Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Εναέριο δίκτυο τρόλεϊ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7
Στην Ομήρου είδα σήμερα ότι έχουν ξεμείνει κάποια καλώδια από εναέρια υποδομή για τρόλεϊ, στηριγμένα σε σκουριασμένες βάσεις, χωρίς όμως να υπάρχει ψαλίδι για σύνδεση με το δίκτυο της Σταδίου.
(16-10-2013, 09:25 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Στην Ομήρου είδα σήμερα ότι έχουν ξεμείνει κάποια καλώδια από εναέρια υποδομή για τρόλεϊ, στηριγμένα σε σκουριασμένες βάσεις, χωρίς όμως να υπάρχει ψαλίδι για σύνδεση με το δίκτυο της Σταδίου.

Nαι, αυτά έχουν ξεμείνει από το παλιό τρόλεϊ 10: Αθήνα-Ν.Σμύρνη-Π.Φάληρο που αντικαταστάθηκε από τη λεωφορειακή γραμμή 110 κι αργότερα από το τραμ κι έκανε αφετηρία στην Πλ.Κολοκοτρώνη. Αν δε μ΄απατάει η μνήμη μου πρέπει να υπάρχει ανάλογη υποδομή και στην οδό Εφέσου στη Ν.Σμύρνη.
Τις προάλλες που κατέβηκα Πειραιά με το 420 είδα στην οδό Αλιπέδου εναέριο γραμμή τρόλλεϋ. Συγκεκριμένα η γραμμή ξεκινούσε από την Πειραιώς, στο ύψος της στάσης Κεράνη του 420, και τελείωνε λίγο πριν την γέφυρα πάνω από τις γραμμές του ΗΣΑΠ στην πλατεία Ιπποδάμειας. Η γραμμή δεν ήταν συνδεδεμένη με το υπόλοιπο δίκτυο. Δεν μου φάνηκε πάντως για καινούργιο, οι κολώνες στην Αλιπέδου φαίνονταν σκουριασμένες.

Γραμμή επίσης έχω δει στην Αγοράκριτου, ενώ και οι Νεόφυτου Μεταξά/Ηπείρου έχουν γραμμή σε μεγάλο κομμάτι τους (δεν αναφέρομαι στο κομμάτι της Ηπείρου που έχει σήμερα και περνά το 6 από εκεί). Κανένα από τα δύο τμήματα δεν είναι συνδεδεμένα στο υπόλοιπο δίκτυο.

Α ναι! Και στο Μεταξουργείο στα στενάκια πάνω από την πλατεία Καραϊσκάκη έχουν μείνει γραμμές.
Εδω και κάποιο καιρό, η εναέριος της Εδουάρδου Λω έχει συνδεθεί με το δίκτυο της Πανεπιστημίου.
(01-11-2013, 05:47 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Εδω και κάποιο καιρό, η εναέριος της Εδουάρδου Λω έχει συνδεθεί με το δίκτυο της Πανεπιστημίου.

Συνδεδεμένη δεν ήταν;
(01-11-2013, 06:16 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Συνδεδεμένη δεν ήταν;

Όχι! Ήταν ''τυφλή''.
(01-11-2013, 06:27 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Όχι! Ήταν ''τυφλή''.

Άρα κάτι "βρωμάει" στην υπόθεση. Επέκταση του δικτύου στην Πειραιώς, σύνδεση δικτύου Εδουάρδου Λω με Πανεπιστημίου. Τρολεοποίηση ή περικοπές;

Το δίκτυο της Εδουάρδου Λω, που χρησιμοποιείται από τα τρόλεϊ της Σταδίου, ήταν τόσα χρόνια "τυφλό";
(01-11-2013, 06:33 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Το δίκτυο της Εδουάρδου Λω, που χρησιμοποιείται από τα τρόλεϊ της Σταδίου, ήταν τόσα χρόνια "τυφλό";

Νομίζω το δίκτυο αυτό είναι καθαρά για λόγους έκτακτης ανάγκης. Όταν κλείνει το Σύνταγμα, τα τρόλεϊ που κινούνται στη Σταδίου βάζουν προμετωπίδα ''ΠΛ. ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ'' και αναστρέφουν στην Εδουάρδου Λω. Απλά πριν ανεβοκατέβαζαν κεραίες και αναβόσβηναν τους κινητήρες, ενώ τώρα δε θα χρειάζεται.
Ένα πολύ πολύ μικρό κομμάτι εναερίου δικτύου υπήρχε (δε ξέρω αν υπάρχει ακόμα) στην πλατεία του Παγκρατίου (συντριβάνι). Λογικά πρέπει να ανέβαινε την Ευτυχίδου, όπως πάει το 2, να μην έστριβε δεξιά Υμηττού, αλλά να πέρναγε απέναντι στην πλατεία και να έμπαινε στο δίκυτο που έρχεται από Ιφικράτους (11).
(01-11-2013, 06:47 PM)sbav-80 Έγραψε: [ -> ]Ένα πολύ πολύ μικρό κομμάτι εναερίου δικτύου υπήρχε (δε ξέρω αν υπάρχει ακόμα) στην πλατεία του Παγκρατίου (συντριβάνι). Λογικά πρέπει να ανέβαινε την Ευτυχίδου, όπως πάει το 2, να μην έστριβε δεξιά Υμηττού, αλλά να πέρναγε απέναντι στην πλατεία και να έμπαινε στο δίκυτο που έρχεται από Ιφικράτους (11).

Εάν καταλαβαίνω καλά αναφέρεσαι στο δίκτυο που χρησιμοποιήσε το ιστορικό 12 στην διαδρομή προς τέρμα.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7