16-04-2011, 07:02 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-04-2011, 07:04 PM από Konstantinos MercedesBenz.)
Στόχος οι επιβάτες να διακρίνουν τα δρομολόγια αλλά και να αισθάνονται ασφαλείς
Φωτοβολταϊκά στοιχεία σε 30 επιλεγμένες στάσεις των αστικών συγκοινωνιών σκοπεύει να εγκαταστήσει ο δήμος Βέροιας.
Η διοίκηση του δήμου θα εισηγηθεί στο δημοτικό συμβούλιο να ενταχθεί η εγκατάσταση των στοιχείων στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη, με δημόσια δαπάνη 61.438 ευρώ.
Τα φωτοβολταϊκά στοιχεία που θα εγκατασταθούν θα χρησιμοποιηθούν κυρίως για τον φωτισμό των στάσεων και του πίνακα δρομολογίων, κατά τις βραδινές ώρες. Στόχος είναι οι επιβάτες να διακρίνουν εύκολα τα δρομολόγια των λεωφορείων αλλά και να αισθάνονται πιο ασφαλείς.
Σύμφωνα με την εισήγηση προς το δημοτικό συμβούλιο, το φωτοβολταϊκό εγκαθίσταται στην κορυφή του ιστού στήριξης της στάσης. Επίσης, στην κορυφή του ιστού στήριξης εγκαθίστανται τα φωτιστικά σώματα τα οποία τροφοδοτούνται από την ενέργεια που συγκεντρώνει και αποθηκεύει το φωτοβολταϊκό κατά τη διάρκεια της ημέρας. Για μεγαλύτερη οικονομία, μπορεί σε κάθε στάση να εγκατασταθεί πλήκτρο ενεργοποίησης του φωτισμού, έτσι ώστε όταν δεν υπάρχει επιβάτης στη στάση να μην καταναλώνεται ενέργεια άσκοπα.
Φωτοβολταϊκά στοιχεία σε 30 επιλεγμένες στάσεις των αστικών συγκοινωνιών σκοπεύει να εγκαταστήσει ο δήμος Βέροιας.
Η διοίκηση του δήμου θα εισηγηθεί στο δημοτικό συμβούλιο να ενταχθεί η εγκατάσταση των στοιχείων στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη, με δημόσια δαπάνη 61.438 ευρώ.
Τα φωτοβολταϊκά στοιχεία που θα εγκατασταθούν θα χρησιμοποιηθούν κυρίως για τον φωτισμό των στάσεων και του πίνακα δρομολογίων, κατά τις βραδινές ώρες. Στόχος είναι οι επιβάτες να διακρίνουν εύκολα τα δρομολόγια των λεωφορείων αλλά και να αισθάνονται πιο ασφαλείς.
Σύμφωνα με την εισήγηση προς το δημοτικό συμβούλιο, το φωτοβολταϊκό εγκαθίσταται στην κορυφή του ιστού στήριξης της στάσης. Επίσης, στην κορυφή του ιστού στήριξης εγκαθίστανται τα φωτιστικά σώματα τα οποία τροφοδοτούνται από την ενέργεια που συγκεντρώνει και αποθηκεύει το φωτοβολταϊκό κατά τη διάρκεια της ημέρας. Για μεγαλύτερη οικονομία, μπορεί σε κάθε στάση να εγκατασταθεί πλήκτρο ενεργοποίησης του φωτισμού, έτσι ώστε όταν δεν υπάρχει επιβάτης στη στάση να μην καταναλώνεται ενέργεια άσκοπα.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Stephen Hawking.