14-02-2012, 06:39 PM
Μέχρι τον Απρίλιο θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία συνένωσης των δύο ΚΤΕΛ Ανατολικής και Δυτικής Κρήτης, σε μια ενιαία εταιρεία που θα καλύπτει το μεταφορικό έργο σε όλο το νησί.
Στις αρχές της άλλης εβδομάδας θα παρουσιαστεί η οικονομική και τεχνική μελέτη για την ενοποίηση των δύο ΚΤΕΛ, με τις διοικήσεις τους να έχουν συμφωνήσει σε όλα τα σημεία που ήταν σε εκκρεμότητα.
Τα θέματα που απασχολούν ακόμη είναι η διαχείριση του αποθεματικού, καθώς ο νόμος αναφέρει πως το 4% των εσόδων παραμένει αδιάθετο κι’ από εκεί υλοποιούνται μόνο επενδύσεις. Όμως διέθεταν χρήματα από το αποθεματικό για την αποπληρωμή ακινήτων που έχουν αγοράσει. Το άλλο θέμα έχει να κάνει με την Ελληνική πολιτεία γιατί απαιτείται νομοθετική ρύθμιση για να λειτουργήσει η νέα εταιρεία.
Η ΚΤΕΛ Κρήτης θα μισθώνει τα λεωφορεία των μετόχων των δύο ΚΤΕΛ, που μετέχουν κατά 50% στην εταιρεία, και θα αποδίδει το σχετικό αντίτιμο σε αυτούς, ενώ τη διοίκηση θα αναλαμβάνουν εκ περιτροπής, ανά τέσσερα χρόνια, οι διοικήσεις των δύο ΚΤΕΛ.
Στις αρχές της άλλης εβδομάδας θα παρουσιαστεί η οικονομική και τεχνική μελέτη για την ενοποίηση των δύο ΚΤΕΛ, με τις διοικήσεις τους να έχουν συμφωνήσει σε όλα τα σημεία που ήταν σε εκκρεμότητα.
Τα θέματα που απασχολούν ακόμη είναι η διαχείριση του αποθεματικού, καθώς ο νόμος αναφέρει πως το 4% των εσόδων παραμένει αδιάθετο κι’ από εκεί υλοποιούνται μόνο επενδύσεις. Όμως διέθεταν χρήματα από το αποθεματικό για την αποπληρωμή ακινήτων που έχουν αγοράσει. Το άλλο θέμα έχει να κάνει με την Ελληνική πολιτεία γιατί απαιτείται νομοθετική ρύθμιση για να λειτουργήσει η νέα εταιρεία.
Η ΚΤΕΛ Κρήτης θα μισθώνει τα λεωφορεία των μετόχων των δύο ΚΤΕΛ, που μετέχουν κατά 50% στην εταιρεία, και θα αποδίδει το σχετικό αντίτιμο σε αυτούς, ενώ τη διοίκηση θα αναλαμβάνουν εκ περιτροπής, ανά τέσσερα χρόνια, οι διοικήσεις των δύο ΚΤΕΛ.