Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
(03-09-2013, 03:51 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Καλύτερο θα ΄ταν να πάει το 051 Ακαδημία (Εδουάρδου Λω) ώστε να έχει σύνδεση με Μετρό/ΗΣΑΠ και πολλές γραμμές λεωφορείων/τρόλλεϋ και να αφήσει τα στενά γύρω απ' την Ομόνοια.
σαφως και ειναι καλο να εχει συνδεση με αλλες γραμμες αλλα τι θα γινεται οταν κλεινει το κεντρο θα μενουν τα κτελ χωρις λεοφορειο??Undecided
Μπορούμε να αφήσουμε το 051 για τους κατοίκους της Ακ. Πλάτωνος ανά 15', καταργώντας τον κλάδο των ΚΤΕΛ και να βάλουμε 2 αεροδρομιακά Ν2 (που έχουν σκευοφόρο) να κάνουν κυκλικό express μέχρι τον Ελαιώνα. Η διαδρομή ΑΦΧ93-Χ51 -> αριστερά Δράκοντος -> δεξιά Αντιγόνης -> απέναντι Μαρκόνι -> δεξιά Ιερά Οδός, στάση Ελαιώνας -> συνέχεια Ιερά Οδός -> δεξιά παράδρομος ΠΑΘΕ -> δεξιά Δράκοντος -> αριστερά Παππού -> ΑΦΧ93-Χ51.
Σε πάει στο μετρό σε 5-10', δεν μπλέκει με κέντρο και φασαρίες, ενώ υποκαθιστά και το Χ93. Η διαδρομή είναι 100% προσβάσιμη από Ν2, καθώς πέρασα με Tourismo χθες το απόγευμα. Γλυτώνεις τουλάχιστον 2 οχήματα από το 051 και το μπλέξιμο στα στενάκια της Ομόνοιας.
(03-09-2013, 07:01 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Μπορούμε να αφήσουμε το 051 για τους κατοίκους της Ακ. Πλάτωνος ανά 15', καταργώντας τον κλάδο των ΚΤΕΛ και να βάλουμε 2 αεροδρομιακά Ν2 (που έχουν σκευοφόρο) να κάνουν κυκλικό express μέχρι τον Ελαιώνα. Η διαδρομή ΑΦΧ93-Χ51 -> αριστερά Δράκοντος -> δεξιά Αντιγόνης -> απέναντι Μαρκόνι -> δεξιά Ιερά Οδός, στάση Ελαιώνας -> συνέχεια Ιερά Οδός -> δεξιά παράδρομος ΠΑΘΕ -> δεξιά Δράκοντος -> αριστερά Παππού -> ΑΦΧ93-Χ51.
Σε πάει στο μετρό σε 5-10', δεν μπλέκει με κέντρο και φασαρίες, ενώ υποκαθιστά και το Χ93. Η διαδρομή είναι 100% προσβάσιμη από Ν2, καθώς πέρασα με Tourismo χθες το απόγευμα. Γλυτώνεις τουλάχιστον 2 οχήματα από το 051 και το μπλέξιμο στα στενάκια της Ομόνοιας.

Είναι βολική η διαδρομή, αλλά ποιο το όφελος, αφού κάνουν στάση τα ΚΤΕΛ στο σταθμό του Ελαιώνα; Δηλαδή δε θα κατέβει ο άλλος στο Μετρό και θα περιμένει να φτάσει Κηφισό για να πάρει το Χ τάδε για να τον πάει στο σταθμό που έκανε ήδη στάση το λεωφορείο των ΚΤΕΛ;
(03-09-2013, 07:13 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Είναι βολική η διαδρομή, αλλά ποιο το όφελος, αφού κάνουν στάση τα ΚΤΕΛ στο σταθμό του Ελαιώνα; Δηλαδή δε θα κατέβει ο άλλος στο Μετρό και θα περιμένει να φτάσει Κηφισό για να πάρει το Χ τάδε για να τον πάει στο σταθμό που έκανε ήδη στάση το λεωφορείο των ΚΤΕΛ;

Όντως τα ΚΤΕΛ στο γυρισμό κάνουν στάση στον Στ. Ελαιώνα και κάποια στο Στ. Μεταξουργείου.


(03-09-2013, 07:01 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Μπορούμε να αφήσουμε το 051 για τους κατοίκους της Ακ. Πλάτωνος ανά 15', καταργώντας τον κλάδο των ΚΤΕΛ και να βάλουμε 2 αεροδρομιακά Ν2 (που έχουν σκευοφόρο) να κάνουν κυκλικό express μέχρι τον Ελαιώνα. Η διαδρομή ΑΦΧ93-Χ51 -> αριστερά Δράκοντος -> δεξιά Αντιγόνης -> απέναντι Μαρκόνι -> δεξιά Ιερά Οδός, στάση Ελαιώνας -> συνέχεια Ιερά Οδός -> δεξιά παράδρομος ΠΑΘΕ -> δεξιά Δράκοντος -> αριστερά Παππού -> ΑΦΧ93-Χ51.
Σε πάει στο μετρό σε 5-10', δεν μπλέκει με κέντρο και φασαρίες, ενώ υποκαθιστά και το Χ93. Η διαδρομή είναι 100% προσβάσιμη από Ν2, καθώς πέρασα με Tourismo χθες το απόγευμα. Γλυτώνεις τουλάχιστον 2 οχήματα από το 051 και το μπλέξιμο στα στενάκια της Ομόνοιας.

Και δηλαδή μέχρι που να φτάνει το 051 για να εξυπηρετεί μόνο την Ακαδημία Πλάτωνος?
(03-09-2013, 07:01 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Μπορούμε να αφήσουμε το 051 για τους κατοίκους της Ακ. Πλάτωνος ανά 15', καταργώντας τον κλάδο των ΚΤΕΛ και να βάλουμε 2 αεροδρομιακά Ν2 (που έχουν σκευοφόρο) να κάνουν κυκλικό express μέχρι τον Ελαιώνα. Η διαδρομή ΑΦΧ93-Χ51 -> αριστερά Δράκοντος -> δεξιά Αντιγόνης -> απέναντι Μαρκόνι -> δεξιά Ιερά Οδός, στάση Ελαιώνας -> συνέχεια Ιερά Οδός -> δεξιά παράδρομος ΠΑΘΕ -> δεξιά Δράκοντος -> αριστερά Παππού -> ΑΦΧ93-Χ51.
Σε πάει στο μετρό σε 5-10', δεν μπλέκει με κέντρο και φασαρίες, ενώ υποκαθιστά και το Χ93. Η διαδρομή είναι 100% προσβάσιμη από Ν2, καθώς πέρασα με Tourismo χθες το απόγευμα. Γλυτώνεις τουλάχιστον 2 οχήματα από το 051 και το μπλέξιμο στα στενάκια της Ομόνοιας.

Την έχεις δοκιμάσει τη διαδρομή α) Παρασκευή, β) όταν βρέχει γ) όταν πλακώνουν οι νταλίκες των μεταφορικών εταιριών; Όχι 5 -10 , 105 - 110΄ θέλεις για να φτάσεις. Μόνο το κομμάτι Ιερά Οδός - Παράδρομος Εθνικής - Δράκοντος θέλει τις Παρασκευές ΜΙΝΙΜΟΥΜ 20', συν όσο χρόνο αποφασίσουν ότι θέλουν οι ταρίφες για να καταφέρουν να μπούν στη ρεμίζα. Άν μάλιστα πέσεις και σε ώρα μαζικής αναχώρησης υπεραστικών (κάθε :00, :30), θέλεις και άλλα 10' για να περάσεις το φανάρι της Λ. Αθηνών προς Μαρκόνι. Δεν λέει.
Αντιθέτως, το κακόμοιρο το 051 είτε χειμώνα, είτε καλοκαίρι, είτε πρωϊ Κυριακής είτε μεσημέρι Παρασκευής, 11 - 13' θέλει από/προς Μεταξουργείο. Όσο για τους επιβάτες του Κολωνού/Ακ. Πλάτωνος : μπορεί να στριμώχνονται σε λεωφορεία/σκευοφόρους, αλλά βρείτε μου άλλη περιοχή που διατηρεί διέλευση 7λεπτη σε τέτοιες εποχές;
(03-09-2013, 07:13 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Είναι βολική η διαδρομή, αλλά ποιο το όφελος, αφού κάνουν στάση τα ΚΤΕΛ στο σταθμό του Ελαιώνα; Δηλαδή δε θα κατέβει ο άλλος στο Μετρό και θα περιμένει να φτάσει Κηφισό για να πάρει το Χ τάδε για να τον πάει στο σταθμό που έκανε ήδη στάση το λεωφορείο των ΚΤΕΛ;

Το ότι δεν κάνουν όλα τα ΚΤΕΛ κάνουν στάση στον Ελαιώνα.
(13-09-2013, 12:21 PM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Το ότι δεν κάνουν όλα τα ΚΤΕΛ κάνουν στάση στον Ελαιώνα.

Είναι σίγουρο αυτό;
(13-09-2013, 03:59 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Είναι σίγουρο αυτό;

Είναι σχεδόν σίγουρο. Το express της Πάτρας που είχα πάρει τον Απρίλιο και του Αγρινίου που χρησιμοποίησα τον Ιούλιο δεν έκαναν στάση ούτε στον Ελαιώνα, ούτε στο Μεταξουργείο που συνηθίζουν άλλα ΚΤΕΛ. Αντίθετα στον Ελαιώνα πάει το Αργολίδας.
Εκτός απ' αυτό, η επιστροφή είναι εντάξει, το λύνουμε το πρόβλημα, στην αναχώρηση από Αθήνα, κανένα δεν περνάει από το μετρό.
(13-09-2013, 03:59 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Είναι σίγουρο αυτό;

Ω, ναι... Ειδικά τα βορειοελλαδίτικα...
Στο Στ. Μεταξουργείου πρέπει να μεταφερθούν οι αφετηρίες των γραμμών Α13, 051 και 057 στο σημείο που ήταν το Α15,Β15 και Ε15. Το Α13 κάνει κύκλους στα στενά του Μεταξουργείου και έχει αφετηρία στην οδό Ζήνωνος που είναι κρυμμένο σημείο. Το 057 στο τμήμα Πλ.Καραισκάκη-Ομόνοια καλύπτεται απ΄τα τρόλλευ 1 και 12 .Όσο για το 051 κάνει κύκλους στην Πλ.Βάθη και την Ομόνοια, είναι η γραμμή που εξυπηρετεί ταξιδιώτες απ΄τα ΚΤΕΛ Κηφισού, έχουν αποσκευές και οι περισσότεροι ταξιδιώτες μπαίνουν στο Μετρό. Εαν το 051 κάνει τέρμα επί της οδού Δηληγιάννη στο Μεταξουργείο οι ταξιδιώτες θα μπαίνουν κατευθείαν στο Μετρό, ενω σήμερα περπατάνε καμια 100αρια μέτρα απ΄τη Σωκράτους μέχρι την Πλ.Ομονοίας. Για να πάνε προς τα ΚΤΕΛ Κηφισού οι ταξιδιώτες περπατάνε καμιά 200αρια μέτρα απ΄την Πλ.Ομονοίας μέχρι την οδό Μενάνδρου.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12