Δημοσιεύσεις: 3.486
Θέματα: 10
Εγγραφή: 24-11-2012
Όλα τα Neoplan midi φαίνονται πλέον ανασφάλιστα καθώς εμφανίζονται να έληξαν οι ασφάλειες τους σήμερα παρότι αρχικά φαίνονταν ασφαλισμένα μέχρι Απρίλιο. Θα δείξει γιατί η άλλη εφαρμογή τα εμφανίζει ακόμα σε κίνηση αλλά εκτιμώ ότι έγινε η τυπική απόσυρση τους. Αν ισχύει αυτό τότε το 300 στο 811 στις 6/3 ήταν το τελευταίο.
Πρώτη φορά που μπήκα σε Neoplan midi ήταν στο 891 προ αμνημονεύτων ετών και η τελευταία προχωρημένο 2024 πάλι στο 891! Το 891 άλλωστε χρωστάει την ύπαρξη του σε αυτά τα λεωφορεία.
Δημοσιεύσεις: 1.505
Θέματα: 4
Εγγραφή: 05-01-2023
Ήμουν 27/2 βράδυ στο 046 προτελευταίο όχημα. Μου την έκανε ο 300
Δημοσιεύσεις: 254
Θέματα: 4
Εγγραφή: 09-02-2025
Για μένα η πρώτη φορά που μπήκα και έκανα βόλτα με Neoplan Midi πρέπει να ήταν το 2006 τότε που δρομολούταν και στις γραμμές του Πειραιά
Ξαναμπήκα στα τέλη του 2021 με το #343 πρώτο και εδώ θα αναφέρω τα Neoplan Midi που έκανα βόλτα, είναι τα : #254, #269, #292, #305, #308, #331, #332, #333, #340, #343, #357, #367, #372, #373, #380, #389, #390, #392, #419 , όλα αυτά από το Σεπτέμβριο του 2021 μέχρι και πριν 2 μήνες όλα στις γραμμές 025,026 και με το #332 στο 035. Ωραίες εποχές!!.
Neoplan Midi σας αγαπώ και σας ευχαριστώ για τις βόλτες που πρεσφέρατε !!!
Για άλλη μια φορά εις το επανιδείν!
Δημοσιεύσεις: 78
Θέματα: 0
Εγγραφή: 06-09-2024
Την τελευταία φορά που μπήκα στο Neoplan ήταν επίσης στο 891 στη #419 στις 27/2.Με το που το είδα στην τηλεματική αμεσως έσπευσα να μπω στο Neoplan.Το πήρα από το Περιστέρι μέχρι το τέρμα και μετά από την αφετηρία ξανά μέχρι περιστέρι
Δημοσιεύσεις: 254
Θέματα: 4
Εγγραφή: 09-02-2025
14-03-2025, 11:14 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-03-2025, 11:21 AM από F. P Transporations. Edited 3 times in total.)
Καλημέρα σας!!
Έχω να κάνω δυο ερωτήσεις, πρόσφατα πριν 12 μέρες μια παρτίδα Neoplan Midi οδηγήθηκαν στο Νεκροταφείο λεωφορείων στο Θριάσιο από οδηγούς δλδ οδικώς .Με ΟΒΒΟ είχαν παει σίγουρα αρκετά διαλυμένα ,αποσυντεθημένα και προφανώς επίσης με ΟΒΒΟ είχαν παει και καποια που ήταν σε καλή κατάσταση και εκεί θα τεθούν τα ερωτήματα:
α) Πόσα ήταν στον αριθμό που πήγαν οδικώς;
β) Μέσα σ' αυτά ήταν και το #300, που βγήκε 6/3;
Ευχαριστώ για το χρόνο σας!
Δημοσιεύσεις: 376
Θέματα: 6
Εγγραφή: 11-10-2009
Εγώ πρώτη φορά που μπήκα ήταν στις 2/10/04, όταν ακόμα δεν ήξερα ότι είχαν αποσυρθεί τα ikarus και ξεκίνησα να πάω ικαριάδα με το 906. Έπαθα η αλήθεια ένα σοκ όταν είδα αντί για ίκαρο, neoplan midi. Μετά περίμενα το επόμενο μήπως και... αλλά είχαν αποσυρθεί ήδη από τις 30/9 οι ίκαροι. Οι εντυπώσεις μου κάκιστες πάντως για αυτά τα οχήματα, τα οποία έπρεπε να είχαν αποσυρθεί από χρόνια.
Δημοσιεύσεις: 254
Θέματα: 4
Εγγραφή: 09-02-2025
Καλημέρα!!
Εγώ όπως έχω πει όταν είχα μπει σε Neoplan Midi της ΕΛΒΟ αλλά κι όταν τα χα δει από κοντά αντιμετώπιζαν μεν κάποιες δυσκολίες στα πρώτα χρόνια, λόγω αστοχίας υλικού, κακής κατάστασης αμαξώματος (ισχύει και για τους υπόλοιπους τύπους λεωφορείων ΕΛΒΟ για το αμάξωμα) τρίξιμο όταν σταματάει το κάνουν και τα IrisBus diesel και τα Solaris Midi ,αλλά τα Neoplan Midi πιο πολύ,αλλά τράβαγε μια χαρά, ανέβαινε τις ανηφόρες, επιταχύνανε, ναι μεν αργά ίσως λόγω των ίππων αλλά επιτάχυνε, από το 2019 και μετά σε αρκετά απ αυτά τα κάνανε ρεκτιφιέ, φαναρτζοδουλειά, φανοβαφή και έγιναν κουκλιά, όταν είχα μπει δεν αντιμετώπιζαν καμία δυσκολία, όσον αφορά ανηφόρες, επιταχύνσεις κλπ, κλπ. Το εσωτερικό τους πάντως σε αρκετά απ' αυτά ήταν σε καλή κατάσταση
Εκτός από τα Neoplan Midi που θεωρούταν ο αδύναμος κρίκος του οργανισμού, θεωρώ πως ήταν και τα Volvo ΑΘΗΝΑ λογω αστοχίας υλικού, και τα IrisBus Diesel που μερικά απ αυτα δε τραβάνε καλά ειδικά σε ανηφόρες, μερικά Solaris 18m και τα Renault που κινούταν σα χελώνες και δεν ανέβαιναν καν τις ανηφόρες.
Δημοσιεύσεις: 254
Θέματα: 4
Εγγραφή: 09-02-2025
26-03-2025, 01:21 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 26-03-2025, 01:34 AM από F. P Transporations. Edited 1 time in total.)
Καλησπέρα σας!!
Μιας και τα Neoplan Midi αποτελούν παρελθόν δυστυχώς (για μένα προσωπικά τουλάχιστον) θα αναφέρουμε τα εναπομέιναντα και πως είχαν αποσυρθεί σε δώσεις.
Ενεργά ήταν τα 47 και ήταν τα εξής: #227, #254, #260, #269, #283, #292, #296, #300, #305, #306, #307, #308, #309, #327, #328, #330, #331, #332, #333, #340, #343, #350, #357, #363, #365, #367, #371, #372, #373, #374, #380, #384, #387, #389, #390, #392, #394, #395, #397, #399, #400, #402, #407, #409, #410, #413, #419.
Τον Ιούνιο του 2023 αποσύρθηκε το #254.
Από το φθινόπωρο του 2024 απόσυρθηκαν τα #309, #330, #343, #384
Το Νοέμβριο του 2024 απόσυρθηκαν τα #327, #389
Το Γενάρη του 2025 αποσύρθηκαν τα #227, #260, #306, #307, #333, #357, #363, #373
Το Φλεβάρη του 2025 αποσύρθηκαν τα #269, #283, #292, #296, #305, #328, #332, #340, #350, #365, #367, #371, #374, #380, #387, #392, #394, #397, #399, #400, #402, #410, #413.
Στις 6/3 κυκλοφόρησε για τελευταία φορά το #300 στο 811 το πρωι.
Σε νησιά: #308, #372, #407, #409 άγνωστο πόσα θα πάνε σε νησιά ακόμα
Και τώρα θα σημειώσουμε πως πήγαν Θριάσιο: Εδώ θα το πω με πιθανότητα.
-Neoplan Midi που πήγαν Θριάσιο με ΟΒΒΟ: #227, #254, #260, #306, #307, #309, #327, #330, #333, #340, #343, #357, #363, #373, #380, #384, #389 (συν μερικά κανιβαλισμένα για ανταλλακτικά) με πιθανότητα το λέω
-Neoplan Midi που πήγαν Θριάσιο οδικώς: #283, #292, #296, #300, #305, #328, #332, #350, #365, #367, #371, #374, #387, #392, #394, #397, #399, #400, #402, #410, 413. Με πιθανότητα το λέω κι εδώ.
Neoplan Midi που είναι Βοτανικό αλλά είναι άγνωστο αν έφυγαν κι αυτά από 'κει .
#269, #331, #390, #395, #419.
Φαντάζομαι οτι τα Neoplan Midi που πήγαν Θριάσιο οδικώς είχαν πινακίδες, γιατί γνωρίζουμε ότι αν ένα λεωφορείο και οποιοδήποτε όχημα παραδώσει πινακίδες, απαγορεύεται αυστηρά να κυκλοφορεί στους δρόμους.
Για τυχόν λάθη, αστοχίες και παραλήψεις αυτού του θέματος, δεκτές διορθώσεις
Σας ευχαριστώ!
Δημοσιεύσεις: 18
Θέματα: 0
Εγγραφή: 01-06-2017
(26-03-2025, 01:21 AM)F. P Transporations Έγραψε: Θα ήταν καλύτερα να έγραφες
"Σε νησιά" γενικώς, όχι μόνο "σε νησιά των Κυκλάδων "
Δημοσιεύσεις: 179
Θέματα: 0
Εγγραφή: 07-09-2024
18/3 αποσύρθηκαν και αυτά που δεν κόπηκαν μέσα στον Φλεβάρη.
|