Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56
Τα #6025 και #6026 μάλλον είναι είτε ΜΑΝ είτε Citaro αφού και τα δύο είναι στο Βοτανικό: το ένα ήταν στο 224 και το άλλο στο 214.
(21-04-2021, 09:14 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Τα #6025 και #6026 μάλλον είναι είτε ΜΑΝ είτε Citaro αφού και τα δύο είναι στο Βοτανικό: το ένα ήταν στο 224 και το άλλο στο 214.
Τα 6026-27-28-29 είναι δίπορτα ΜΑΝ, όπως και τα 6008-9 και 6013. Τα 6004 και -7 είναι Citaro.
Τότε πλέον έχει καταγραφεί τι είναι σχεδόν το σύνολο των 41 leasing οχημάτων. Αν υπάρχει λάθος διορθώστε!
MAN A21
δίπορτα: #6008 #6009 #6010 #6011 #6012 #6013 #6014 #6025 #6026 #6027 #6028 #6029 
τρίπορτα: #6005
Citaro O530
#6001 #6002 #6003 #6004 #6006 #6007 #6089
Volvo 7700
#6030 #6031 #6032 #6033 #6034 #6035 #6036 #6037 #6038 #6039 #6040
Solaris Urbino 12μ
δίπορτα: #6019 #6021 #6023
τρίπορτα: #6017 #6018 #6016 
Solaris Urbino 18μ 
#6015 #6020 #6022
Irisbus Crossway
τρίπορτα: #6024

Ενδιαφέρον ότι δύο προηγούμενες νύχτες είχαν δρομολογηθεί δίπορτα 12μετρα στο νυχτερινό 040 που πέρασαν απαρατήρητα! Άμα έρθουν και τα υπόλοιπα 250 και ταξινομηθούν έτσι όπως να 'ναι άντε βγάλε άκρη τι είναι τι μετά.
Λοιπόν, μπήκα πλέον σε όλων των τύπων τα νέα οχήματα και έχω τις εξής εντυπώσεις :

ΜΑΝ Α21 : Το πιό όμορφο και ποιοτικά άρτιο λεωφορείο. Λειτουργικός και ποιοτικά άψογος ο χώρος μέσα, παρ' ότι είναι δίπορτο. Καλή διάταξη του πίσω τμήματος, χωρίς μεγάλη αναβαθμίδα. Ατμοσφαιρικός φωτισμός με εναλλαγή ράγας και σπότ θερμού φωτισμού, πολύ καλή ηχομόνωση και κύλιση. Ταπετσαρίες καθισμάτων άψογες και ιδανικές στο χρώμα (βαθύ μπλέ).

Citaro : Δεν μου άρεσε. Δείχνει πιο "φτηνό" απ' ότι το ΜΑΝ εσωτερικά. Οι ταπετσαρίες είναι μουντές (μαύρες με κόκκινες πινελιές) και αταίριαστες. Μεγάλο μείον η πολύ ψηλη αναβαθμίδα του οπίσθιου τμήματος (δημιουργεί φράγμα στο να περάσουν οι επιβάτες προς τα πίσω).

Volvo : Καλή η διάταξη του χώρου, χωρίς αναβαθμίδες Έχει όμως χαρακτήρα ημιαστικού λεωφορείου (με πολύ πυκνή θέση καθισμάτων) και δεν ενδείκνυται για διαδρομές με έντονη εναλλαγή επιβατών. Θα το προτιμούσα σε γραμμές τύπου 140, 420 που έχουν διαδρομές μεγάλες με ομαλή ροή.

Solaris 12m : Για μένα το top της παρούσας παραλαβής. Κατασκευαστικά και ποιτικά είναι ακριβώς αυτό που ξέρουμε εδώ και 10 χρόνια απ' τα δικά μας. Ούτε κρύο ούτε ζέστη. Όμορφο εσωτερικό με τα γνωστά κουσουράκια στα πλαστικά και στον "χύμα" τοποθετημένο φωτισμό. ΟΜΩΣ έχει άψογη διάταξη των χώρων, προερχόμενο από την MVG Mονάχου που έχουν μεγάλες και βαριές γραμμές λεωφορείων. 25 καθήμενοι μόνο, χώροι ορθίων παντού, άνετη κυκλοφορία επιβατών και, το κυριότερο, καμία αναβαθμίδα πουθενά παρά το ότι είναι τρίθυρα. Μέγιστη προσφορά η τοποθέτηση του κινητήρα στο γνωστό μας μοτίβο "σόμπας".

Solaris18m : Δεν χρειάζονται σχόλια, αν δεν προσέξει κανείς τις επιγραφές στα δανέζικα, ξεχνά ότι μπήκε σε όχημα leasing. Μόνη διαφορά η τέτατρη πόρτα η οποία όμως ΔΕΝ λείπει, αφού η κυκλοφορία επιβατών εξασφαλίζεται με την διάταξη της τρίτης πόρτας.

Iris Crossway : άσχημο, κακοσυναρμολογημένο, αρχαίος μηχανισμός πορτών (θυμίζει ΒΙΑΜΑΞ Ο302 ΚΤΕΛ) και εξαιτερικά άχαρο εσωτερικό με θαμπά και φτηνιάρικα πλαστικά. Μόνο θετικό, το ότι είναι τρίθυρο και η εκ κατασκευής ύπαρξη συρόμενων παραθύρων σε έξι υαλοπίνακες. Το χειρότερο, κατ' εμέ.
(22-04-2021, 02:46 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Λοιπόν, μπήκα πλέον σε όλων των τύπων τα νέα οχήματα και έχω τις εξής εντυπώσεις :

ΜΑΝ Α21 : Το πιό όμορφο και ποιοτικά άρτιο λεωφορείο. Λειτουργικός και ποιοτικά άψογος ο χώρος μέσα, παρ' ότι είναι δίπορτο. Καλή διάταξη του πίσω τμήματος, χωρίς μεγάλη αναβαθμίδα. Ατμοσφαιρικός φωτισμός με εναλλαγή ράγας και σπότ θερμού φωτισμού, πολύ καλή ηχομόνωση και κύλιση. Ταπετσαρίες καθισμάτων άψογες και ιδανικές στο χρώμα (βαθύ μπλέ).

Citaro : Δεν μου άρεσε. Δείχνει πιο "φτηνό" απ' ότι το ΜΑΝ εσωτερικά. Οι ταπετσαρίες είναι μουντές (μαύρες με κόκκινες πινελιές) και αταίριαστες. Μεγάλο μείον η πολύ ψηλη αναβαθμίδα του οπίσθιου τμήματος (δημιουργεί φράγμα στο να περάσουν οι επιβάτες προς τα πίσω).

Volvo : Καλή η διάταξη του χώρου, χωρίς αναβαθμίδες Έχει όμως χαρακτήρα ημιαστικού λεωφορείου (με πολύ πυκνή θέση καθισμάτων) και δεν ενδείκνυται για διαδρομές με έντονη εναλλαγή επιβατών. Θα το προτιμούσα σε γραμμές τύπου 140, 420 που έχουν διαδρομές μεγάλες με ομαλή ροή.

Solaris 12m : Για μένα το top της παρούσας παραλαβής. Κατασκευαστικά και ποιτικά είναι ακριβώς αυτό που ξέρουμε εδώ και 10 χρόνια απ' τα δικά μας. Ούτε κρύο ούτε ζέστη. Όμορφο εσωτερικό με τα γνωστά κουσουράκια στα πλαστικά και στον "χύμα" τοποθετημένο φωτισμό. ΟΜΩΣ έχει άψογη διάταξη των χώρων, προερχόμενο από την MVG Mονάχου που έχουν μεγάλες και βαριές γραμμές λεωφορείων. 25 καθήμενοι μόνο, χώροι ορθίων παντού, άνετη κυκλοφορία επιβατών και, το κυριότερο, καμία αναβαθμίδα πουθενά παρά το ότι είναι τρίθυρα. Μέγιστη προσφορά η τοποθέτηση του κινητήρα στο γνωστό μας μοτίβο "σόμπας". 

Solaris18m : Δεν χρειάζονται σχόλια, αν δεν προσέξει κανείς τις επιγραφές στα δανέζικα, ξεχνά ότι μπήκε σε όχημα leasing. Μόνη διαφορά η τέτατρη πόρτα η οποία όμως ΔΕΝ λείπει, αφού η κυκλοφορία επιβατών εξασφαλίζεται με την διάταξη της τρίτης πόρτας.

Iris Crossway : άσχημο, κακοσυναρμολογημένο, αρχαίος μηχανισμός πορτών (θυμίζει ΒΙΑΜΑΞ Ο302 ΚΤΕΛ) και εξαιτερικά άχαρο εσωτερικό με θαμπά και φτηνιάρικα πλαστικά. Μόνο θετικό, το ότι είναι τρίθυρο και η εκ κατασκευής ύπαρξη συρόμενων παραθύρων σε έξι υαλοπίνακες. Το χειρότερο, κατ' εμέ.

Δεν μου κάνει εντύπωση. Τα MAN τα έχω σε μεγάλη εκτίμηση και είναι όμορφα. Τα πιο όμορφα λεωφορεία που απέκτησε η ΟΣΥ, πάντα μετά τα "πράσινα" Renault.  Smile
Επίσης σίγουρα δεν είναι όλα τα 12μετρα Citaro του Παπαδάκη LE, βλ σε αυτό το βίντεο: https://youtu.be/VdTDTwRvams&t=180
(25-04-2021, 01:06 AM)vard_57 Έγραψε: [ -> ]Επίσης σίγουρα δεν είναι όλα τα 12μετρα Citaro του Παπαδάκη LE, βλ σε αυτό το βίντεο: https://youtu.be/VdTDTwRvams&t=180

Αυτό ισχύει, το 6007 για παράδειγμα είναι LE, το 6006 όχι.
Τι διαφορά έχουν τα LE από τα κανονικά;
Τα LE έχουν αναβαθμίδα από την μέση και πίσω με αποτέλεσμα όλο το πίσω μέρος του λεωοφρείου να είναι ψηλότερα ενώ τα ''κανονικά'' δεν έχουν και άρα είναι λίγο πιο πρακτικά για τους επιβάτες.
Γιώργο, το 6016 είναι Urbino 12 3πορτο.
Όσο για το 6025 είναι ΜΑΝ, όπως είπε ο Αντώνης..
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56