16-11-2011, 10:25 PM
Λόγω εργασιών για το Μετρό Αθήνας, θα πραγματοποιηθούν οι ακόλουθες προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην οδό Πειραιώς και στην Ιερά Οδό, στο ύψος της συμβολής τους, περιοχής Δήμου Αθηναίων, για το χρονικό διάστημα από 18-11-2011 και μέχρι το πέρας των εργασιών:
ΦΑΣΗ Α1:
α) Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Ιεράς Οδού μέχρι 4,40 μέτρα περίπου στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κέντρο και 4,50 μέτρα περίπου στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αιγάλεω.
β) Περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Ιεράς Οδού σε 3,60 μέτρα περίπου στον κλάδο προς Κέντρο και 4,30 μέτρα περίπου στον κλάδο προς Πειραιά.
γ) Τοπικός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Πειραιώς σε 5,50 μέτρα περίπου, μεταξύ της κεντρικής και της τριγωνικής νησίδας.
δ) Καθορισμός ανώτατου ορίου ταχύτητας σε σαράντα (40) χλμ./ ώρα και απαγόρευση της προσπέρασης στην οδό Πειραιώς, στο τμήμα της από την οδό Σαλαμίνος έως 60 μέτρα περίπου μετά την Ιερά Οδό, ρεύμα κυκλοφορίας προς Πειραιά και στην Ιερά Οδό, στο τμήμα της από την οδό Λεωνιδίου-Ιακχού προς και μέχρι την οδό Πειραιώς.
ΦΑΣΗ Α2:
α) Περιορισμός των λωρίδων της Ιεράς Οδού από δύο (2) σε μία (1), στο μεταξύ των οδών Κεραμεικού και Πειραιώς τμήμα της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
β) Περιορισμός των λωρίδων της οδού Πειραιώς από δύο (2) σε μία (1), σε μήκος 60 μέτρων περίπου μετά την Ιερά Οδό, ρεύμα κυκλοφορίας προς Πειραιά.
γ) Καθορισμός ανώτατου ορίου ταχύτητας σε σαράντα (40) χλμ./ ώρα και απαγόρευση της προσπέρασης στην οδό Πειραιώς, στο τμήμα της από την οδό Σαλαμίνος έως 60 μέτρα περίπου μετά την Ιερά Οδό, ρεύμα κυκλοφορίας προς Πειραιά και στην Ιερά Οδό, στο τμήμα της από την οδό Λεωνιδίου-Ιακχού προς και μέχρι την οδό Πειραιώς.
ΦΑΣΗ Β:
α) Περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Ιεράς Οδού σε 5,50 μέτρα περίπου, στο τμήμα της από την οδό Ευνειδών προς και μέχρι την οδό Πειραιώς και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και σε 4,50 μέτρα περίπου, σε μήκος 115 μέτρων περίπου μετά την οδό Πειραιώς, ρεύμα κυκλοφορίας προς Αιγάλεω.
β) Καθορισμός ανώτατου ορίου ταχύτητας σε σαράντα (40) χλμ./ ώρα και απαγόρευση της προσπέρασης στην οδό Πειραιώς, στο τμήμα της από την οδό Σαλαμίνος έως 60 μέτρα περίπου μετά την Ιερά Οδό, ρεύμα κυκλοφορίας προς Πειραιά και στην Ιερά Οδό, στο τμήμα της από την οδό Λεωνιδίου-Ιακχού προς και μέχρι την οδό Πειραιώς.
ΦΑΣΗ Γ:
α) Περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Ιεράς Οδού σε 4,50 μέτρα περίπου, σε μήκος 115 μέτρων περίπου μετά την οδό Πειραιώς, ρεύμα κυκλοφορίας προς Αιγάλεω.
β) Καθορισμός ανώτατου ορίου ταχύτητας σε σαράντα (40) χλμ./ ώρα και απαγόρευση της προσπέρασης στην οδό Πειραιώς, στο τμήμα της από την οδό Σαλαμίνος έως την Ιερά Οδό, ρεύμα κυκλοφορίας προς Πειραιά.
Παρακαλούνται οι οδηγοί των οχημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διέλευσή τους από τα σημεία των έργων και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.
ΦΑΣΗ Α1:
α) Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Ιεράς Οδού μέχρι 4,40 μέτρα περίπου στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κέντρο και 4,50 μέτρα περίπου στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αιγάλεω.
β) Περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Ιεράς Οδού σε 3,60 μέτρα περίπου στον κλάδο προς Κέντρο και 4,30 μέτρα περίπου στον κλάδο προς Πειραιά.
γ) Τοπικός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Πειραιώς σε 5,50 μέτρα περίπου, μεταξύ της κεντρικής και της τριγωνικής νησίδας.
δ) Καθορισμός ανώτατου ορίου ταχύτητας σε σαράντα (40) χλμ./ ώρα και απαγόρευση της προσπέρασης στην οδό Πειραιώς, στο τμήμα της από την οδό Σαλαμίνος έως 60 μέτρα περίπου μετά την Ιερά Οδό, ρεύμα κυκλοφορίας προς Πειραιά και στην Ιερά Οδό, στο τμήμα της από την οδό Λεωνιδίου-Ιακχού προς και μέχρι την οδό Πειραιώς.
ΦΑΣΗ Α2:
α) Περιορισμός των λωρίδων της Ιεράς Οδού από δύο (2) σε μία (1), στο μεταξύ των οδών Κεραμεικού και Πειραιώς τμήμα της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
β) Περιορισμός των λωρίδων της οδού Πειραιώς από δύο (2) σε μία (1), σε μήκος 60 μέτρων περίπου μετά την Ιερά Οδό, ρεύμα κυκλοφορίας προς Πειραιά.
γ) Καθορισμός ανώτατου ορίου ταχύτητας σε σαράντα (40) χλμ./ ώρα και απαγόρευση της προσπέρασης στην οδό Πειραιώς, στο τμήμα της από την οδό Σαλαμίνος έως 60 μέτρα περίπου μετά την Ιερά Οδό, ρεύμα κυκλοφορίας προς Πειραιά και στην Ιερά Οδό, στο τμήμα της από την οδό Λεωνιδίου-Ιακχού προς και μέχρι την οδό Πειραιώς.
ΦΑΣΗ Β:
α) Περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Ιεράς Οδού σε 5,50 μέτρα περίπου, στο τμήμα της από την οδό Ευνειδών προς και μέχρι την οδό Πειραιώς και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και σε 4,50 μέτρα περίπου, σε μήκος 115 μέτρων περίπου μετά την οδό Πειραιώς, ρεύμα κυκλοφορίας προς Αιγάλεω.
β) Καθορισμός ανώτατου ορίου ταχύτητας σε σαράντα (40) χλμ./ ώρα και απαγόρευση της προσπέρασης στην οδό Πειραιώς, στο τμήμα της από την οδό Σαλαμίνος έως 60 μέτρα περίπου μετά την Ιερά Οδό, ρεύμα κυκλοφορίας προς Πειραιά και στην Ιερά Οδό, στο τμήμα της από την οδό Λεωνιδίου-Ιακχού προς και μέχρι την οδό Πειραιώς.
ΦΑΣΗ Γ:
α) Περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Ιεράς Οδού σε 4,50 μέτρα περίπου, σε μήκος 115 μέτρων περίπου μετά την οδό Πειραιώς, ρεύμα κυκλοφορίας προς Αιγάλεω.
β) Καθορισμός ανώτατου ορίου ταχύτητας σε σαράντα (40) χλμ./ ώρα και απαγόρευση της προσπέρασης στην οδό Πειραιώς, στο τμήμα της από την οδό Σαλαμίνος έως την Ιερά Οδό, ρεύμα κυκλοφορίας προς Πειραιά.
Παρακαλούνται οι οδηγοί των οχημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διέλευσή τους από τα σημεία των έργων και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Stephen Hawking.