17-06-2011, 09:18 PM
To Δημοτικό Συμβούλιο του Αιγάλεω πραγματοποίησε συνεδρίαση χτες με σκοπό την διεκδίκηση των κατοίκων για την λειτουργία του σταθμού ΜΕΤΡΟ Αγίας Μαρίνας.
Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγάλεω, που πραγματοποιήθηκε στις 16 Ιουνίου 2011, με βάση την εισήγησή των δημοτικών συμβούλων για ψήφισμα-απόφαση αποφασίστηκαν τα εξής:
«Το Δημοτικό Συμβούλιο Αιγάλεω, με βάση προηγούμενες αποφάσεις του, αναλαμβάνει πρωτοβουλία συντονισμού των Δήμων και των φορέων της περιοχής και δεσμεύεται στην διεκδίκηση με δυναμικό τρόπο της λειτουργίας του Σταθμού Αγ. Μαρίνας, αν μέχρι τα τέλη Ιούνη δεν υπάρχουν σαφείς δεσμεύσεις από το Υπουργείο και την Αττικό Μετρό για τη λειτουργία του μέσα στο 2011.
Σε αντίθετη περίπτωση θα συγκαλέσει σύσκεψη Δημάρχων Αιγάλεω, Αγ. Βαρβάρας, Χαϊδαρίου με τον Αντιπεριφερειάρχη το πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου, θα ζητήσει λήψη απόφασης του ΑΣΔΑ, ενημέρωση βουλευτών. Σε περίπτωση μη δεσμευτικών απαντήσεων θα προχωρήσει σε ανοιχτή συγκέντρωση φορέων της περιοχής, καμπάνια συλλογής υπογραφών και δυναμικές κινητοποιήσεις.»
Οι κάτοικοι απαιτούν:
α) Να λειτουργήσουν άμεσα οι νέοι και έτοιμοι σταθμοί στο Χαϊδάρι και στο Περιστέρι,
β) Να επεκταθεί η γραμμή 3 του ΜΕΤΡΟ προς Πειραιά και η γραμμή 2 προς Ίλιον ώστε να καλύψουν και τις ενδιάμεσες περιοχές,
γ) Να επεκταθεί το Μετρό και προς την Ελευσίνα.
Η λειτουργία των σταθμών Αγ. Μαρίνας και Περιστερίου που ήταν προγραμματισμένη για το 2008, μετατέθηκε για το 2009, μετά για τον Μάρτιο του 2010, στη συνέχεια για τον Μάιο του 2011 και τώρα μαθαίνουμε ότι δεν υπάρχει αρμόδιος φορέας που να μπορεί να εγγυηθεί καμία ημερομηνία!
Γνωρίζουμε ότι οι σταθμοί είναι έτοιμοι. Όμως, σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν και δεν διαψεύστηκαν, οι επεκτάσεις του μετρό προς τα νότια και δυτικά προάστια έχουν σταματήσει λόγω του συστήματος της σηματοδότησης και οι σταθµοί παραμένουν ανεκμετάλλευτοι και φθείρονται από την αχρησία.
Η προτεραιότητα της άμεσης λειτουργία του σταθμού στο Χαϊδάρι είναι προφανής μια που ανεξάρτητα από τις εξαγγελίες κινδυνεύει να είναι τερματικός, θα εξυπηρετήσει δε εκτός από τους μόνιμους κατοίκους και τους εργαζόμενους στην ευρύτερη περιοχή, και τους εκατοντάδες επισκέπτες και νοσηλευόμενους στο ΨΝΑ Δρομοκαΐτειο και στο Γενικό Νοσοκομείο Δυτικής Αττικής (πρώην Λοιμωδών), ενώ η επέκτασή του προς Πειραιά θα εξυπηρετήσει και το Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας.
Όλοι γνωρίζουμε ότι η υλοποίηση του συστήματος σηματοδότησης είναι μονόδρομος και επομένως η περαιτέρω καθυστέρηση επίλυσης του προβλήματος είναι σε βάρος όλων μας (πολιτών και κράτους).
Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγάλεω, που πραγματοποιήθηκε στις 16 Ιουνίου 2011, με βάση την εισήγησή των δημοτικών συμβούλων για ψήφισμα-απόφαση αποφασίστηκαν τα εξής:
«Το Δημοτικό Συμβούλιο Αιγάλεω, με βάση προηγούμενες αποφάσεις του, αναλαμβάνει πρωτοβουλία συντονισμού των Δήμων και των φορέων της περιοχής και δεσμεύεται στην διεκδίκηση με δυναμικό τρόπο της λειτουργίας του Σταθμού Αγ. Μαρίνας, αν μέχρι τα τέλη Ιούνη δεν υπάρχουν σαφείς δεσμεύσεις από το Υπουργείο και την Αττικό Μετρό για τη λειτουργία του μέσα στο 2011.
Σε αντίθετη περίπτωση θα συγκαλέσει σύσκεψη Δημάρχων Αιγάλεω, Αγ. Βαρβάρας, Χαϊδαρίου με τον Αντιπεριφερειάρχη το πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου, θα ζητήσει λήψη απόφασης του ΑΣΔΑ, ενημέρωση βουλευτών. Σε περίπτωση μη δεσμευτικών απαντήσεων θα προχωρήσει σε ανοιχτή συγκέντρωση φορέων της περιοχής, καμπάνια συλλογής υπογραφών και δυναμικές κινητοποιήσεις.»
Οι κάτοικοι απαιτούν:
α) Να λειτουργήσουν άμεσα οι νέοι και έτοιμοι σταθμοί στο Χαϊδάρι και στο Περιστέρι,
β) Να επεκταθεί η γραμμή 3 του ΜΕΤΡΟ προς Πειραιά και η γραμμή 2 προς Ίλιον ώστε να καλύψουν και τις ενδιάμεσες περιοχές,
γ) Να επεκταθεί το Μετρό και προς την Ελευσίνα.
Η λειτουργία των σταθμών Αγ. Μαρίνας και Περιστερίου που ήταν προγραμματισμένη για το 2008, μετατέθηκε για το 2009, μετά για τον Μάρτιο του 2010, στη συνέχεια για τον Μάιο του 2011 και τώρα μαθαίνουμε ότι δεν υπάρχει αρμόδιος φορέας που να μπορεί να εγγυηθεί καμία ημερομηνία!
Γνωρίζουμε ότι οι σταθμοί είναι έτοιμοι. Όμως, σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν και δεν διαψεύστηκαν, οι επεκτάσεις του μετρό προς τα νότια και δυτικά προάστια έχουν σταματήσει λόγω του συστήματος της σηματοδότησης και οι σταθµοί παραμένουν ανεκμετάλλευτοι και φθείρονται από την αχρησία.
Η προτεραιότητα της άμεσης λειτουργία του σταθμού στο Χαϊδάρι είναι προφανής μια που ανεξάρτητα από τις εξαγγελίες κινδυνεύει να είναι τερματικός, θα εξυπηρετήσει δε εκτός από τους μόνιμους κατοίκους και τους εργαζόμενους στην ευρύτερη περιοχή, και τους εκατοντάδες επισκέπτες και νοσηλευόμενους στο ΨΝΑ Δρομοκαΐτειο και στο Γενικό Νοσοκομείο Δυτικής Αττικής (πρώην Λοιμωδών), ενώ η επέκτασή του προς Πειραιά θα εξυπηρετήσει και το Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας.
Όλοι γνωρίζουμε ότι η υλοποίηση του συστήματος σηματοδότησης είναι μονόδρομος και επομένως η περαιτέρω καθυστέρηση επίλυσης του προβλήματος είναι σε βάρος όλων μας (πολιτών και κράτους).
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Stephen Hawking.