Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Εναέριο δίκτυο τρόλεϊ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7
Για τον Πειραιά νομίζω ήταν για την γραμμή 16 όταν ξεκίνησε η λειτουργίας τις γραμμής.Οσο για την Αγίου μελετιου είναι για την έξοδο από το Α/Σ Αττικης.

Για το α) θα απαντήσω ήταν για την γραμμή 16 όταν ξεκίνησε την λειτουργίας τις γραμμής.Οσο για την Αγ.Μελετιου είναι για την έξοδο από το Α/Σ Αττικής.
(10-06-2014, 04:55 PM)chris747 Έγραψε: [ -> ]Οσο για την Αγ.Μελετιου είναι για την έξοδο από το Α/Σ Αττικής.

Αυτό το ξέρω. Ρωτάω αν χρησιμοποιείται αυτό το δίκτυο, με άλλα λόγια τι ώρα θα πετύχω τρόλεϊ. (πχ 4πμ που βγαίνουν τα τρόλεϊ από τα Α/Σ). (Και να σου πω γιατί ρωτάω: στο σύρμα έχει κρεμαστεί ένα ρούχο το οποίο (λογικά) αν πέρναγε τρόλεϊ θα το έριχνε κάτω ή θα το μετακινούσε. Εδώ και ένα μήνα βλέπω το ρούχο στην ίδια θέση.Ρωτάω αν πράγματι χρησιμοποιείται).
(10-06-2014, 05:13 PM)nikos99 Έγραψε: [ -> ]Αυτό το ξέρω. Ρωτάω αν χρησιμοποιείται αυτό το δίκτυο, με άλλα λόγια τι ώρα θα πετύχω τρόλεϊ. (πχ 4πμ που βγαίνουν τα τρόλεϊ από τα Α/Σ). (Και να σου πω γιατί ρωτάω: στο σύρμα έχει κρεμαστεί ένα ρούχο το οποίο (λογικά) αν πέρναγε τρόλεϊ θα το έριχνε κάτω ή θα το μετακινούσε. Εδώ και ένα μήνα βλέπω το ρούχο στην ίδια θέση.Ρωτάω αν πράγματι χρησιμοποιείται).


Το ΑΣ Αττικής πλέον βγάζει μόνο τα 12, 24 και 25. Και οι 3 γραμμές δεν έχουν λόγο να περνούν από Αγ. Μελετίου καθώς ακολουθούν τη διαδρομή του 1 προς πλ. Μεταξουργίου.
Έκπληξη σας έχω: Το ψαλίδι στην Πατησίων που έστριβε κλάδος δικτύου στην Πιπίνου για Α/Σ αφαιρέθηκε. Ξέρει κανείς το λόγο (είναι και παλιό ψαλίδι, να πω ότι το βγάλανε για να το βάλουνε κάπου άλλου... );
(17-06-2014, 07:21 PM)nikos99 Έγραψε: [ -> ]Έκπληξη σας έχω: Το ψαλίδι στην Πατησίων που έστριβε κλάδος δικτύου στην Πιπίνου για Α/Σ αφαιρέθηκε. Ξέρει κανείς το λόγο (είναι και παλιό ψαλίδι, να πω ότι το βγάλανε για να το βάλουνε κάπου άλλου... );

Πλέον δεν πρέπει να περνάει κάποιο τρόλεϊ από εκεί οπότε αρχίζουν να ξηλώνουν την υποδομή.
Έχει σχεδόν ολοκληρωθεί η κατασκευή της παράκαμψης της Ακτής Καλλιματσιώτη μέσα στο λιμάνι του Πειραιά (για την κατασκευή του σταθμού μετρό Πειραιά). Επίσης έχει περαστεί και το σύρμα για τα τρόλεϊ 17 και 20 και απομένει η σύνδεσή του με το υπόλοιπο δίκτυο, κάτι που αναμένεται την ημέρα που θα ανοίξει η παράκαμψη.
(29-06-2014, 01:03 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Έχει σχεδόν ολοκληρωθεί η κατασκευή της παράκαμψης της Ακτής Καλλιματσιώτη μέσα στο λιμάνι του Πειραιά (για την κατασκευή του σταθμού μετρό Πειραιά). Επίσης έχει περαστεί και το σύρμα για τα τρόλεϊ 17 και 20 και απομένει η σύνδεσή του με το υπόλοιπο δίκτυο, κάτι που αναμένεται την ημέρα που θα ανοίξει η παράκαμψη.

Αν ισχύει η 11η Αυγούστου 2014, ως ημερομηνία εφαρμογής της διακοπής της κυκλοφορίας στην Ακτή Καλλιμασιώτη, τότε τα συνεργεία της ΟΣΥ αυτή τη φορά κινήθηκαν αρκετά γρήγορα, σε σχέση με την περίπτωση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων λόγω των έργων του Τραμ, που είχαμε μέχρι και "σπάσιμο" γραμμών τρόλεϊ.
Στην οδό Πίνδου στην Νέα Φιλαδέλφεια γίνονται εδώ και λίγες μέρες εργασίες αντικατάστασης των κολόνων των εναέριων γραμμών των τρόλλεϋ με νέες.

Επίσης, να προσθέσω κάτι που έχω δει εδώ και καιρό και όλο ξεχνάω να το αναφέρω: Στο Κερατσίνι, κοντά στην πλατεία Κύπρου, υπάρχει τμήμα εναέριου γραμμής που συνδέει τις οδούς Φιλελλήνων και Κωνσταντινουπόλεως. Πιθανόν η γραμμή 17 έφτανε ως εκεί κάποτε και μετά να επεκτάθηκε προς Πέραμα. Το τμήμα αυτό που περιγράφω βρίσκεται ανάμεσα στις στάσεις "Αγ. Παντελεήμων" και "Σμύρνης" και είναι δεν συνδέεται με το σημερινό δίκτυο.
(09-02-2015, 03:52 PM)nikos99 Έγραψε: [ -> ]Επίσης μπορούν να βγάλουν αυτές τις εναέριους (του μετρό) και να τις χρησιμοποιήσουν κάπου αλλού...

Έχω την αίσθηση ότι δεν είναι και πολλές εκατοντάδες μέτρα ό,τι σύρμα έχει ξεμείνει από περίοδο έργων Μετρό. Και πέρα από το Μεταξουργείο, αυτή τη στιγμή δεν έχω υπόψιν μου άλλο σημείο που να έχει ξεμείνει τέτοιο δίκτυο. Αν κάνω λάθος, διορθώστε με.
(09-02-2015, 06:05 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Έχω την αίσθηση ότι δεν είναι και πολλές εκατοντάδες μέτρα ό,τι σύρμα έχει ξεμείνει από περίοδο έργων Μετρό. Και πέρα από το Μεταξουργείο, αυτή τη στιγμή δεν έχω υπόψιν μου άλλο σημείο που να έχει ξεμείνει τέτοιο δίκτυο. Αν κάνω λάθος, διορθώστε με.

Θα μπορουσε να μαζευτεί όλο αυτό το σύρμα από Μεταξουργείο και Αττική και να γίνει ένα ενιαίο συρμα?
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7