03-04-2011, 05:23 PM
Αλεξανδρα Κασσιμη
Στο υπουργείο Υποδομών η βασική μεταρρύθμιση που ψηφίστηκε και αποτελεί νόμο του κράτους αφορά την απελευθέρωση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών. Ωστόσο, η πρόβλεψη για τριετή μεταβατική περίοδο μεταθέτει το ουσιαστικό «άνοιγμα» του επαγγέλματος των ιδιοκτητών Δ. Χ. φορτηγών και βυτιοφόρων εν ευθέτω χρόνω. Σε εκκρεμότητα βρίσκεται και η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση που θα απελευθερώσει την αγορά Ι. Χ. βυτιοφόρων. Στελέχη του υπουργείου Υποδομών επισημαίνουν ότι η έκδοσή της βρίσκεται στη φάση... συλλογής υπογραφών. Στις συγκοινωνίες, οι εταιρείες θα έπρεπε να έχουν ήδη ξεκινήσει την εφαρμογή του σχεδίου εξυγίανσης, με τις συγχωνεύσεις των φορέων να μην έχουν πραγματοποιηθεί, τις μετατάξεις στον ΟΑΣΑ να μην έχουν προχωρήσει και την υπογραφή νέων συλλογικών συμβάσεων εργασίας να εκκρεμούν. Οσον αφορά τη μεγάλη πληγή του ελληνικού Δημοσίου, τον ΟΣΕ, οι προσδοκίες για πώληση του 49% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο τελευταίο 3μηνο του 2011 μάλλον δεν θα γίνουν πραγματικότητα. Το επιχειρησιακό σχέδιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήθελε την εταιρεία απαλλαγμένη από ζημίες ήδη τον Μάρτιο του 2011, ενώ στελέχη της εταιρείας επισημαίνουν ότι το αισιόδοξο σενάριο θα είναι να μην εμφανίζονται ζημίες τον Δεκέμβριο του 2011. Σε εκκρεμότητα βρίσκεται και η αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ.
Στο υπουργείο Υποδομών η βασική μεταρρύθμιση που ψηφίστηκε και αποτελεί νόμο του κράτους αφορά την απελευθέρωση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών. Ωστόσο, η πρόβλεψη για τριετή μεταβατική περίοδο μεταθέτει το ουσιαστικό «άνοιγμα» του επαγγέλματος των ιδιοκτητών Δ. Χ. φορτηγών και βυτιοφόρων εν ευθέτω χρόνω. Σε εκκρεμότητα βρίσκεται και η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση που θα απελευθερώσει την αγορά Ι. Χ. βυτιοφόρων. Στελέχη του υπουργείου Υποδομών επισημαίνουν ότι η έκδοσή της βρίσκεται στη φάση... συλλογής υπογραφών. Στις συγκοινωνίες, οι εταιρείες θα έπρεπε να έχουν ήδη ξεκινήσει την εφαρμογή του σχεδίου εξυγίανσης, με τις συγχωνεύσεις των φορέων να μην έχουν πραγματοποιηθεί, τις μετατάξεις στον ΟΑΣΑ να μην έχουν προχωρήσει και την υπογραφή νέων συλλογικών συμβάσεων εργασίας να εκκρεμούν. Οσον αφορά τη μεγάλη πληγή του ελληνικού Δημοσίου, τον ΟΣΕ, οι προσδοκίες για πώληση του 49% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο τελευταίο 3μηνο του 2011 μάλλον δεν θα γίνουν πραγματικότητα. Το επιχειρησιακό σχέδιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήθελε την εταιρεία απαλλαγμένη από ζημίες ήδη τον Μάρτιο του 2011, ενώ στελέχη της εταιρείας επισημαίνουν ότι το αισιόδοξο σενάριο θα είναι να μην εμφανίζονται ζημίες τον Δεκέμβριο του 2011. Σε εκκρεμότητα βρίσκεται και η αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Stephen Hawking.