Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Η Έρευνα] Δέκα χρόνια χωρίς διαβάσεις του ΟΣΕ!
#1
Παραμένει διάτρητο το συρμάτινο πλέγμα με τον κίνδυνο ατυχημάτων να είναι καθημερινός

Τελικά, μερικά πράγματα δεν αλλάζουν σε τούτη την πόλη.

Του Λάζαρου Μάμαλη

Χρόνια τώρα, συζητάμε για τους κινδύνους που εγκυμονούν τα ανοίγματα στα συρμάτινα πλέγματα της γραμμής του ΟΣΕ, κατά μήκος της οδού Μετεώρων. Κάθε φορά που το θέμα επανέρχεται στο προσκήνιο συνήθως, δυστυχώς μετά από ατύχημα ή ακόμη και δυστύχημα, κλείνουν μερικά ανοίγματα για να ανοίξουν λίγες ημέρες αργότερα.

Μετά από κινητοποιήσεις και συζητήσεις επί συζητήσεων, για το αν πρέπει να κλείσουν ή να ανοίξουν οι τρύπες. Για τους κινδύνους που υπάρχουν. Για τις διαβάσεις που πρέπει να γίνουν. Για την αδιαφορία του ΟΣΕ κλπ, παραμένουμε στην ίδια κατάσταση. Ασφαλείς διαβάσεις πεζών στις γραμμές του ΟΣΕ που τέμνουν την πόλη δεν υπάρχουν. Ούτε μία για δείγμα.

Η ιστορία της υπόθεσης είναι γνωστή. Το συρμάτινο πλέγμα τοποθετήθηκε πριν από μία δεκαετία περίπου, προκειμένου να αποτρέψει τους Τρικαλινούς να διέλθουν από τη σιδηροδρομική γραμμή. Μόνο που κατά την κατασκευή της νέας γραμμής δεν ελήφθη μέριμνα για τη δημιουργία σύγχρονων διαβάσεων που θα επιτρέπουν την απρόσκοπτη διέλευση των οχημάτων, αλλά και των πεζών πάνω από τη σιδηροδρομική γραμμή.

Κατόπιν αυτού, τα αποτελέσματα είναι γνωστά και αναμενόμενα. Ορισμένα εξ αυτών μάλιστα, μπορούν να χαρακτηριστούν ως τραγικά.

Μία 70χρονη γυναίκα από το Κηπάκι έχασε πριν από τέσσερα χρόνια τη ζωή της, όταν κατά την προσπάθειά της να διασχίσει τη γραμμή του ΟΣΕ παρασύρθηκε από το τρένο.

Και μία σημαντική λεπτομέρεια: Η άτυχη γυναίκα προσπάθησε να διασχίσει τη γραμμή από μία “παράνομη” διάβαση. Ο κίνδυνος παραμονεύει κάθε φορά που κάποιος επιχειρεί να διασχίσει τη γραμμή. Ακόμη και η διάβαση του «Γκαζέλου» για τους μαθητές του 3ου Λυκείου δεν έχει ολοκληρωθεί παρότι έχει ξεκινήσει εδώ και επτά περίπου χρόνια! Οι μαθητές εξακολουθούν να πηγαινοέρχονται στο Λύκειο από την αφύλαχτη διάβαση που οδηγεί στο Γαρδικάκι.

Οι κάτοικοι κατά καιρούς ζήτησαν ασφαλείς διαβάσεις. Το ζήτημα όμως είναι ποιος θα τις κάνει; Εδώ, και δέκα χρόνια ο υπερχεωμένος ΟΣΕ, δεν μπορεί να ολοκληρώσει δύο υπόγειες διαβάσεις, απέναντι από το Γαρδικάκι και στα Σαράγια, άλλες θα κάνει;

Το ζήτημα και σε αυτή την περίπτωση είναι τι κάνουν οι τοπικές αρχές. Και εδώ το ερώτημα παραμένει αναπάντητο.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)