15-04-2011, 06:52 PM
Το 2015 θα ολοκληρωθεί η βασική γραμμή του Μετρό της Θεσσαλονίκης και μέχρι το τέλος του ίδιου χρόνου και η επέκταση της Καλαμαριάς, ανέφερε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δ. Ρέππας, απαντώντας σε σχετική επερώτηση βουλευτών της ΝΔ.
Στην επερώτησή τους οι κ.κ. Θ. Καράογλου, Κ. Γκιουλέκας, Στ. Καλαφάτης, Γ. Ιωαννίδης, Σάββας Αναστασιάδης κατηγορούν την κυβέρνηση για μεγάλες καθυστερήσεις, εξαιτίας των οποίων το έργο καρκινοβατεί.
Κύριο επιχείρημα των επερωτώντων βουλευτών ήταν ότι το Μετρό, το οποίο ξεκίνησε επί διακυβέρνησης της ΝΔ το 2006, παρά τον επί 20 χρόνια εμπαιγμό από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ όπως ανέφεραν, δεν προχωρεί και φαίνεται ότι τοποθετείται στο τέλος των προτεραιοτήτων της σημερινής κυβέρνησης, αφού η καταληκτική ημερομηνία παράδοσης της πρώτης γραμμής μεταφέρεται συνεχώς.
«Το Μετρό της Θεσσαλονίκης προχωρά. Λύθηκαν σύνθετα τεχνικά θέματα κάθε μορφής» τόνισε κ. Ρέππας.
Σύμφωνα με τον υπουργό, σε πέντε νέα εργοτάξια, στα οποία θα απασχοληθούν 600 άτομα, σε μελλοντικούς σταθμούς ξεκινά δράση και συγκεκριμένα: άμεσα η Ανάληψη, τον Ιούνιο Σιδηροδρομικός Σταθμός, τον Ιούλιο Παπάφειο, το Φθινόπωρο Πατρίκιος και Συντριβάνι.
«Θα κάνουμε τα πάντα για να μην έχει την τύχη της υποθαλάσσιας ζεύξης, που ναυάγησε στα ρηχά του Θερμαϊκού. Το Μετρό Θεσσαλονίκης δεν θα αφήσουμε να εκτροχιαστεί. Αυτό είναι το βασικότερο έργο της Θεσσαλονίκης» διαβεβαίωσε ο κ. Ρέππας.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Στην επερώτησή τους οι κ.κ. Θ. Καράογλου, Κ. Γκιουλέκας, Στ. Καλαφάτης, Γ. Ιωαννίδης, Σάββας Αναστασιάδης κατηγορούν την κυβέρνηση για μεγάλες καθυστερήσεις, εξαιτίας των οποίων το έργο καρκινοβατεί.
Κύριο επιχείρημα των επερωτώντων βουλευτών ήταν ότι το Μετρό, το οποίο ξεκίνησε επί διακυβέρνησης της ΝΔ το 2006, παρά τον επί 20 χρόνια εμπαιγμό από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ όπως ανέφεραν, δεν προχωρεί και φαίνεται ότι τοποθετείται στο τέλος των προτεραιοτήτων της σημερινής κυβέρνησης, αφού η καταληκτική ημερομηνία παράδοσης της πρώτης γραμμής μεταφέρεται συνεχώς.
«Το Μετρό της Θεσσαλονίκης προχωρά. Λύθηκαν σύνθετα τεχνικά θέματα κάθε μορφής» τόνισε κ. Ρέππας.
Σύμφωνα με τον υπουργό, σε πέντε νέα εργοτάξια, στα οποία θα απασχοληθούν 600 άτομα, σε μελλοντικούς σταθμούς ξεκινά δράση και συγκεκριμένα: άμεσα η Ανάληψη, τον Ιούνιο Σιδηροδρομικός Σταθμός, τον Ιούλιο Παπάφειο, το Φθινόπωρο Πατρίκιος και Συντριβάνι.
«Θα κάνουμε τα πάντα για να μην έχει την τύχη της υποθαλάσσιας ζεύξης, που ναυάγησε στα ρηχά του Θερμαϊκού. Το Μετρό Θεσσαλονίκης δεν θα αφήσουμε να εκτροχιαστεί. Αυτό είναι το βασικότερο έργο της Θεσσαλονίκης» διαβεβαίωσε ο κ. Ρέππας.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Stephen Hawking.