(09-02-2015, 06:27 PM)nikos99 Έγραψε: [ -> ]Θα μπορουσε να μαζευτεί όλο αυτό το σύρμα από Μεταξουργείο και Αττική και να γίνει ένα ενιαίο συρμα?
Το εξήγησε και ο Citaro σε post του σε άλλη ενότητα του forum. Δεν είναι απλά και μόνο να βγάλουμε το σύρμα και να πάμε να το βάλουμε κάπου αλλού. Και έχει κι ένα κόστος το οποίο δε μπορεί να καλυφθεί (τουλάχιστον επί του παρόντος) από κάποιο πρόγραμμα στήριξης της Ε.Ε., όπως έγινε για παράδειγμα με το δίκτυο της οδού Πειραιώς, και δε νομίζω πως η Ο.ΣΥ. είναι σε θέση αυτή τη στιγμή να καλύψει από μόνη της οποιαδήποτε επέκταση.
Εδω και μηνες ειχα παρατηρησει τις κολωνες για εναεριο δικτυο στην Μαρνη και στην συμβολη με την Πατησιων, για ολες τις ημερες που γινεται εκτροπη κυκλοφοριας απο την Πατησιων, λογω υποψιων επισοδειων στο Πολυτεχνειο.
Χτες το βραδυ λοιπον, μπηκε ψαλιδι πριν το φαναρι της Βερανζερου, επι της Γ'Σεπτεμβριου (για την αφετηρια της γραμμης 6) με διασταυρωση μετα και συρμα εως το τελος της οδου Μαρνη.
Ισως η επιλογη της οδου Ηπειρου, που συχνα εφαρμοζεται ως εναλλακτικη, να ηταν καλυτερη επιλογη, αφενος διοτι υπαρχει το συρμα για την 6 (εστω για τα λιγα αυτα μετρα), αφετερου θα ηταν πιο ευκολο για τον διαχωρισμο κυκλοφοριας των Πατησιωτικων με τις Κυψελες (αριστερα και ευθεια αντιστοιχα), αντι τωρα που βγαινοντας απο την Μαρνη, τα ψαλιδια θα ειναι πανω σε σημειο συμφορησης και σαφως πιο δυσκολο στην εναλλαγη με πολυ συρμα μεχρι την Βασ.Ηρακλειου..
Δεν ξέρω αν αυτό ικανοποιεί την περιέργεια του κοινού.
Στα Πετράλωνα (Άνω) υπάρχει εναέριος ''τυφλή'' στην οδό Θεσσαλονίκης από την διασταύρωση με Δωριέων μέχρι την Περσεφωνης όπου βγαίνει Πειραιώς (στο ρεύμα προς Ομόνοια) και στην Ηρακλειδών από Πειραιώς μέχρι Τριών Ιεραρχών με συνέχεια επί της τελευταίας ως την Δωριέων.Οι δύο ''τυφλές'' διαστραυρώνονται στη συμβολή Θεσσαλονίκης-Περσεφώνης-Ηρακλειδών.
Οι γραμμές φτιάχτηκαν πολύ αργότερα σε σχέση με τις Γραμμές στην Δωριέων,Κυκλόπων,Θεσσαλονίκης (στο κομμάτι παράλληλα με τον σταθμό του ηλεκτρικού),Πλατεία Μερκούρη και Γενναίου Κολοκοτρώνη, χρησιμοποιούταν κάποτε από το 22 και το 23 όπου αντικατέστησαν την Γραμμή 9 (Άνω Κυψέλη-Κουκάκι-Άνω Πετράλωνα) κι έκαναν αντίστροφες κυκλικές διαδρομές χρησιμοποιώντας όλο το παλαιό δίκτυο του 9,το ένα:Θεσσαλονίκης-Πειραιώς (μέσω γέφυρας Πουλόπουλου [η γέφυρα από την οποία περνάει ο Ηλεκτρικός μεταξύ των σταθμών Θησείο-Πετράλωνα]) -Ομόνια,Σταδιου.Κλαυθμώνος,Σύνταγμα,Φιλελλήνων,Συγγρού,Δημητρακοπούλου,Παιδική Χαρά,Γενναίου Κολοκοτρώνη ,Πλατεια Μερκούρη,Κυκλώπων,Θεσσαλονίκης με τέρμα στον σταθμό των Πετραλώνων,και το άλλο Τριών Ιεραρχών,Δωριέων,Πλατεία Μερκούρη,Γενναίου Κολοκοτρώνη,Παιδική Χαρά,Βεΐκου,Συγγρού,Βασσιλίσης Αμαλίας,Σύνταγμα,Πανεπιστημίου,Ομόνοια Πειραιώς,Ηρακλειδών,Τριών Ιεραρχών με τέρμα στην εκκλησια των 3ών Ιεραρχων.
Οι γραμμές αυτές καταργήθηκαν κι έτσι πλέον η μία γραμμή τρολεϊ που τις αντικατέστησε (το 15) χρησιμοποιεί το μικρό παλαιό κομμάτι της γραμμής στην Δωριέων όπου χρησιμοποιούσε το 9 και πηγαίνει κατευθείαν για Κουκάκι-Αθήνα χωρίς να περνάει από Πουλόπουλου.
Το ψαλίδι διακλάδωσης από τη γραμμή του 21 προς Νίκαια,η Γραμμή διακλάδωσης και η διασταύρωση του 23 με το 21 προς Ομόνοια στην Πειραιώς έχουν ξηλωθεί,καθώς και το ψαλίδι της σύγκλησης του 22 με την γραμμή του 21 προς Ομόνοια.
Και τελικα τα ψαλιδια μπηκαν και φανηκε το λαθος του συρματος στην Μαρνη...
Τα οχηματα ερχομενα απο Μαρνη, μπαινουν στην γραμμη της Πατησιων, οπου επειτα υπαρχει ψαλιδι για τις Κυψελες..
Ετσι το υπαρχον ψαλιδι πριν την σταση των 2 και 4 στο Πολυτεχνειο και η διπλη γραμμη αχρηστευονται, καθως η γραμμη των Κυψελιωτικων τελειωνει αδοξα διπλα στο νεο ψαλιδι συγκλισης απο την Μαρνη..
Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι(και δεν βρήκα πιο σχετικό τόπικ από αυτό): Μήπως γνωρίζετε άλλους λόγους αντικατάστασεις της απλής καλωδίωσης της ΔΕΗ σε συνεστραμένη(πλεξούδα) εκτός από την εγκατάσταση εναέριου για τρόλλεϋ ή τραμ; Γνωρίζω ότι τσ συγκεκριμένα καλώδια είναι πιο ακριβά και τα αλλάζουν σε ειδικές περιπτώσεις. Εδώ και κάνα μήνα έχουν αλλάξει σε πλεξούδα 5 οικοδομικά τετράγωνα επί της Λ. Σαλαμίνος στο Κερατσίνι και από τις δύο πλευρές του δρόμου και συνεχίζουν. Μήπως θέλουν να αντικαταστήσουν το Β18 με τρόλλεϋ μετά την ολοκλήρωση του μετρό στην Νίκαια;
(13-05-2019, 02:19 PM)genesis_jnr Έγραψε: [ -> ]Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι(και δεν βρήκα πιο σχετικό τόπικ από αυτό): Μήπως γνωρίζετε άλλους λόγους αντικατάστασεις της απλής καλωδίωσης της ΔΕΗ σε συνεστραμένη(πλεξούδα) εκτός από την εγκατάσταση εναέριου για τρόλλεϋ ή τραμ; Γνωρίζω ότι τσ συγκεκριμένα καλώδια είναι πιο ακριβά και τα αλλάζουν σε ειδικές περιπτώσεις. Εδώ και κάνα μήνα έχουν αλλάξει σε πλεξούδα 5 οικοδομικά τετράγωνα επί της Λ. Σαλαμίνος στο Κερατσίνι και από τις δύο πλευρές του δρόμου και συνεχίζουν. Μήπως θέλουν να αντικαταστήσουν το Β18 με τρόλλεϋ μετά την ολοκλήρωση του μετρό στην Νίκαια;
Η αλήθεια είναι ότι θα είχε ενδιαφέρον κάτι τέτοιο, αν και για την ώρα δεν έχει ακουστεί τίποτα.
Μιλάμε για υπόγεια καλωδίωση (άρα θα μπορούσε να είναι οποιαδήποτε χρήση απαιτεί μέση τάση), ή ετοιμάζουν κολώνες;
(13-05-2019, 05:25 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Η αλήθεια είναι ότι θα είχε ενδιαφέρον κάτι τέτοιο, αν και για την ώρα δεν έχει ακουστεί τίποτα.
Μιλάμε για υπόγεια καλωδίωση (άρα θα μπορούσε να είναι οποιαδήποτε χρήση απαιτεί μέση τάση), ή ετοιμάζουν κολώνες;
Το μόνο στοιχείο που έχω σε αυτήν μου την υπόθεση είναι η αλλαγή καλωδίωσης της χαμηλής τάσης της ΔΕΗ(κανένα ίχνος εναέριου η κολωνών αυτού, αλλά ίσως να είναι μια προετοιμασία που θα δώσει χώρο για τη δημιουργία εναέριου).
Όταν έγινε ο μεγάλος περίπατος μετάφεραν την γραμμή του δικτύου των τρόλλεϋ πιο αριστερά και καταργήθηκαν τα ψαλίδια στις στάσεις ... Τώρα που θα αλλάξει πάλι και θα κάνουν έργα με την ανάπλαση υπάρχει περίπτωση να ξαναγυρίσουν πάλι στο παλιό δίκτυο ;(Δεν έχει ξηλωθεί το παλιό) Νομίζω θα φαρδυνουν τα πεζοδρόμια και από τις δύο μέριες όποτε λογικά η δεξιά λωρίδα δεν θα είναι τόσο κλεισμένη όσο τώρα
(26-12-2021, 03:04 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: [ -> ]Όταν έγινε ο μεγάλος περίπατος μετάφεραν την γραμμή του δικτύου των τρόλλεϋ πιο αριστερά και καταργήθηκαν τα ψαλίδια στις στάσεις ... Τώρα που θα αλλάξει πάλι και θα κάνουν έργα με την ανάπλαση υπάρχει περίπτωση να ξαναγυρίσουν πάλι στο παλιό δίκτυο ;(Δεν έχει ξηλωθεί το παλιό) Νομίζω θα φαρδυνουν τα πεζοδρόμια και από τις δύο μέριες όποτε λογικά η δεξιά λωρίδα δεν θα είναι τόσο κλεισμένη όσο τώρα
Τα ψαλίδια στην Πανεπιστημίου, ήταν χρησιμα όταν υπήρχε κανονικό δίκτυο με κανονικές συχνότητες. Το να συντηρεί κανείς παρακάμψεις στάσεων (Βιβλιοθήκη 1/12, Ρεξ 2/4/15) για 15-20 οχήματα την ώρα σε ολες τις γραμμές, δεν εχει λογική.
Ας αποφασίσει η κυβέρνηση τί θα κάνει με τα τρόλλεϋ. Είναι το μοναδικο μέσο που δεν πήρε καμία ενίσχυση σε οδηγούς/τροχαιο υλικό.
Διαφαίνεται η βουληση ότι θελουν να τα καταργήσουν. Δεν εξηγείται διαφορετικά η εγκατάλειψη
(26-12-2021, 04:10 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Τα ψαλίδια στην Πανεπιστημίου, ήταν χρησιμα όταν υπήρχε κανονικό δίκτυο με κανονικές συχνότητες. Το να συντηρεί κανείς παρακάμψεις στάσεων (Βιβλιοθήκη 1/12, Ρεξ 2/4/15) για 15-20 οχήματα την ώρα σε ολες τις γραμμές, δεν εχει λογική.
Ας αποφασίσει η κυβέρνηση τί θα κάνει με τα τρόλλεϋ. Είναι το μοναδικο μέσο που δεν πήρε καμία ενίσχυση σε οδηγούς/τροχαιο υλικό.
Διαφαίνεται η βουληση ότι θελουν να τα καταργήσουν. Δεν εξηγείται διαφορετικά η εγκατάλειψη
Οδηγούς πήρε υλικό όχι πάντως ούτε φαίνεται κάτι στον ορίζοντα