε η φετινή ημέρα χωρίς αυτοκίνητο, η οποία παραδοσιακά εορτάζεται την τελευταία ημέρα της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Μετακίνησης (18 - 22 Σεπτεμβρίου). Τα τελευταία χρόνια η «Εβδομάδα Μετακίνησης» περιλάμβανε διάφορες εκδηλώσεις και δράσεις, όπως και η φετινή, ενώ η 22α Σεπτεμβρίου οριζόταν ως «Ημέρα χωρίς αυτοκίνητο», κατά τη διάρκεια της οποίας όλες οι μετακινήσεις με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ήταν δωρεάν, ως ένα μέσο εξοικείωσης των μετακινούμενων με τις αστικές συγκοινωνίες.

Αντιθέτως φέτος περιλαμβάνεται μόνο σειρά δράσεων που κορυφώνονται το Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου, ημέρα κατά την οποία όσοι μετακινηθούν με τις αστικές συγκοινωνίες θα πληρώσουν μόνο ένα εισιτήριο (1 ευρώ ή 0,5 ευρώ τα μειωμένα) για όλες τις διαδρομές που θα κάνουν εντός της ημέρας. Ο ΟΑΣΑ παρέχει τη δυνατότητα συμμετοχής σε κλήρωση με έπαθλο δωρεάν μετακινήσεις μέσα στην πόλη.

Ο εορτασμός περιλαμβάνει εκδηλώσεις το Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου στην οδό Πανεπιστημίου από τις 11.00 - 16.00, διάστημα κατά το οποίο θα πυκνώσουν και τα δρομολόγια μετρό, τραμ, κεντρικών γραμμών λεωφορείων και τρόλεϊ. Παράλληλα για τη διευκόλυνση της συμμετοχής των ενδιαφερομένων στις εκδηλώσεις που θα λάβουν χώρα το Σάββατο, θα επιτρέπεται η μεταφορά ποδηλάτων με το μετρό, τον ηλεκτρικό και το τραμ.
Απάντηση
#2
Ειναι μεγαλο σφαλμα του ΟΑΣΑ να μην εχει δωρεαν τις μετεκινησεις στην ημερα χωρις αυτοκινητο γιατι θα αποθησει πολυ κοσμο απο την μετακινηση με τα ΜΜΜ εστω και αυτη την ημερα γιατι ηταν κινητρο για αυτους που εχουν αυτοκινητο να παρουν τις συγκοινωνιες και περισσοτερο το μετρο για να μετακινηθουν και αυτο το λεω γιατι πολλοι γνωστοι μου αφηνανε το αυτοκινητο τους και παιρνανε το μετρο συγκεκριμενα για να πανε στις δουλειες τους λογο του οτι ηταν δωρεαν.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#3
Δεν διαφωνώ, αλλά έχει ήδη πολύ μεγάλο έλλειμα και δεν τον παίρνει πλέον να χάνει ούτε 1 ημέρα κερδών. Και δεν θα κερδίσει έτσι επιβάτες, θέλει πολλά άλλα πράγματα
Απάντηση
#4
(17-09-2010, 11:00 PM)Konstantinos [Mercedes Benz]. Έγραψε: Ειναι μεγαλο σφαλμα του ΟΑΣΑ να μην εχει δωρεαν τις μετεκινησεις στην ημερα χωρις αυτοκινητο γιατι θα αποθησει πολυ κοσμο απο την μετακινηση με τα ΜΜΜ εστω και αυτη την ημερα γιατι ηταν κινητρο για αυτους που εχουν αυτοκινητο να παρουν τις συγκοινωνιες και περισσοτερο το μετρο για να μετακινηθουν και αυτο το λεω γιατι πολλοι γνωστοι μου αφηνανε το αυτοκινητο τους και παιρνανε το μετρο συγκεκριμενα για να πανε στις δουλειες τους λογο του οτι ηταν δωρεαν.

Κλασικοί Ελληναράδες τζαμπατζήδες! "Όπου γάμος και χαρά" κλπ, που λέει η γνωστή παροιμία.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#5
Δεν πρέπει, θεωρώ, να είναι δωρεάν ούτε αυτήν την ημέρα - το promotion μιας τέτοιας ενέργειας δεν μπορεί να εστιάζεται στη μη καταβολή εισιτηρίου αλλά στη δύναμη των παρεχομένων υπηρεσιών. Εκεί είναι το στοίχημα. Γιατί αλλιώς δημιουργείς αναντιστοιχία που χαλάει το όλο εγχείρημα, δηλαδή απευθύνεσαι με λάθος τρόπο στον πελάτη σου, ήτοι τους επιβάτες.
Απάντηση
#6
Nαι, μαλλων δεν διατυπωσα σωστα το σχολιο μου και γι αυτο υπαρχει παρεξηγηση με τον φιλο ELBO 0405GN, κατ αρχην θελω να πω οτι σαφως πρεπει να πληρωνουμε το εισητηριο στα ΜΜΜ για να υπαρχουν και καλυτερες υπηρεσιες και οσο αναφορα το παραδειγμα που εδωσα στο σχολιο μου θα το κανω πιο συγκεκριμενο ενας γειτονας μου και φιλος δουλευει σε μια επιχειρηση κοντα στο υπουργειο εθνικης αμυνας και πηγαινε καθημερινα απο το Χαιδαρι στην δουλεια του με το αυτοκινητο και χρειαζοταν μια ωρα και δεκα λεπτα για να παει μεχρι εκει εν τω μεταξυ δεν ασχολιοταν καθολου με τις αστικες συγκοινωνιες και δεν ηξερε καν ποσο εχει το εισιτηριο, πριν απο τρια χρονια περιπου που αρχισε να λειτουργει το μετρο του Αιγαλεω στην ημερα που ηταν δωρεαν οι μετακινησεις με τα ΜΜΜ δοκιμασε να παει στην δουλεια του με αυτον το τροπο και απο τοτε χρησιμοποιει το μετρο για την δουλεια του και εχει βγαλει καρτα Α.Δ.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#7
(18-09-2010, 09:43 PM)Konstantinos [Mercedes Benz]. Έγραψε: Nαι, μαλλων δεν διατυπωσα σωστα το σχολιο μου και γι αυτο υπαρχει παρεξηγηση με τον φιλο ELBO 0405GN, κατ αρχην θελω να πω οτι σαφως πρεπει να πληρωνουμε το εισητηριο στα ΜΜΜ για να υπαρχουν και καλυτερες υπηρεσιες και οσο αναφορα το παραδειγμα που εδωσα στο σχολιο μου θα το κανω πιο συγκεκριμενο ενας γειτονας μου και φιλος δουλευει σε μια επιχειρηση κοντα στο υπουργειο εθνικης αμυνας και πηγαινε καθημερινα απο το Χαιδαρι στην δουλεια του με το αυτοκινητο και χρειαζοταν μια ωρα και δεκα λεπτα για να παει μεχρι εκει εν τω μεταξυ δεν ασχολιοταν καθολου με τις αστικες συγκοινωνιες και δεν ηξερε καν ποσο εχει το εισιτηριο, πριν απο τρια χρονια περιπου που αρχισε να λειτουργει το μετρο του Αιγαλεω στην ημερα που ηταν δωρεαν οι μετακινησεις με τα ΜΜΜ δοκιμασε να παει στην δουλεια του με αυτον το τροπο και απο τοτε χρησιμοποιει το μετρο για την δουλεια του και εχει βγαλει καρτα Α.Δ.
Πιστεύω ότι το πρόβλημα στην περίπτωση του γείτωνα σου δεν ήταν το 1+1 ευρώ. Το δοκίμασε διότι διαφημίστηκαν τα ΜΜΜ λόγω της ημέρας. Δυστύχως συνήθως ο τρόπος που τα ΜΜΕ παρουσίαζουν τα ΜΜΜ αφορά τα σκάνδαλα, τα προβλήματα, κ.α. και όχι τις δυνατότητες τους και την προσφορά τους στους κατοίκους του λεκανοπεδίου.
Απάντηση
#8
Eχεις απολυτο δικιο φιλε abc και θα σου δωσω ενα παραδειγμα υπαρχει μια λεωφορειακη γραμμη 866 που συνδεει τον Ασπροπυργο και την βιομηχανικη περιοχη Ασπροπυργου με τον σταθμο μετρο του Αιγαλεω, η συχνοτητα του τις καθημερινες ειναι 8 με 15 λεπτα ειχα μιλησει με οδηγο ης συγκεκριμενης γραμμης και μου ειχε πει οτι εναι ζητημα να μπουν 10 με 15 ατομα στο λεωφορειο + που υπαρχουν και καποιες αλλες γραμμες που ερχονται απο Ελευσινα προς κεντρο και διερχονται απο μετρο Αιγαλεω και καθε πρωι εναι γεματη η Ε.Ο. προς Ελευσινα, γενικα ο ΟΑΣΑ εχει ενα κενο στο θεμα της προβολης του.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#9
(18-09-2010, 09:43 PM)Konstantinos [Mercedes Benz]. Έγραψε: Nαι, μαλλων δεν διατυπωσα σωστα το σχολιο μου και γι αυτο υπαρχει παρεξηγηση με τον φιλο ELBO 0405GN, κατ αρχην θελω να πω οτι σαφως πρεπει να πληρωνουμε το εισητηριο στα ΜΜΜ για να υπαρχουν και καλυτερες υπηρεσιες και οσο αναφορα το παραδειγμα που εδωσα στο σχολιο μου θα το κανω πιο συγκεκριμενο ενας γειτονας μου και φιλος δουλευει σε μια επιχειρηση κοντα στο υπουργειο εθνικης αμυνας και πηγαινε καθημερινα απο το Χαιδαρι στην δουλεια του με το αυτοκινητο και χρειαζοταν μια ωρα και δεκα λεπτα για να παει μεχρι εκει εν τω μεταξυ δεν ασχολιοταν καθολου με τις αστικες συγκοινωνιες και δεν ηξερε καν ποσο εχει το εισιτηριο, πριν απο τρια χρονια περιπου που αρχισε να λειτουργει το μετρο του Αιγαλεω στην ημερα που ηταν δωρεαν οι μετακινησεις με τα ΜΜΜ δοκιμασε να παει στην δουλεια του με αυτον το τροπο και απο τοτε χρησιμοποιει το μετρο για την δουλεια του και εχει βγαλει καρτα Α.Δ.

Έτσι όπως το διατυπώνεις συμφωνώ και ανακαλώ το προηγούμενο σχόλιο με τους τζαμπατζήδες.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)