Αξιολόγηση Θέματος:
  • 6 Ψήφοι - 2.17 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Irisbus Agora CNG
#81
Μια γενική ερώτηση έχω να κάνω σχετικά με τα λεωφορεία φυσικού. Εφόσον έχουν περιορισμένο προσδόκιμο ζωής,γνωρίζει κάποιος  τι θα γινότανε εάν υπερβαίναν το όριο ζωής τους ?Έκανα μια αναζητηση στο ίντερνετ και οι απαντήσεις ήταν πολύ επιφανειακές δηλαδή:κίνδυνος διαρροής και ΚΑΤ’επέκταση έκρηξη.μειωμένη απόδοση/φθορα του οχήματος
Απάντηση
#82
(22-02-2025, 09:06 PM)SniperB12 Έγραψε: Μια γενική ερώτηση έχω να κάνω σχετικά με τα λεωφορεία φυσικού. Εφόσον έχουν περιορισμένο προσδόκιμο ζωής,γνωρίζει κάποιος  τι θα γινότανε εάν υπερβαίναν το όριο ζωής τους ?Έκανα μια αναζητηση στο ίντερνετ και οι απαντήσεις ήταν πολύ επιφανειακές δηλαδή:κίνδυνος διαρροής και ΚΑΤ’επέκταση έκρηξη.μειωμένη απόδοση/φθορα του οχήματος
Όταν το δοχείο παλιώσει, κάποια στιγμή θα έχει διαρροή, αφού το αέριο είναι υπό πίεση και λογικό είναι να υπάρχει και ο κίνδυνος να σπάσει από κόπωση υλικού. Αυτό ισχύει για το δοχείο, όχι για το όχημα. Λογικά αν αλλαχτεί το δοχείο μπορεί να συνεχίσει να κυκλοφορεί, αλλά είναι οικονομικά ασύμφορο.
Απάντηση
#83
(22-02-2025, 11:46 PM)antonis Έγραψε: Όταν το δοχείο παλιώσει, κάποια στιγμή θα έχει διαρροή, αφού το αέριο είναι υπό πίεση και λογικό είναι να υπάρχει και ο κίνδυνος να σπάσει από κόπωση υλικού. Αυτό ισχύει για το δοχείο, όχι για το όχημα. Λογικά αν αλλαχτεί το δοχείο μπορεί να συνεχίσει να κυκλοφορεί, αλλά είναι οικονομικά ασύμφορο.
Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο και την απάντηση
Απάντηση
#84
Είδα στα Social Media σε έναν ιστότοπο να μετακινούνται Ίριδες φυσικού αερίου στο νεκροταφείο λεωφορείων στο Θριάσιο, 3 με 4 πρέπει να ήταν ή μία πίσω από την άλλη ,κομβόι, με γερανούς ΟΒΒΟ όλα εννοείται καθώς ήταν διαλυμένες, και αποσυντεθειμένες, πρέπει να ήταν Οκτώβρης ή Νοέμβρης, 3 μήνες πριν το οριστικό τέλος τους.
Απάντηση
#85
Ενάμιση μήνα μετά την απόσυρση των Ίριδων φυσικού αερίου, γνωρίζουμε ποια είναι η κατάσταση τους σήμερα, αν είναι παρατημένα στα αμαξοστάσια Ανθούσας και Άνω Λιοσίων;
Απάντηση
#86
(15-03-2025, 11:17 PM)F. P Transporations Έγραψε: Ενάμιση μήνα μετά την απόσυρση των Ίριδων φυσικού αερίου, γνωρίζουμε ποια είναι η κατάσταση τους σήμερα, αν είναι παρατημένα στα αμαξοστάσια Ανθούσας και Άνω Λιοσίων;
Στο ΑΜ ΛΙΟ είναι ακόμα όλα εκεί χωρίς πινακίδες, με τους καθρέφτες και τα όλα τους. Δεν έχουν πειραχτεί, πέραν των οθονών τηλεματικής και των εισιτηρίων. Θα πάνε όσα είναι λειτουργικά οδικώς στο Θριάσιο, και τα υπόλοιπα με ΟΒΒΟ. Άγνωστο το πότε, λογικά από Μάιο και μετά. Για το ΑΜ ΑΝΘ λογικά το ίδιο θα ισχύει, αν και στα Λιόσια είχα δει κάτι #959, #962 και τέτοια. Ας μας πουν όσοι γνωρίζουν για την ανατολική μεριά..
Απάντηση
#87
Σας ευχαριστώ πολύ για την απαντησή σας!
Απάντηση
#88
(16-03-2025, 01:10 AM)Pantelis Tsigas Έγραψε: Στο ΑΜ ΛΙΟ είναι ακόμα όλα εκεί χωρίς πινακίδες, με τους καθρέφτες και τα όλα τους. Δεν έχουν πειραχτεί, πέραν των οθονών τηλεματικής και των εισιτηρίων. Θα πάνε όσα είναι λειτουργικά οδικώς στο Θριάσιο, και τα υπόλοιπα με ΟΒΒΟ. Άγνωστο το πότε, λογικά από Μάιο και μετά. Για το ΑΜ ΑΝΘ λογικά το ίδιο θα ισχύει, αν και στα Λιόσια είχα δει κάτι #959, #962 και τέτοια. Ας μας πουν όσοι γνωρίζουν για την ανατολική μεριά..
Πόσα χρόνια άντεχαν ακόμα; Αξίζει η επένδυση σε λεωφορείο φυσικού αερίου;
Απάντηση
#89
Όπως έχει αναφερθεί ξανά, πέρα από τους κινητήρες που ειχαν φθορές, στην 20αετια ήθελαν αλλαγή και συντήρηση οι δεξαμενές καυσίμου και όλες οι σωληνώσεις τροφοδοσίας. Υπο άλλες περιπτώσεις μπορεί να συνέφερε κάτι τέτοιο, αλλά σ τα λεωφορεία της ΟΣΥ που και να τα έφτιαχνες αυτά, θα χεις όλο το υπόλοιπο όχημα σε τελείως χρεπι κατάσταση.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Irisbus Agora S (Diesel) F. P Transporations 22 1.949 , 12:26 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Pantelis Tsigas

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)

#
Reset
R
G
B
H
S
B
SAVE