Έχει στη σελίδα 43-44 παραπάνω πληροφορίες για αυτά τα 2. Αν τα καταφέρω θα ανεβάσω φωτο να δείξω τι ακριβώς εννοώ.
Για να επανέλθω σε αυτό που έλεγα θα παραθέσω 2 φώτο από το google maps.
https://leoforeia.gr/opengal/displayimag...fullsize=1
To τελείωμα του αμαξώματος στα πλάγια έχει αυτή τη διαφοροποίηση που φαίνεται και στη φώτο, σπάει σε 2 κομμάτια, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα Citaro, που έχουν τα πάνελ από τα τζάμια μέχρι κάτω.
Επίσης και κάποiα άλλα "εξαρτήματα", όπως η κολώνα πίσω από τον οδηγό και οι γρίλιες πάνω από το καπάκι της μηχανής δεν υπάρχουν σε άλλα Citaro.
To ίδιο παρατηρείται και στα αντιστοιχα Citaro G της Γενεύης.
Για αυτό και η απορία μου για τον ακριβή τύπο του λεωφορείου ή το αν έχει αμάξωμα από άλλο κατασκευαστή (πχ Hess)
Η διαφορά είναι απλά η θέση του κινητήρα στο πίσω μέρος, αυτό που στα αγγλικά συναντάται ως horizontal or vertical engine ή στα γερμανικά liegender oder stehender Motor. Δηλαδή κανονική θέση του κινητήρα με «γαλαρία» τις πίσω θέσεις ή κάθετο κινητήρα με διαμόρφωση παρόμοια με των Solaris και B7L πίσω δεξιά
Από την είδηση μέχρι την άφιξη είναι πολλά τα στάδια και τα εμπόδια
(27-12-2023, 10:56 AM)O302S Έγραψε: [ -> ]Στο opencar φαίνεται ταξινομημένο και μάλιστα πολύ πρόσφατα (είναι το τελευταίο νούμερο που έχει δοθεί στα επαγγελματικά του Χολαργού) με αριθμό κυκλοφορίας ΧΖΜ-9792 ένα Irisbus αστικό. Σαν τύπος αναφέρεται "ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΑΣΤΙΚΟ Α100Μ" με κατασκευαστή IRISBUS SPA. Είναι λευκό, ασφαλισμένο και σε κίνηση. Ξέρει κανείς τίποτα σχετικά;
Το Crossway #6275 με νέες πινακίδες ΧΖΜ-9792