Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Γραμμές με λίγα δρομολόγια
#41
(17-07-2024, 06:33 PM)Leon377 Έγραψε: Χαϊδάρι λέω ποια Νίκαια 
Το 811 έχει άλλη λειτουργία ξεκάθαρα δεν μπορεί να μπαίνει στο Αττικό, δεν είναι και μια στάση είναι 3 συν ένα ηλίθιο φανάρι και μια αναστροφή

(17-07-2024, 10:20 PM)ecoj Έγραψε: Η επιβατική κίνηση στο Αττικό νοσοκομείο είναι μάλλον χαμηλή ενώ στο Παλατάκι μηδενική. Ποιον θα εξυπηρετήσει η γραμμή που προτείνεις?
Ζητάς ουσιαστικά να κοπούν οχήματα από την Αθηνών που έχει κόσμο καταργόντας το Β15 και να τα βάλεις σε μία γραμμή που θα πηγαίνει με 3 άτομα ανά δρομολόγιο.
Το Β15 πάει άδειο καθώς υπάρχει το Α15 οπότε δεν θα λείψει και σε κανέναν. Γενικά οι συγκοινωνίες της περιοχής θα τις χαρακτήριζα προβληματικές. Εγώ αυτό που προτείνω είναι μία συχνή μιντογραμμή και όχι 12μετρη , που θα καλύψει τη κίνηση του Αττικού στο πρότυπο του 300 που εξυπηρετεί το Τζάνειο. Έτσι αυτός που έχει ως προορισμό το συγκεκριμένο νοσοκομείο θα έχει μία συγκεκριμένη γραμμή που θα πηγαίνει εκεί από συγκεκριμένο σταθμό μετρό , αφού τα 731 , 750 δεν προσφέρουν σοβαρή εξυπηρέτηση. Θα ήταν ιδανικά μέχρι τα ΤΕΙ και μετά μετεπιβίβαση στα υπόλοιπα της Αθηνών.
Απάντηση
#42
(18-07-2024, 01:17 AM)kostas720 Έγραψε: Το Β15 πάει άδειο καθώς υπάρχει το Α15 οπότε δεν θα λείψει και σε κανέναν. Γενικά οι συγκοινωνίες της περιοχής θα τις χαρακτήριζα προβληματικές. Εγώ αυτό που προτείνω είναι μία συχνή μιντογραμμή και όχι 12μετρη , που θα καλύψει τη κίνηση του Αττικού στο πρότυπο του 300 που εξυπηρετεί το Τζάνειο. Έτσι αυτός που έχει ως προορισμό το συγκεκριμένο νοσοκομείο θα έχει μία συγκεκριμένη γραμμή που θα πηγαίνει εκεί από συγκεκριμένο σταθμό μετρό , αφού τα 731 , 750 δεν προσφέρουν σοβαρή εξυπηρέτηση. Θα ήταν ιδανικά μέχρι τα ΤΕΙ και μετά μετεπιβίβαση στα υπόλοιπα της Αθηνών.
Δεν πάει άδειο καθημερινές ώρες αιχμής ακόμα κι αν περάσει πίσω από το Α15. Άλλωστε η λογική της εν λόγω γραμμής ήταν να ενισχύει τις ώρες αιχμής που η κατάσταση είναι οριακή και δεν βγαίνει μονο με το Α15. Το θέμα είναι ότι αυτό δεν γίνεται με δύο οχήματα μόνο αφού θες τουλάχιστον τέσσερα για να κάνεις ουσιαστική δουλειά που φυσικά δεν πρόκειται να διατεθούν στις υπάρχων συνθήκες. Τα ΣΚ όντως δεν χρειάζεται. 
Ακόμα και εποχές 2017 που το έβγαζε η Ράλλη με δύο δίπορτα που σχολαγαν στις 12 τις ώρες αιχμής είχε πάντα κόσμο. Είχε σχεδόν καταργηθεί το 2019 και το επανέφεραν με παρέμβαση τότε. 

Όσο για το Αττικό Νοσοκομείο με τις υπάρχων γραμμές τουλάχιστον πας από αρκετά σημεία χωρίς μετεπιβίβαση. Αν τις κόψεις για μια θεωρητικά συχνή γραμμή τότε πιθανόν να φορτώσεις μετεπιβίβαση σε μια γραμμή που μόνο στα λόγια θα είναι συχνή. Και πάλι βέβαια οι υπάρχων συχνότητες δεν είναι βιώσιμες σε καμία εκ των τριών γραμμών του Αττικού.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)