19-09-2011, 08:30 AM
Eπί ποδός βρίσκεται ο κλάδος των φορτηγών δημόσιας χρήσης, μέχρι να διευκρινιστούν από τον υπουργό Υποδομών κ. Γιάννη Ραγκούση, οι προθέσεις της κυβέρνησης για την πλήρη απελευθέρωση του κλάδου των φορτηγών.
Η πρώτη διερευνητική συνάντηση αντιπροσωπείας των αυτοκινητιστών με το νέο Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών κ. Αριστείδη Μπουρδάρα για την ταυτότητα των νέων ρυθμίσεων απέβη άκαρπη και όλα τα ενδεχόμενα είναι πλέον ανοιχτά.
Οι συνεργαζόμενες ομοσπονδίες του κλάδου, επιβεβαιώνουν ότι έφυγαν «άπραγες» από τη συνάντηση και συγκαλούν πανελλαδική γενική συνέλευση για να καθορίσουν την στάση τους.
Σημείο τριβής και προβληματισμού για τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές αποτελούν οι δηλώσεις του κ. Ραγκούση ότι στο νομοσχέδιο για τον κλάδο των ταξί θα υπάρχουν και τροποποιήσεις του θεσμικού πλαισίου που θα ανοίγουν πλήρως την δραστηριότητα των φορτηγών δημόσιας χρήσης.
Υπενθυμίζεται ότι με το νόμο Ρέππα προβλεπόταν τριετής μεταβατική περίοδο με σκοπό τη σταδιακή απομείωση της εισφοράς για την είσοδο στο επάγγελμα, που μηδενιζόταν τον Ιούλιο του 2013.
Η πρώτη διερευνητική συνάντηση αντιπροσωπείας των αυτοκινητιστών με το νέο Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών κ. Αριστείδη Μπουρδάρα για την ταυτότητα των νέων ρυθμίσεων απέβη άκαρπη και όλα τα ενδεχόμενα είναι πλέον ανοιχτά.
Οι συνεργαζόμενες ομοσπονδίες του κλάδου, επιβεβαιώνουν ότι έφυγαν «άπραγες» από τη συνάντηση και συγκαλούν πανελλαδική γενική συνέλευση για να καθορίσουν την στάση τους.
Σημείο τριβής και προβληματισμού για τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές αποτελούν οι δηλώσεις του κ. Ραγκούση ότι στο νομοσχέδιο για τον κλάδο των ταξί θα υπάρχουν και τροποποιήσεις του θεσμικού πλαισίου που θα ανοίγουν πλήρως την δραστηριότητα των φορτηγών δημόσιας χρήσης.
Υπενθυμίζεται ότι με το νόμο Ρέππα προβλεπόταν τριετής μεταβατική περίοδο με σκοπό τη σταδιακή απομείωση της εισφοράς για την είσοδο στο επάγγελμα, που μηδενιζόταν τον Ιούλιο του 2013.