22-03-2025, 01:08 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-03-2025, 01:32 AM από Crabman. Edited 1 time in total.)
Τα παραπάνω ερωτήματα μου τείνει να ξεκαθαρίσει το Athens Transport.
Έχει καταλάβει κάποιος τι συμβαίνει;
Σύναψη:Νέος διαγωνισμός για δρομολόγια λεωφορείων:Ωστόσο και πάλι με τα υπάρχοντα δεδομένα δεν βγάζει νόημα η συγκεκριμένη απόφαση του ΟΑΣΑ, αφού όπως ανέφερα και στο προηγούμενο ποστ, με ετεροχρονισμένη διευκρίνιση στην σύμβαση ξεκαθαρίστηκε ότι το σύνολο των νέων οχημάτων της Κοινοπραξίας οφείλει να έχει δρομολογηθεί ένα έτος μετά την δρομολόγηση του πρώτου οχήματος, οπότε μπορούν μέχρι τότε να χρησιμοποιούνται τα παλαιά και ήδη σε χρήση οχήματα. Άρα η δικαιολογία για την νέα ανάθεση ότι η κοινοπραξία δεν θα έχει προλάβει μέχρι τον Ιούλιο να παραλάβει όλα τα οχήματα δεν ευσταθεί.
Στην προκήρυξη διαγωνισμού για παροχή υπηρεσιών επιβατικών μεταφορών με αστικά λεωφορεία στη Δυτική Αττική προχώρησε πριν από λίγες μέρες ο ΟΑΣΑ. Η σύμβαση αφορά την παροχή υπηρεσιών σε 13 μόλις γραμμές με 30 οχήματα για την περίοδο από 29 Απριλίου έως και 29 Ιουλίου 2025. Πρόκειται βεβαίως για γραμμές οι οποίες έχουν παραχωρηθεί για περίοδο 8 ετών στην κοινοπραξία των ιδιωτών που πραγματοποιεί δρομολόγια με καινούρια λεωφορεία τόσο στην Ανατολική όσο και στη Δυτική Αττική. Καθώς όμως η κοινοπραξία δεν θα έχει παραλάβει και δρομολογήσει το σύνολο των 211 οχημάτων πριν από το φετινό καλοκαίρι, κρίθηκε επιβεβλημένο να πραγματοποιηθεί διαγωνισμός για τις συγκεκριμένες γραμμές για το ενδιάμεσο διάστημα των 3 μηνών που θα μεσολαβήσει μετά τη λήξη της τελευταίας απευθείας ανάθεσης προς τα ΚΤΕΛ Κορινθίας. Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται σε 1.381.887,08 Ευρώ χωρίς ΦΠΑ.
https://www.athenstransport.com/2025/03/...leoforeia/
Έχει καταλάβει κάποιος τι συμβαίνει;