Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
Τα παραπάνω ερωτήματα μου τείνει να ξεκαθαρίσει το Athens Transport. 

Σύναψη:Νέος διαγωνισμός για δρομολόγια λεωφορείων:

Στην προκήρυξη διαγωνισμού για παροχή υπηρεσιών επιβατικών μεταφορών με αστικά λεωφορεία στη Δυτική Αττική προχώρησε πριν από λίγες μέρες ο ΟΑΣΑ. Η σύμβαση αφορά την παροχή υπηρεσιών σε 13 μόλις γραμμές με 30 οχήματα για την περίοδο από 29 Απριλίου έως και 29 Ιουλίου 2025. Πρόκειται βεβαίως για γραμμές οι οποίες έχουν παραχωρηθεί για περίοδο 8 ετών στην κοινοπραξία των ιδιωτών που πραγματοποιεί δρομολόγια με καινούρια λεωφορεία τόσο στην Ανατολική όσο και στη Δυτική Αττική. Καθώς όμως η κοινοπραξία δεν θα έχει παραλάβει και δρομολογήσει το σύνολο των 211 οχημάτων πριν από το φετινό καλοκαίρι, κρίθηκε επιβεβλημένο να πραγματοποιηθεί διαγωνισμός για τις συγκεκριμένες γραμμές για το ενδιάμεσο διάστημα των 3 μηνών που θα μεσολαβήσει μετά τη λήξη της τελευταίας απευθείας ανάθεσης προς τα ΚΤΕΛ Κορινθίας. Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται σε 1.381.887,08 Ευρώ χωρίς ΦΠΑ.
https://www.athenstransport.com/2025/03/...leoforeia/
Ωστόσο και πάλι με τα υπάρχοντα δεδομένα δεν βγάζει νόημα η συγκεκριμένη απόφαση του ΟΑΣΑ, αφού όπως ανέφερα και στο προηγούμενο ποστ, με ετεροχρονισμένη διευκρίνιση στην σύμβαση ξεκαθαρίστηκε ότι το σύνολο των νέων οχημάτων της Κοινοπραξίας οφείλει να έχει δρομολογηθεί ένα έτος μετά την δρομολόγηση του πρώτου οχήματος, οπότε μπορούν μέχρι τότε να χρησιμοποιούνται τα παλαιά και ήδη σε χρήση οχήματα. Άρα η δικαιολογία για την νέα ανάθεση ότι η κοινοπραξία δεν θα έχει προλάβει μέχρι τον Ιούλιο να παραλάβει όλα τα οχήματα δεν ευσταθεί. 

Έχει καταλάβει κάποιος τι συμβαίνει;
Απάντηση
Δεν ξέρω ακριβώς το νομικό πλαίσιο, αλλά λογικά η Συγκοινωνίες ΑΕ είναι άλλη εταιρία από τα ΚΤΕΛ κορινθιας. Και αφού τα οχήματα της Κορινθου δεν ανήκουν στη Συγκοινωνια ΑΕ, παίρνει παράταση η Κόρινθος
Απάντηση
(22-03-2025, 03:30 AM)Thanos2265 Έγραψε: Δεν ξέρω ακριβώς το νομικό πλαίσιο, αλλά λογικά η Συγκοινωνίες ΑΕ είναι άλλη εταιρία από τα ΚΤΕΛ κορινθιας. Και αφού τα οχήματα της Κορινθου δεν ανήκουν στη Συγκοινωνια ΑΕ, παίρνει παράταση η Κόρινθος
Μπορεί αυτό να είναι. Όμως στα βόρεια προάστια έχουν δρομολογηθεί ήδη καινούργια οχήματα της Συγκοινωνίες ΑΕ σε γραμμές που ακόμα έχει μόνο το ΚΤΕΛ Κορίνθου. Άραγε αυτά τα οχήματα θα θεωρηθούν ολοκαίνουργια ή μεταχειρισμένα όταν αναλάβει τις γραμμές η Συγκοινωνίες ΑΕ; Υποθέτω καινούργια. Απαντήσεις ίσως να μας έδινε και το κόστος ανά οχηματοχιλιόμετρο του νέου ολιγόμηνου διαγωνισμού σε σύγκριση με το κόστος ανά οχηματοχιλιόμετρο της οκταετούς ανάθεσης στην Κοινοπραξία.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)

#
Reset
R
G
B
H
S
B
SAVE