Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προαστιακός Σιδηρόδρομος Αθήνας
#61
(24-10-2022, 10:25 PM)kostas720 Έγραψε: Εσείς γνωρίζατε ότι θα πρέπει να γίνει αλλαγή στου Ρέντη με ντηζελοκίνητο τρένο για Πειραιά? Νόμιζα μέχρι προχθές ότι τα ηλεκτροκίνητα desiro έφταναν μέχρι τον Πειραιά.Υπάρχει αυτό πολύ καιρό? Και επίσης περνώντας από τη Λεύκα αντίκρισα τα τόσα παρατημένα τρένα των ΣΠΑΠ. Πραγματικά λυπηρό

Μήπως υπήρχε πρόβλημα με την ηλεκτροδότηση της κίνησης προς Πειραιά; Δεν φαίνεται να υπάρχει αλλαγή συρμού στα τελευταία αναρτημένα δρομολόγια της 15.05.2022.

Γενικά όλη η Σιδηροδρομική υποδομή και το τροχαίο υλικό είναι σε κατάσταση τραγική. Εγήρει ερωτήματα η αδιαφορία της αρχής έναντι σε όλο το υπόλοιπο επικοινωνιακό πλάνο περί ανάπτυξης του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα.

Η μόνη εταιρία παροχής σιδηροδρομικών υπηρεσιών, Hellenic Train πλέον, έχει ποσοστό παρεχόμενων υπηρεσιών κοντά στο 60%, δηλαδή σε όλη την Ελλάδα 6 στα 10 δρομολόγια εκτελούνται σωστά, τα υπόλοιπα 4 δεν επιτυγχάνουν τα υποσχόμενα.
Απάντηση
#62
(25-10-2022, 11:31 AM)sgkatsos Έγραψε: Μήπως υπήρχε πρόβλημα με την ηλεκτροδότηση της κίνησης προς Πειραιά; Δεν φαίνεται να υπάρχει αλλαγή συρμού στα τελευταία αναρτημένα δρομολόγια της 15.05.2022.

Γενικά όλη η Σιδηροδρομική υποδομή και το τροχαίο υλικό είναι σε κατάσταση τραγική. Εγήρει ερωτήματα η αδιαφορία της αρχής έναντι σε όλο το υπόλοιπο επικοινωνιακό πλάνο περί ανάπτυξης του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα.

Η μόνη εταιρία παροχής σιδηροδρομικών υπηρεσιών, Hellenic Train πλέον, έχει ποσοστό παρεχόμενων υπηρεσιών κοντά στο 60%, δηλαδή σε όλη την Ελλάδα 6 στα 10 δρομολόγια εκτελούνται σωστά, τα υπόλοιπα 4 δεν επιτυγχάνουν τα υποσχόμενα.
Νομίζω πως αυτό δεν είναι προσωρινό αλλά γίνεται τον τελευταίο καιρό. Υπήρχε μονοδρόμηση στο τμήμα Ρέντης-Πειραιάς με μόνο τη μία γραμμή να ΄λειτουργρί και στον Πειραιά η μόνη αποβάθρα που λειτουργούσε είναι η 1η.

Μάλιστα στο τρένο που ήμουν την Κυριακή υπέστη βλάβη στο Stadler καπώς έβγενε από Ρέντη και είχε σταματήσει στο κτήριο για να δωθούν κάποια κλειδιά στον μηχανοδηγό. Επίσης είχε μία ελαφριά μυρωδιά πετρελαίου στο εσωτερικό.

Πρέπει να γίνει κάτι με την Hellenic train. Ο σιδηρόδρομος δεν είναι μονο Αθήνα-Θεσσαλονίκη! Είναι και η Πελοπόννησος και η Έδεσσα - Φλώρινα και το αποκομμένο κομμάτι της Αλεξανδρούπολης με 1 μόνο δρομολόγιο την ημέρα. Και δεν είναι μόνο αυτά. Είναι και πάρα πολλά άλλα εγκαταλελειμένα και παραλελημένα μέρη στην Ελλάδα με ελάχιστα δρομολόγια την ημέρα!
Απάντηση
#63
(25-10-2022, 11:31 AM)sgkatsos Έγραψε: Μήπως υπήρχε πρόβλημα με την ηλεκτροδότηση της κίνησης προς Πειραιά; Δεν φαίνεται να υπάρχει αλλαγή συρμού στα τελευταία αναρτημένα δρομολόγια της 15.05.2022.

Αλλαγή τρένων στον Ρέντη γίνεται εδώ και αρκετό καιρό. Χρησιμοποιώ τον σταθμό τον του προαστιακού στο Ρέντη 1-2 φορές τον μήνα τον τελευταίο χρόνο και θυμάμαι μόνο μια φορά να κάνει όλη την διαδρομή Desiro, τις άλλες γίνεται μετεπιβίβαση σε GTW.
Απάντηση
#64
(25-10-2022, 10:53 PM)Giannis Έγραψε: Αλλαγή τρένων στον Ρέντη γίνεται εδώ και αρκετό καιρό. Χρησιμοποιώ τον σταθμό τον του προαστιακού στο Ρέντη 1-2 φορές τον μήνα τον τελευταίο χρόνο και θυμάμαι μόνο μια φορά να κάνει όλη την διαδρομή Desiro, τις άλλες γίνεται μετεπιβίβαση σε GTW.
Γιατί όμως συμβαίνει αυτό υποτίθεται όλη η γραμμή εντός αστικού ιστού είναι αναβαθμισμένη και ηλεκτροδοτουμενη . Πέρα βέβαια από το κομμάτι που γίνονται έργα για την υπογειοποίηση στις τρεις γέφυρες. Μας κοροϊδεύουν ;! Δηλαδή ποια αναβάθμιση και ποιος προαστιακός και στην τελική τόσο υψηλή τιμή για εισητήριο για άθλια εξυπηρέτηση από το συγκεκριμένο μέσο!!! Καλύτερα αυτοκίνητο ή μετρό
Απάντηση
#65
(24-10-2022, 10:25 PM)kostas720 Έγραψε: Εσείς γνωρίζατε ότι θα πρέπει να γίνει αλλαγή στου Ρέντη με ντηζελοκίνητο τρένο για Πειραιά? Νόμιζα μέχρι προχθές ότι τα ηλεκτροκίνητα desiro έφταναν μέχρι τον Πειραιά.Υπάρχει αυτό πολύ καιρό? Και επίσης περνώντας από τη Λεύκα αντίκρισα τα τόσα παρατημένα τρένα των ΣΠΑΠ. Πραγματικά λυπηρό
Είναι καιρό έτσι δυστηχως. Δεν μπορώ να πω με σιγουριά αλλά είναι τουλάχιστον μήνας

Edit:
Εχει περασει πανω απο ενας χρονος τελικα! Ως λογος αναφεροταν "Προβληματα στην υποδομη"
Απάντηση
#66
Αυτό που γνωρίζω είναι ότι, λόγω κλειστής καμπυλότητας στο τμήμα Λεύκας - Πειραιάς, υπάρχει εντονότατη καταπόνηση στους άξονες των Desiro, τα οποία δεν είναι σχεδιασμένα για τέτοιες κλειστές στροφές. Εκτός του κόστους, το να χρειάζονται συχνότερα συντήρηση, σημαίνει ότι συχνότερη απουσία διαθέσιμων Desiro, την ώρα που δεν περισσεύει τροχαίο υλικό.
Απάντηση
#67
Όταν κανονικοποιήσαν τη γραμμη των ΣΠΑΠ μαζί με το σταθμό του "Προαστιακού" στο λιμάνι δεν σκέφτηκαν ποτέ:
1) ότι οι καμπύλες των ΣΠΑΠ (το S μετά τη Λέυκα) δεν είναι κατάλληλες για τα Desiro και της επιβατάμαξες κανονικής
2) ότι μια τυπική σύνθεση IC (ακόμα και με 5 βαγόνια) δεν χωράει στο σταθμό, πόσο μάλλον τα συνηθισμένα που είναι 7-9 βαγόνια κάθε ΣΚ ή το ETR

Ως εκ τούτου τα μόνα κατάλληλα οχήματα (για να μην καταστρέφονται οι τροχοί τους) είναι είναι τα Stadler GTW 2/6 που λίγο πολύ είναι αρκετά κοντά σε οχήματα μετρικής γραμμής (τα αδέρφια τους που είναι σε Πάτρα / Πύργο). Οτιδήποτε άλλο έχει εκθετικά υψηλότερο κόστος συντήρησης των τροχών*, όσο και της υποδομής που δημιουργεί πρόβλημα στην κυκλοφορία. Λύση που ίσως διορθώσει το πρόβλημα Νο1 είναι η βελτίωση της χάραξης από την έξοδο του εργοστασίου Πειραιά (οδός Υμηττόυ) μέχρι και μετά την ισόπεδη διάβαση της Ρετσίνα, η ανισοπεδοποίηση της οποίας θα βοηθούσε την κατάσταση. Όμως βελτίωση χάραξης σημαίνει απαλλοτριώσεις, κλείσιμο της γραμμής για κάποιο διάστημα και μερική βελτίωση της κατάστασης. Δυστυχώς ο ΟΣΕ δεν φαίνεται να απασχολείται με το θέμα, οπότε η Hellenic Train (ex. ΤΡΑΙΝΟΣΕ) προσπαθεί να μειώσει τα κόστη της βάζοντας ανταπόκριση.

* όλα τα υπόλοιπα έχουν σημαντικά μεγαλύτερο μεταξόνιο, άρα χρειάζονται πιο ανοικτές καμπύλες για να λειτουργήσουν. Αν δεν κάνω κάποιο λάθος η ακτίνα καμπυλότητας στο S είναι R=150m ενώ τα Desiro θυμάμαι πως σε ότιδήποτε κάτω από 300μ εγείρουν θέματα αυξημένης συντήρησης.
** Επίσης μιας και είμαστε σε φόρουμ λεωφορείων θεωρώ ότι θα έπρεπε να τα βρουν ΟΣΥ και ΟΣΕ και να μεταφερθεί το τρόλεϊ 17 το οποίο εμποδίζει την ηλεκτροκίνηση του 2ου σταθμού του Πειραιά στον Αγ. Διονύση. Το 17 θα έπρεπε να διέρχεται από Αγ. Δημητρίου / Ψαρών αντί των οδών Αιτωλικού / Αιγάλεω που διέρχεται σήμερα, ώστε να μην έχουμε ισόπεδη διάβαση τρόλεϊ με τραίνο. Σε περίπτωση ισόπεδης διάβασης θα πρέπει είτε το τραίνο να κατεβάζει παντογράφο, είτε το τρόλεϊ κεραίες κάτι που κάνει πιο δύσκολη τη συνύπαρξή τους σε 2 διαβάσεις μέσα στον Πειραιά. Το κέρδος για τους επιβάτες του τραίνου θα είναι να ξεκινούν τα IC από το σταθμό του Αγ. Διονυσίου, άρα να έχουμε απευθείας σύνδεση Πειραιά - Θεσσαλονίκης και Πειραιά - Καλαμπάκας και επιπλέον συνέργειες με ΑΝΕΚ / Μινόαν για Κρήτη (τα καράβια τους είναι σε απόσταση λίγων μέτρων από τον σταθμό). Επίσης για όσο καιρό θα ανακατασκευάζεται το κομμάτι Λεύκα - Πειραιάς θα υπάρχει ηλεκτροκίνητος προαστιακός στον Πειραιά.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)