20-01-2012, 09:49 PM
Συμφωνία για την ανακατασκευή και τον εκσυγχρονισμό σιδηροδρομικών υποδομών που θα δώσουν τη δυνατότητα ταχύτατης και ασφαλούς πρόσβασης των πολιτών από την πόλη Πλόβντιβ (Φιλιππούπολη) στα τουρκικά σύνορα, υπεγράφη μεταξύ του Εθνικού Οργανισμού Σιδηροδρόμων της Βουλγαρίας και των εκπροσώπων των εταιρειών που αναλαμβάνουν το έργο, παρουσία του υπουργού Μεταφορών, Πληροφορικής και Επικοινωνιών, Ιβάιλο Μόσκοβσκι.
Βασικό σημείο του έργου είναι η ανακατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής Ντιμίτροβγκραντ - Σβίλεγκραντ και όπως είπε ο κ. Μόσκοβσκι, το συνολικό τμήμα, μήκους 70 χιλιομέτρων θα αποτελέσει, σύντομα, μια διαδρομή που θα διευκολύνει τη διακίνηση των πολιτών.
Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Πανευρωπαϊκών Διαδρόμων IV και IX και χρηματοδοτείται από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Προενταξιακής Βοήθειας ISPA και το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μεταφορών. Το έργο θα ηλεκτροδοτηθεί, σύμφωνα με τα πρότυπα ασφαλούς διακίνησης επιβατών, ορθολογικής κατανάλωσης ενέργειας και προστασίας του περιβάλλοντος, επισημάνθηκε στη διάρκεια της τελετής υπογραφής των συμφωνιών.
Η σιδηροδρομική γραμμή χωρίζεται σε τρία τμήματα. Το πρώτο (Ντιμίτροβγκραντ-Σιμεόνοβγκραντ), μήκους 36 χιλιομέτρων θα υλοποιηθεί από την ελληνική εταιρεία «Τέρνα». Το κόστος του έργου είναι 136 εκατ. λέβα (περίπου 70 εκ.ευρώ). Το δεύτερο τμήμα (Χάρμανλι-Σβίλεγκραντ-ελληνικά σύνορα) μήκους 38 χιλιομέτρων θα κατασκευαστεί από μια κοινοπραξία εταιρειών τη "Railway Infrastructure 2011". Το τρίτο τμήμα της γραμμής έχει άμεση σχέση με την κατασκευή των υποσταθμών στο Σιμεόνοβγκραντ, το Σβίλεγκραντ και την επέκταση του υφιστάμενου υποσταθμού στο Ντιμίτροβγκραντ. Το έργο, αξίας 20 εκατ. λέβα(περίπου 10 εκ. ευρώ) θα υλοποιηθεί από την «Start Engineering”.
Σύμφωνα, εξάλλου με τον κυβερνητικό σχεδιασμό για την ανάπτυξη των υποδομών μεταφορών, μέχρι το 2020, οι σιδηρόδρομοι αναμένεται να αποτελέσουν βασική προτεραιότητα.
Πρόσφατα, ο κ. Μόσκοβσκι είχε δηλώσει πως η Βουλγαρία θα διεκδικήσει ποσό 300 εκατομμυρίων ευρώ από την Ευρωπαϊκή Ένωση για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας και την εξασφάλιση σύγχρονων συρμών.
Πηγή: ΑΠΕ
Βασικό σημείο του έργου είναι η ανακατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής Ντιμίτροβγκραντ - Σβίλεγκραντ και όπως είπε ο κ. Μόσκοβσκι, το συνολικό τμήμα, μήκους 70 χιλιομέτρων θα αποτελέσει, σύντομα, μια διαδρομή που θα διευκολύνει τη διακίνηση των πολιτών.
Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Πανευρωπαϊκών Διαδρόμων IV και IX και χρηματοδοτείται από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Προενταξιακής Βοήθειας ISPA και το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μεταφορών. Το έργο θα ηλεκτροδοτηθεί, σύμφωνα με τα πρότυπα ασφαλούς διακίνησης επιβατών, ορθολογικής κατανάλωσης ενέργειας και προστασίας του περιβάλλοντος, επισημάνθηκε στη διάρκεια της τελετής υπογραφής των συμφωνιών.
Η σιδηροδρομική γραμμή χωρίζεται σε τρία τμήματα. Το πρώτο (Ντιμίτροβγκραντ-Σιμεόνοβγκραντ), μήκους 36 χιλιομέτρων θα υλοποιηθεί από την ελληνική εταιρεία «Τέρνα». Το κόστος του έργου είναι 136 εκατ. λέβα (περίπου 70 εκ.ευρώ). Το δεύτερο τμήμα (Χάρμανλι-Σβίλεγκραντ-ελληνικά σύνορα) μήκους 38 χιλιομέτρων θα κατασκευαστεί από μια κοινοπραξία εταιρειών τη "Railway Infrastructure 2011". Το τρίτο τμήμα της γραμμής έχει άμεση σχέση με την κατασκευή των υποσταθμών στο Σιμεόνοβγκραντ, το Σβίλεγκραντ και την επέκταση του υφιστάμενου υποσταθμού στο Ντιμίτροβγκραντ. Το έργο, αξίας 20 εκατ. λέβα(περίπου 10 εκ. ευρώ) θα υλοποιηθεί από την «Start Engineering”.
Σύμφωνα, εξάλλου με τον κυβερνητικό σχεδιασμό για την ανάπτυξη των υποδομών μεταφορών, μέχρι το 2020, οι σιδηρόδρομοι αναμένεται να αποτελέσουν βασική προτεραιότητα.
Πρόσφατα, ο κ. Μόσκοβσκι είχε δηλώσει πως η Βουλγαρία θα διεκδικήσει ποσό 300 εκατομμυρίων ευρώ από την Ευρωπαϊκή Ένωση για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας και την εξασφάλιση σύγχρονων συρμών.
Πηγή: ΑΠΕ
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Stephen Hawking.