16-05-2012, 12:17 PM
Αντιμέτωπο με σοβαρά προβλήματα βρίσκεται το μετρό της Θεσσαλονίκης, κάτι το οποίο καθιστά πολύ μακρινή -αν όχι αμφίβολη- την ολοκλήρωσή του, σύμφωνα τουλάχιστον με τους εκπρόσωπους των εργαζομένων στο έργο, οι οποίοι έδωσαν χτες συνέντευξη Τύπου.
«Με ψέματα και λόγια δε γίνεται μετρό», επισημαίνουν οι εργαζόμενοι στον κατασκευαστικό τομέα του έργου. Όπως σημειώνει ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Μετρό στον κατασκευαστικό τομέα, Γιώργος Κόκκινος, η καταβολή των δεδουλευμένων τους καθυστερεί συστηματικά.
Σύμφωνα με τον κ. Κόκκινο, πέρα από την καταβολή των δεδουλευμένων τους, υπάρχουν σοβαρά προβλήματα σε αυτό καθαυτό το έργο. «Οι δύο μετροπόντικες έχουν φτάσει στην Ανάληψη και σύντομα θα αποσυναρμολογηθούν και θα παροπλιστούν, άγνωστο για πόσο. Αυτό θα σημάνει αυτομάτως ότι θα μείνουν άνεργοι οι εργαζόμενοι στις σήραγγες, δηλαδή περί τα 60 άτομα», σημειώνει ο κ. Κόκκινος.
Ο ίδιος επισημαίνει ότι μέχρι σήμερα, λίγους μόνο μήνες πριν από τη συμβατική ημερομηνία ολοκλήρωσης του έργου (έπρεπε να λειτουργήσει τον προσεχή Οκτώβριο), έχει κατασκευαστεί μόνο το ένα τρίτο του. «Οι ρυθμοί στην κατασκευή του έργου έχουν πέσει. Αυτό μας γεννά ανησυχίες και ερωτηματικά για το πότε θα ολοκληρωθεί το μετρό», καταλήγει.
«Τα προβλήματα με το σταθμό στο Παπάφειο ακόμη δεν έχουν ξεπεραστεί. Στο σταθμό Πατρικίου, ακόμη δεν ολοκληρώθηκαν οι απαλλοτριώσεις, ενώ και οι σταθμοί στη Βούλγαρη και τη Νέα Ελβετία έχουν σοβαρά προβλήματα, τα οποία δεν έχουν επιλυθεί. Όλα αυτά σημαίνουν μεγάλες και σημαντικές καθυστερήσεις για το έργο», επισημαίνει ο γραμματέας του Σωματείου Εργαζομένων Μετρό Θεσσαλονίκης, Χρήστος Καλαϊτζίδης, ο οποίος προσθέτει ότι, αντί να εργάζονται σήμερα 3.000 άτομα στο μετρό, δουλεύουν λιγότερα από 1.000.
«Με ψέματα και λόγια δε γίνεται μετρό», επισημαίνουν οι εργαζόμενοι στον κατασκευαστικό τομέα του έργου. Όπως σημειώνει ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Μετρό στον κατασκευαστικό τομέα, Γιώργος Κόκκινος, η καταβολή των δεδουλευμένων τους καθυστερεί συστηματικά.
Σύμφωνα με τον κ. Κόκκινο, πέρα από την καταβολή των δεδουλευμένων τους, υπάρχουν σοβαρά προβλήματα σε αυτό καθαυτό το έργο. «Οι δύο μετροπόντικες έχουν φτάσει στην Ανάληψη και σύντομα θα αποσυναρμολογηθούν και θα παροπλιστούν, άγνωστο για πόσο. Αυτό θα σημάνει αυτομάτως ότι θα μείνουν άνεργοι οι εργαζόμενοι στις σήραγγες, δηλαδή περί τα 60 άτομα», σημειώνει ο κ. Κόκκινος.
Ο ίδιος επισημαίνει ότι μέχρι σήμερα, λίγους μόνο μήνες πριν από τη συμβατική ημερομηνία ολοκλήρωσης του έργου (έπρεπε να λειτουργήσει τον προσεχή Οκτώβριο), έχει κατασκευαστεί μόνο το ένα τρίτο του. «Οι ρυθμοί στην κατασκευή του έργου έχουν πέσει. Αυτό μας γεννά ανησυχίες και ερωτηματικά για το πότε θα ολοκληρωθεί το μετρό», καταλήγει.
«Τα προβλήματα με το σταθμό στο Παπάφειο ακόμη δεν έχουν ξεπεραστεί. Στο σταθμό Πατρικίου, ακόμη δεν ολοκληρώθηκαν οι απαλλοτριώσεις, ενώ και οι σταθμοί στη Βούλγαρη και τη Νέα Ελβετία έχουν σοβαρά προβλήματα, τα οποία δεν έχουν επιλυθεί. Όλα αυτά σημαίνουν μεγάλες και σημαντικές καθυστερήσεις για το έργο», επισημαίνει ο γραμματέας του Σωματείου Εργαζομένων Μετρό Θεσσαλονίκης, Χρήστος Καλαϊτζίδης, ο οποίος προσθέτει ότι, αντί να εργάζονται σήμερα 3.000 άτομα στο μετρό, δουλεύουν λιγότερα από 1.000.