15-05-2012, 09:24 PM
Η αντιμετώπιση της πειρατείας και τα μέτρα ασφαλείας των επιβατηγών πλοίων και κρουαζιερόπλοιων, στη σύνοδο της επιτροπής ασφάλειας του ΙΜΟ στο Λονδίνο.
Η αντιμετώπιση του προβλήματος της πειρατείας στα ποντοπόρα πλοία, αλλά και τα μέτρα ασφάλειας των επιβατηγών πλοίων και των κρουαζιερόπλοιων, μετά το ναυάγιο του κρουαζιερόπλοιου Costa Concordia στα ανοικτά του νησιού Τζίλιο στην Τοσκάνη, θα εξεταστούν στην 90η σύνοδο της Επιτροπής Ασφάλειας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), στο Λονδίνο από τις 16 έως τις 25 Μαΐου.
Για την αντιμετώπιση της πειρατείας, στόχος της συνόδου είναι να δοθούν πολιτικής φύσης κατευθύνσεις και οδηγίες σχετικά με τον τρόπο επιβίβασης ένοπλων ιδιωτικών ομάδων σε πλοία για την αντιμετώπιση πειρατικών επιθέσεων.
Στην Ελλάδα, πρόσφατα ψηφίστηκε νόμος για την παροχή υπηρεσιών ασφαλείας από ένοπλους φρουρούς σε εμπορικά πλοία και, σύμφωνα με πληροφορίες, τέσσερις ιδιωτικές εταιρείες έχουν υποβάλλει σχετικό αίτημα προκειμένου να λάβουν άδεια για την παροχή υπηρεσιών φύλαξης. Ήδη, οι προτάσεις εξετάζονται από τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Διεθνούς Ναυτιλιακού Γραφείου, κατά τη διάρκεια του 2011 καταγράφηκαν σε όλο τον πλανήτη 439 πειρατικές επιθέσεις, εκ των οποίων οι 237 έγιναν στα ανοικτά της Σομαλίας και τον κόλπο της Γουινέας.
Η ομάδα Oceans Beyond Piracy, που εδρεύει στις ΗΠΑ, έχει ανακοινώσει ότι η πειρατεία στη Σομαλία κόστισε σε παγκόσμιο επίπεδο σχεδόν 7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2011, εκ των οποίων περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια δολάρια δαπανήθηκαν σε στρατιωτικές επιχειρήσεις και εξοπλισμό.
Αναφορικά με το θέμα της ασφάλειας των επιβατηγών πλοίων και των κρουαζιερόπλοιων, στη σύνοδο του ΙΜΟ αναμένεται να εξεταστεί δέσμη προτεραιοτήτων που παρουσίασε τον περασμένο μήνα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας, σε σημερινή ανακοίνωσή της, αναφέρει ότι παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις τόσο στον διεθνή όσο και στον κοινοτικό χώρο, σχετικά με την εξέταση υιοθέτησης νέων μέτρων για τα επιβατηγά πλοία στον τομέα ναυτικής ασφάλειας- maritime safety. «Ελπίζουμε αυτήν τη φορά η ΕΕ να μην προχωρήσει σε μονομερείς ενέργειες για εφαρμογή περιοχικών μέτρων, αλλά να συνδράμει με την υποβολή προτάσεων στον IMO, δεδομένου ότι πρόκειται για κατηγορίες επιβατηγών πλοίων που υπάγονται στους κανονισμούς ασφαλείας της οικείας Συμβάσεως του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού», τονίζει η Ένωση.
Αναφορικά με το ναυάγιο του Costa Concordia, πληροφορίες αναφέρουν ότι η ιταλική πλευρά δεν πρόκειται να παρουσιάσει κάποια αναφορά, αν πρώτα δεν δοθεί και δημοσιοποιηθεί το σχετικό πόρισμα του ατυχήματος στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η απομάκρυνση και ρυμούλκηση του κρουαζιερόπλοιου από το νησί Τζίλο θα γίνει από την αμερικανική εταιρεία Titan Salvage και την ιταλική Micoperi και αναμένεται να διαρκέσει, σύμφωνα με εκτιμήσεις, 12 μήνες.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Η αντιμετώπιση του προβλήματος της πειρατείας στα ποντοπόρα πλοία, αλλά και τα μέτρα ασφάλειας των επιβατηγών πλοίων και των κρουαζιερόπλοιων, μετά το ναυάγιο του κρουαζιερόπλοιου Costa Concordia στα ανοικτά του νησιού Τζίλιο στην Τοσκάνη, θα εξεταστούν στην 90η σύνοδο της Επιτροπής Ασφάλειας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), στο Λονδίνο από τις 16 έως τις 25 Μαΐου.
Για την αντιμετώπιση της πειρατείας, στόχος της συνόδου είναι να δοθούν πολιτικής φύσης κατευθύνσεις και οδηγίες σχετικά με τον τρόπο επιβίβασης ένοπλων ιδιωτικών ομάδων σε πλοία για την αντιμετώπιση πειρατικών επιθέσεων.
Στην Ελλάδα, πρόσφατα ψηφίστηκε νόμος για την παροχή υπηρεσιών ασφαλείας από ένοπλους φρουρούς σε εμπορικά πλοία και, σύμφωνα με πληροφορίες, τέσσερις ιδιωτικές εταιρείες έχουν υποβάλλει σχετικό αίτημα προκειμένου να λάβουν άδεια για την παροχή υπηρεσιών φύλαξης. Ήδη, οι προτάσεις εξετάζονται από τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Διεθνούς Ναυτιλιακού Γραφείου, κατά τη διάρκεια του 2011 καταγράφηκαν σε όλο τον πλανήτη 439 πειρατικές επιθέσεις, εκ των οποίων οι 237 έγιναν στα ανοικτά της Σομαλίας και τον κόλπο της Γουινέας.
Η ομάδα Oceans Beyond Piracy, που εδρεύει στις ΗΠΑ, έχει ανακοινώσει ότι η πειρατεία στη Σομαλία κόστισε σε παγκόσμιο επίπεδο σχεδόν 7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2011, εκ των οποίων περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια δολάρια δαπανήθηκαν σε στρατιωτικές επιχειρήσεις και εξοπλισμό.
Αναφορικά με το θέμα της ασφάλειας των επιβατηγών πλοίων και των κρουαζιερόπλοιων, στη σύνοδο του ΙΜΟ αναμένεται να εξεταστεί δέσμη προτεραιοτήτων που παρουσίασε τον περασμένο μήνα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας, σε σημερινή ανακοίνωσή της, αναφέρει ότι παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις τόσο στον διεθνή όσο και στον κοινοτικό χώρο, σχετικά με την εξέταση υιοθέτησης νέων μέτρων για τα επιβατηγά πλοία στον τομέα ναυτικής ασφάλειας- maritime safety. «Ελπίζουμε αυτήν τη φορά η ΕΕ να μην προχωρήσει σε μονομερείς ενέργειες για εφαρμογή περιοχικών μέτρων, αλλά να συνδράμει με την υποβολή προτάσεων στον IMO, δεδομένου ότι πρόκειται για κατηγορίες επιβατηγών πλοίων που υπάγονται στους κανονισμούς ασφαλείας της οικείας Συμβάσεως του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού», τονίζει η Ένωση.
Αναφορικά με το ναυάγιο του Costa Concordia, πληροφορίες αναφέρουν ότι η ιταλική πλευρά δεν πρόκειται να παρουσιάσει κάποια αναφορά, αν πρώτα δεν δοθεί και δημοσιοποιηθεί το σχετικό πόρισμα του ατυχήματος στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η απομάκρυνση και ρυμούλκηση του κρουαζιερόπλοιου από το νησί Τζίλο θα γίνει από την αμερικανική εταιρεία Titan Salvage και την ιταλική Micoperi και αναμένεται να διαρκέσει, σύμφωνα με εκτιμήσεις, 12 μήνες.
Πηγή: ΑΜΠΕ
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Stephen Hawking.