22-03-2012, 07:45 PM
Τέλος έλαβε η δικαστική διένεξη της κατασκευαστικής εταιρείας Θέμελη Α.Ε. με την πρώην ΤΡΑΜ Α.Ε. που κρατούσε «παγωμένο» το έργο της επέκτασης του ΤΡΑΜ στον Πειραιά. Το έργο βρισκόταν παγιδευμένο σε σωρεία ενστάσεων που είχαν κατατεθεί από την Θέμελη- που υπήρξε αρχικά η προσωρινή μειοδότρια του έργου- και άλλων τεχνικών ομίλων που το διεκδικούσαν.
Όπως επιβεβαιώνουν πηγές της Θέμελη στο Capital.gr, το Πρωτοδικείο δικαίωσε πριν από μερικές ημέρες την κατασκευαστική και συνεπώς ανοίγει ο δρόμος για την υπογραφή της σύμβασης προϋπολογισμού ύψους 127,6 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ).
Η νέα γραμμή 5,4 χλμ θα συνδέει το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας με τον Πειραιά και αναμένεται να ενισχύσει την επιβατική κίνηση του μέσου σταθερής τροχιάς κατά 25.000 άτομα.
Ωστόσο, η υπογραφή της σύμβασης του έργου εκτιμάται ότι δεν θα πραγματοποιηθεί άμεσα, ενώ θα πρέπει να περάσει από τον έλεγχο του Ελεγκτικού συνεδρίου, όπως προβλέπει η νομοθεσία.
Όπως επιβεβαιώνουν πηγές της Θέμελη στο Capital.gr, το Πρωτοδικείο δικαίωσε πριν από μερικές ημέρες την κατασκευαστική και συνεπώς ανοίγει ο δρόμος για την υπογραφή της σύμβασης προϋπολογισμού ύψους 127,6 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ).
Η νέα γραμμή 5,4 χλμ θα συνδέει το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας με τον Πειραιά και αναμένεται να ενισχύσει την επιβατική κίνηση του μέσου σταθερής τροχιάς κατά 25.000 άτομα.
Ωστόσο, η υπογραφή της σύμβασης του έργου εκτιμάται ότι δεν θα πραγματοποιηθεί άμεσα, ενώ θα πρέπει να περάσει από τον έλεγχο του Ελεγκτικού συνεδρίου, όπως προβλέπει η νομοθεσία.