Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56
Επίσης Η#6218 ειναι3πορτη νταλίκα MAN
(05-12-2021, 12:51 PM)Man Lion\s city Έγραψε: [ -> ]Η 3πορτη νταλίκα Citaro 6192 απλά υπέροχη. Με κόκκινα αναπαυτικά καθίσματα όπως αυτά των 6158-6170, με πολλές θέσεις (52) αν και με ελάχιστο χώρο για όρθιους
Δεν έχω ξαναδεί τόσο άβολο αρθρωτό όχημα. Στη 6206 (ίδια με την 6192) σήμερα σε κατάσταση ακραίου στοιβάγματος στη μποτιλιαρισμένη Θηβών με κατεύθυνση προς Άγιο Ελευθέριο λόγω κενού 25λεπτου, υπήρχε σοβαρό πρόβλημα στο να βγεις αν είχες μπει παραμέσα στο λεωφορείο λόγω των στενών διαδρόμων και ο μοναδικός τρόπος να μην κινδυνεύεις να χάσεις τη στάση ήταν να μείνεις κοντά στην πόρτα και επειδή αυτό το κατελάβαιναν οι επιβάτες επικρατούσε απίθανο χάος κοντά στις δύο πόρτες.
(21-12-2021, 03:56 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Δεν έχω ξαναδεί τόσο άβολο αρθρωτό όχημα. Στη 6206 (ίδια με την 6192) σήμερα σε κατάσταση ακραίου στοιβάγματος στη μποτιλιαρισμένη Θηβών με κατεύθυνση προς Άγιο Ελευθέριο λόγω κενού 25λεπτου, υπήρχε σοβαρό πρόβλημα στο να βγεις αν είχες μπει παραμέσα στο λεωφορείο λόγω των στενών διαδρόμων και ο μοναδικός τρόπος να μην κινδυνεύεις να χάσεις τη στάση ήταν να μείνεις κοντά στην πόρτα και επειδή αυτό το κατελάβαιναν οι επιβάτες επικρατούσε απίθανο χάος κοντά στις δύο πόρτες.
Ισχύει αυτό, ενώ είναι νταλίκες, έχουν πολύ λιγότερο χώρο από τις υπόλοιπες, GN, Volvo, Solaris ακόμα και από τις 4πορτες Citaro! Το είχα αναφέρει και εγώ άλλωστε ότι έχει ελάχιστο χώρο για όρθιους. 
Όμως σε δρομολόγια που δεν γεμίζει και δεν έχει όρθιους, είναι πολύ άνετες και ευχάριστες στην διαδρομή. Όπως χτες που η συγκεκριμένη ήταν στο Β9 και δεν μάζεψε πάνω από 40 άτομο σε κανένα δρομολόγιο.

Το ίδιο ισχύει και για τα 2πορτα Crossway και τα Citaro LE και LEÜ. Όταν δεν έχει κόσμο, είναι υπερβολικά άνετα και είσαι τυχερός αν ταξιδεύεις με αυτά! Αντίθετα αν έχει κόσμο, η κατάσταση είναι 3 φορές χειρότερα από τα αντίστοιχα 3πορτα
Άρα το ότι οι περισσότερες νταλίκες του Παπαδάκη θα είναι Solaris είναι μάλλον θετικό ειδικά αν είναι όλες πρώην Βαρσοβίας που είναι 4πορτες και έχουν καλή εσωτερική διαρρύθμιση.
(21-12-2021, 04:06 PM)Man Lion\s city Έγραψε: [ -> ]Ισχύει αυτό, ενώ είναι νταλίκες, έχουν πολύ λιγότερο χώρο από τις υπόλοιπες, GN, Volvo, Solaris ακόμα και από τις 4πορτες Citaro! Το είχα αναφέρει και εγώ άλλωστε ότι έχει ελάχιστο χώρο για όρθιους. 
Όμως σε δρομολόγια που δεν γεμίζει και δεν έχει όρθιους, είναι πολύ άνετες και ευχάριστες στην διαδρομή. Όπως χτες που η συγκεκριμένη ήταν στο Β9 και δεν μάζεψε πάνω από 40 άτομο σε κανένα δρομολόγιο.

Το ίδιο ισχύει και για τα 2πορτα Crossway και τα Citaro LE και LEÜ. Όταν δεν έχει κόσμο, είναι υπερβολικά άνετα και είσαι τυχερός αν ταξιδεύεις με αυτά! Αντίθετα αν έχει κόσμο, η κατάσταση είναι 3 φορές χειρότερα από τα αντίστοιχα 3πορτα
Άρα τώρα το χειμώνα μπορουν να πάνε άνετα στις γραμμές του αεροδρομιου
Η 3πορτη νταλίκα Man 6217 φένεται να έχει καθίσματα γκρι με τη σχέδιο τη δίεση # που ίδια συναντάς μόνο στα τρίπορτα Citaro 6129, 6131, 6132 και παραπέμπουν στην Norgesbuss ή κάτι τέτοιο. Από την άλλη η 6205 που επίσης είναι 3πορτη νταλίκα Man έχει διαφορετικά μπλε καθίσματα και μάλλον είναι από αλλού.

Επίσης οι 3πορτες νταλίκες Citaro 6207 και 6213 που είναι ίδιες μεταξύ τους μοιάζει να έχουν κοινή καταγωγή με τις 6192, 6206 και 6215 αλλά οι δύο πρώτες έχουν σαφέστερα καλύτερη εσωτερική διαρρύθμιση και όχι αυτήν την ''ημιαστική'' αίσθηση που έχουν οι 3 τελευταίες.

Καταγραφή στις νταλίκες μέχρι τώρα:
Solaris
3Θ: 6015, 6020, 6022 (UMove)
3Θ: 6185, 6186, 6187, 6188, 6189 (Avinor)
4Θ: 6176, 6177, 6178, 6179, 6180, 6181, 6182, 6183, 6184, 6190, 6219 (MZA?)
Citaro
3Θ: 6192, 6206, 6215 (QBuzz?) 
3Θ: 6207, 6213 (QBuzz?) 
4Θ: 6193, 6194, 6195, 6196, 6214 (RDTA/TGP?)
MAN
3Θ: 6205, 6212, 6218 (???)
3Θ: 6217 (Ruter???)

Και πρέπει σε αυτή την καταγραφή να μπουν οι υπόλοιπες που έχουν και δεν έχουν κυκλοφορήσει για να ολοκληρωθεί: 
Solaris: 6191, 6197, 6198, 6199, 6200, 6201, 6202, 6203, 6204, 6209, 6220, 6221, 6222
Citaro: 6208
MAN: 6210, 6211, 6216
Επίσης θα μπορούσες να προσθέσεις ποιες Solaris είναι του Παπαδάκη και ποιες Εθνική / Σταματίου
(23-12-2021, 12:45 AM)vard_57 Έγραψε: [ -> ]Επίσης θα μπορούσες να προσθέσεις ποιες Solaris είναι του Παπαδάκη και ποιες Εθνική / Σταματίου
Αυτό είναι απλό: όσες είναι από αεροδρόμιο του Όσλο (Avinor) και Δανία (UMove) είναι του Σταματίου και οι υπόλοιπες όλες από Παπαδάκη. Βέβαια αν δεν έχω χάσει κάτι στο μέτρημα από Σταματίου λείπει άλλη μία νταλίκα για να γίνουν 9 άρα λογικά μία από τις Solaris που μένουν θα είναι του Σταματίου και οι υπόλοιπες του Παπαδάκη.
Το #6222 είναι Solaris τετραπορτο από Βαρσοβια (όπως τα 6176-6184, 6190 και 6219). Η μόνη διαφορά είναι ότι την έφερε ο Σταματίου και οχι ο Παπαδακης καθώς έχει αυτοκόλλητο NBG Leasing κολλημένο από πίσω.

Παράλληλα το #6207 είναι όπως είναι επιβεβαιωμένο Citaro νταλίκα τριπορτη από Qbuzz και είναι ακριβώς ίδια με κάποια leasing του ΟΑΣΘ. Ορίστε ένα βίντεο πως είναι από μέσα.
https://youtu.be/uTOcB6nCco8
Πιθανόν να έχει γραφτεί ξανά, αλλά το τρίπορτο Citaro #6093 έχει το ίδιο εσωτερικό με τα 3πορτα MAN (#6005, #6150 κλπ), που σημαίνει ότι ήρθαν από την ίδια εταιρία. Μπλε καθίσματα με μικρά κύματα και κίτρινα κάγκελα. Πολύ ωραία.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56