Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
(24-01-2012, 03:19 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Δεν κατάλαβες ακριβώς τι εννούσα. Σ' όλες τις περιπτώσεις εκτός απ' το Α13 εννούσα μεταφορά των αφετηριών και όχι να πάψουν να διέρχονται απ' αυτές τις περιοχές.

Η μεταφορά των 051, Α11, Β11, Α13, Α16, Β16, Γ16, 836 (φαντάζομαι ότι θα ήθελες να συμπεριλάβεις και το 865 στην λίστα σου) σημαίνει ότι θα εγκαταληφθούν οι μικροί δρόμοι από τους οποίους διέρχονται σήμερα.

Η σκέψη μου είναι ότι η ύπαρξη των αφετηριών μπορεί να αποτελέσει ένα μοχλό πίεσης για την καλύτερη αστυνόμευση των περιοχών αυτών.

Μήπως θα έπρεπε ο ΟΑΣΑ να μελετήσει κάποια τροποποίηση στις γραμμές 025, 026, 035 και 227 και την απομάκρυνσή τους από το Μοναστηράκι για την περίοδο Απριλίου-Οκτωβρίου;
Χθες το βράδυ ήμουν στο κέντρο. Πέρα από την κίνηση που είχε από τα ΙΧ, πηγαινοέρχονται και οι τουρίστες και ο κόσμος που θέλει να κυκλοφορήσει στο κέντρο και γίνονται τρεις χειρότερα, με αποτέλεσμα τα λεωφορεία να κολλάνε στην κίνηση.
Πιστεύω πως για αυτό το διάστημα που προανέφερα θα έπρεπε και να απομακρύνονται οι γραμμές αυτές από την περιοχή, αλλά και μαζί να σταματάει η κυκλοφορία των οχημάτων στις οδού Αθηνάς και Ερμού. Θα είναι και μία μορφή πίεσης αυτό για να ενθαρρυνθούν οι οδηγοί των ΙΧ ώστε να παίρνουν τα ΜΜΜ για να κατεβαίνουν κέντρο.
Γενικότερα το σημείο δεν παλεύεται. όλο το χρόνο απλά τη τουριστική περίοδο παραγίνεται η κατάσταση. Η πρόταση για απαγόρευση κυκλοφορίας θα ήταν τέλεια αν γινόντουσαν πεζόδρομος τα κομμάτια.
(28-04-2013, 11:22 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Γενικότερα το σημείο δεν παλεύεται. όλο το χρόνο απλά τη τουριστική περίοδο παραγίνεται η κατάσταση. Η πρόταση για απαγόρευση κυκλοφορίας θα ήταν τέλεια αν γινόντουσαν πεζόδρομος τα κομμάτια.

Θα μπορούσε στο διάστημα 18:00-02:00 να διακόπτεται η κυκλοφορία τις εξής μέρες:
- Για το διάστημα από 1/4 (ή 16/4) έως 15/6 και από 1/9 έως 31/10 (ή 15/10) μόνο κάθε Σάββατο και Κυριακή.
- Για το διάστημα από 16/6 έως 31/8 κάθε βράδυ.
(στην παρένθεση είναι εναλλακτικές ημερομηνίες, γιατί μπορεί να μην είναι από τις αρχές Απριλίου τόσο αυξημένη η τουριστική κίνηση ούτε να διατηρείται έως το τέλος του Οκτωβρίου)

Τα σημεία που θα μπορούσε να διακόπτεται η κυκλοφορία είναι στην αρχή της Αγ. Ασωμάτων (διασταύρωση με Πειραιώς) και στη διασταύρωση της Αθηνάς με την Ευριπίδου, που δεν επηρεάζει και κάποιον κεντρικό οδικό άξονα. Αντίθετα απομακρύνει και ΙΧ από το κέντρο και ενθαρρύνει τη χρήση των ΜΜΜ, όπως ξαναείπα.

Όσο αφορά την τύχη των λεωφορειακών γραμμών:
025/026/027:
Προς Πρ. Δανιήλ/Βοτανικό/Ορφέως: από Ιπποκράτους, συνέχεια Ιπποκράτους, δεξιά Πανεπιστημίου, αριστερά Πεσμαζόγλου, συνέχεια Σοφοκλέους, αριστερά Πειραιώς, δεξιά Μυλλέρου, συνέχεια κανονικά.
Προς Ιπποκράτους: από Θερμοπυλών, δεξιά Πειραιώς, συνέχεια Σταδίου, δεξιά Εδουάρδου Λω, συνέχεια κανονικά.
035/227:
Προς Πετράλωνα/Ταύρο: από Αθηνάς, δεξιά Σοφοκλέους, αριστερά Πειραιώς, συνέχεια κανονικά.
Προς Άνω Κυψέλη/Άγιο Αρτέμιο: από Πειραιώς, συνέχεια Πειραιώς, συνέχεια Πλ. Ομονοίας, συνέχεια Σταδίου, συνέχεια κανονικά.
Πρόταση τροποποίησης της γραμμής 022 "Νέα Κυψέλη - Μαράσλειος" και μετατροπής της σε "Αττικό Άλσος - Δικαστήρια - Μαράσλειος"
Η 022 σήμερα:
- Κινείται παράλληλα με τα τρόλεϊ 2 και 4 στο κομμάτι της Κυψέλης
- Συνδέει την Ακαδημία με την πλ. Κολωνακίου (μαζί με τα 060 και 100) και την Μαράσλειο σχολη (μαζί με το 060).
- Συνδέει την Κυψέλη με τον άξονα της Ακαδημίας, αντίθετα από τα τρόλεϊ που κατεβαίνουν τη Σταδίου
Λαμβάνοντας υπόψη ότι:
- Δεν διαφοροποιείται ο κλάδος της Κυψέλης σε σχέση με τα τρόλεϊ που έχουν συγχρονισμένη συχνότητα αιχμής 6-8'
- Το κομμάτι της Δοϊράνης / Κρέσνας απέχει τουλάχιστον 400 μέτρα από τις κοντινότερες στάσεις
- Η δυτική πλευρά της Λ. Αττικού Άλσους παραμένει χωρίς συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, όπως και όλη η περιοχή Καραγιαννέικα μετά την αφετηρία της Άνω Κυψέλης
Προτείνεται η παρακάτω διαδρομή:
Από Μαυροματαίων δεξιά Ευελπίδων αριστερά Κρέσνας, αριστερά Οστρόβου, δεξιά Γιαλούρου, αριστερά Παληκαρίδη, δεξιά Δοϊράνης, συνέχεια Λ. Αττικού Άλσους, αριστερά Πρωτοπαπαδάκη, συνέχεια 28ης Οκτωβρίου, τέρμα Πλ. Πίνδου.
Από Πλ. Πίνδου, 28ης Οκτωβρίου, συνέχεια Πρωτοπαπαδάκη, δεξιά Λ. Αττικού Άλσους, συνέχεια Δοϊράνης, δεξιά Ευελπίδων, συνέχεια Κοδρικτώνος, ακολουθεί η εγκεκριμένη διαδρομή.

Καταργούνται οι στάσεις:
Από Αφετηρία:
Αφετηρία (Νέα Κυψέλη)
Κολοσσαίον
Πλ. Κυψέλης (κοινή για τα 2, 4, 622)
Σκύρου (κοινή για τα 2, 4, 622)
Ζακύνθου (κοινή για τα 2, 4, 622)
Ιθάκης (κοινή για τα 2, 4, 622)
Επτανήσου (κοινή για τα 2, 4, 622)
Από Τέρμα:
Επτανήσου (κοινή για τα 2, 4)
Ιθάκης (κοινή για τα 2, 4, 035)
Ζακύνθου (κοινή για τα 2, 4, 035)
Σκύρου (κοινή για τα 2, 4, 035)
Πλ. Κυψέλης (κοινή για τα 2, 4, 035, 036)
Φιλοτίμου

Ιδρύονται οι νέες στάσεις:
Από Αφετηρία
Αφετηρία (Πλ. Πίνδου) (υπάρχουσα στάση για το 651)
Έβρου (υπάρχουσα στάση για το 036)
Πανόραμα (υπάρχουσα στάση για το 036)
1η Αττικού Άλσους (Λ. Αττικού Άλσους και Αετοφωλιάς)
2η Αττικού Άλσους (Λ. Αττικού Άλσους και τέρμα Αετοφωλιάς)
3η Αττικού Άλσους (Λ. Αττικού Άλσους και παραδρομος Στησιλάου)
Μουσείο Αφής (Λ. Αττικού Άλσους και Μούσκου)
Άλσος Πολυγώνου (Δοϊράνης και Οστροβού)
Μπερόβου (Δοϊράνης και Μπερόβου)
Μεταμόρφωση Σωτήρος (Δοϊράνης και Σκύρου)
Δικαστήρια (Ευελπίδων και Ωλένου)
2η Δικαστηρίων (υπάρχουσα στάση για το 224)
ΓΥΣ (υπάρχουσα στάση για το 224)
Αγγελοπούλου (υπάρχουσα στάση για το 224)
Από Τέρμα
Ομόνοια (υπάρχουσα στάση για τα 2,4)
ΓΥΣ (υπάρχουσα στάση για το 224)
Δικαστήρια (υπάρχουσα στάση για τα 15, 224)
Μεταμόρφωση Σωτήρος (Κρέσνας και Σκύρου)
Μπερόβου (Κρέσνας και Μπερόβου)
Άλσος Πολυγώνου (Οστροβού και Γιαλλούρου)
Μουσείο Αφής (Λ. Αττικού Άλσους και Μούσκου)
3η Αττικού Άλσους (Λ. Αττικού Άλσους και παραδρομος Στησιλάου)
2η Αττικού Άλσους (Λ. Αττικού Άλσους και τέρμα Αετοφωλιάς)
1η Αττικού Άλσους (Λ. Αττικού Άλσους και Αετοφωλιάς)
Έβρου (υπάρχουσα στάση για το 036)
Εκεί στις ανηφόρες της Κρέσνας και της Δοϊράνης αμφιβάλλω αν χωράει το solaris και αμφιβάλλω ακόμα πιο πολύ αν μπορεί να τις ανέβει! Vanhoolακι θέλει κανονικά, αλλά δε βγαίνει το κομμάτι του Κολωνακίου με τόσο μικρό όχημα.
Μετά τις προτάσεις για την αναδιάρθρωση του Τομέα Τρόλεϊ (εντάξει το παρακάνα σε μερικά Tongue), σειρά έχει ο Τομέας 0:

Τροποποιούνται:
022: Ενοποίηση με 060. Ονομασία: ΝΕΑ ΚΥΨΕΛΗ - ΜΑΡΑΣΛΕΙΟΣ - ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΣ. Τα δρομολόγια 05:15-06:30 και 20:30-23:30 θα εκτελούνται με τέρμα στο Μαράσλειο.
026: Ενοποίηση με 100. Ονομασία: ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ - ΑΓΟΡΑ - ΑΜΑΞ. ΒΟΤΑΝΙΚΟΥ. Η διαδρομή τροποποιείται ως εξής: Από Ιπποκράτους, αριστερά Ακαδημίας και διαδρομή 100 έως Μυλλέρου και συνέχεια αυτή του 026. Στην επιστροφή, διαδρομή 026 έως Θερμοπυλών, αριστερά Αγησιλάου και συνέχεια με διαδρομή 100 έως Ασκληπιού και ακολούθως διαδρομή 026 έως Τέρμα Ιπποκράτους.
040: Τροποποιείται για να καλύπτει μόνο τη Λ. Συγγρού, χωρίς διέλευση μέσα από Καλλιθέα. Αφετηρία στην Πλ. Καραϊσκάκη (το τμήμα έως την Ακτή Ξαβερίου θα καλυφθεί από νέα γραμμή). Ονομασία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ΜΕΣΩ Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ).
049: Αφετηρία στην Πλ. Καραϊσκάκη. Ονομασία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΟΜΟΝΟΙΑ (ΜΕΣΩ ΟΔΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ).
057: (Εφόσον περισσέψουν αρκετά οχήματα μετά το σχέδιο αναδιάρθρωσης) Ενοποίηση με 051. Τροφοδοτική στο στ. Μεταξουργείου. Ονομασία: ΛΟΦ. ΣΚΟΥΖΕ - ΣΤ. ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟΥ - ΑΚΑΔ. ΠΛΑΤΩΝΟΣ. Το κομμάτι των ΚΤΕΛ σπάει και γίνεται εξπρές ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΚΤΕΛ, μέσω Λ. Αθηνών (προς ΚΤΕΛ) και Λένορμαν (προς Στ. Λαρίσης).
Διαφορετικά, η 051 μεταφέρεται στο Στ. Λαρίσης και η 057 κόβεται στο Μεταξουργείο.

Καταργούνται:
051: Ενοποιείται με την 057.
054: Ίδρυση 654 για εξυπηρέτηση Περισσού. Ενίσχυση 209.
060: Ενοποιείται με την 022.

Ιδρύονται:
047 (ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΠΟΛΥΓΩΝΟ - ΠΕΔΙΟΝ ΑΡΕΩΣ): Κυκλική διαδρομή 140 από στ. Κατεχάκη έως Πολύγωνο και 224 από Πολύγωνο έως Πεδίον Άρεως.

Δε μεταβάλλονται: 021, 024, 025, 027, 030, 032, 035, 036, 046, 070.

Προτάσεις για αλλαγές αριθμοδότησης - μετονομασία:
030 => Σ30 / ΚΕΕΠΕΑ
032 => Σ32 / ΜΑΡΑΣΛΕΙΟΣ
040 => Α40 / ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ΜΕΣΩ Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ)
049 => Α49 / ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ΜΕΣΩ ΟΔΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ)
070 => Ε70 / ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ
(03-09-2013, 01:40 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Μετά τις προτάσεις για την αναδιάρθρωση του Τομέα Τρόλεϊ (εντάξει το παρακάνα σε μερικά Tongue), σειρά έχει ο Τομέας 0:

Τροποποιούνται:
022: Ενοποίηση με 060. Ονομασία: ΝΕΑ ΚΥΨΕΛΗ - ΜΑΡΑΣΛΕΙΟΣ - ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΣ. Τα δρομολόγια 05:15-06:30 και 20:30-23:30 θα εκτελούνται με τέρμα στο Μαράσλειο.
026: Ενοποίηση με 100. Ονομασία: ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ - ΑΓΟΡΑ - ΑΜΑΞ. ΒΟΤΑΝΙΚΟΥ. Η διαδρομή τροποποιείται ως εξής: Από Ιπποκράτους, αριστερά Ακαδημίας και διαδρομή 100 έως Μυλλέρου και συνέχεια αυτή του 026. Στην επιστροφή, διαδρομή 026 έως Θερμοπυλών, αριστερά Αγησιλάου και συνέχεια με διαδρομή 100 έως Ασκληπιού και ακολούθως διαδρομή 026 έως Τέρμα Ιπποκράτους.
040: Τροποποιείται για να καλύπτει μόνο τη Λ. Συγγρού, χωρίς διέλευση μέσα από Καλλιθέα. Αφετηρία στην Πλ. Καραϊσκάκη (το τμήμα έως την Ακτή Ξαβερίου θα καλυφθεί από νέα γραμμή). Ονομασία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ΜΕΣΩ Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ).
049: Αφετηρία στην Πλ. Καραϊσκάκη. Ονομασία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΟΜΟΝΟΙΑ (ΜΕΣΩ ΟΔΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ).
057: (Εφόσον περισσέψουν αρκετά οχήματα μετά το σχέδιο αναδιάρθρωσης) Ενοποίηση με 051. Τροφοδοτική στο στ. Μεταξουργείου. Ονομασία: ΛΟΦ. ΣΚΟΥΖΕ - ΣΤ. ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟΥ - ΑΚΑΔ. ΠΛΑΤΩΝΟΣ. Το κομμάτι των ΚΤΕΛ σπάει και γίνεται εξπρές ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΚΤΕΛ, μέσω Λ. Αθηνών (προς ΚΤΕΛ) και Λένορμαν (προς Στ. Λαρίσης).
Διαφορετικά, η 051 μεταφέρεται στο Στ. Λαρίσης και η 057 κόβεται στο Μεταξουργείο.

Καταργούνται:
051: Ενοποιείται με την 057.
054: Ίδρυση 654 για εξυπηρέτηση Περισσού. Ενίσχυση 209.
060: Ενοποιείται με την 022.

Ιδρύονται:
047 (ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΠΟΛΥΓΩΝΟ - ΠΕΔΙΟΝ ΑΡΕΩΣ): Κυκλική διαδρομή 140 από στ. Κατεχάκη έως Πολύγωνο και 224 από Πολύγωνο έως Πεδίον Άρεως.

Δε μεταβάλλονται: 021, 024, 025, 027, 030, 032, 035, 036, 046, 070.

Προτάσεις για αλλαγές αριθμοδότησης - μετονομασία:
030 => Σ30 / ΚΕΕΠΕΑ
032 => Σ32 / ΜΑΡΑΣΛΕΙΟΣ
040 => Α40 / ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ΜΕΣΩ Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ)
049 => Α49 / ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ΜΕΣΩ ΟΔΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ)
070 => Ε70 / ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ

022/060: Συμφωνώ.
026/100: Δεν αξίζει να χαλάσουμε το συγκρότημα 025/026/027 για το 100 που έχω την εντύπωση ότι πάει άδειο.
040: Ως έχει είναι πολύ επιτυχημένη και τον περισσότερο κόσμο τον έχει απ' τα στενά της Καλλιθεάς και από την Θησεώς. Επίσης, καλώς είναι στην περιοχή της Ξαβερίου γιατί εκεί γύρω υπάρχουν κάτοικοι και η Πλ. Καραϊσκάκη δεν χωράει τόσα οχήματα σε αντίθεση με την Ξαβερίου που είναι μια τεράστια ρεμίζα.
049: Τα ίδια με το 040 ως προς την Ξαβερίου. Αν είναι κάτι που ίσως να μπορούσε να γίνει είναι να (ξανα)πάνε στην Πλ. Καραϊσκάκη τα 218/232/X96 και ίσως και τα 826/832/833/875 αλλά δεν ξέρω αν όντως γίνεται να χωρέσουν.
051/057: Το 057 δεν έχει κίνηση και δεν χρειάζεται λεωφορείο κάθε 6'-8'. Καλύτερο θα ΄ταν να πάει το 051 Ακαδημία (Εδουάρδου Λω) ώστε να έχει σύνδεση με Μετρό/ΗΣΑΠ και πολλές γραμμές λεωφορείων/τρόλλεϋ και να αφήσει τα στενά γύρω απ' την Ομόνοια.
054: Καλώς να καταργηθεί αλλά η νέα 654 θα 'ναι τοπικό?
047: Εννοείς να φύγει το 140 απ' το Πολύγωνο? Πιστεύω ότι το 140 δεν αξίζει να πειραχτεί καθόλου γιατί είναι πολύ επιτυχημένο.

Επίσης, για τις αλλαγές αριθμοδότησης το 070 δεν γίνεται να γίνει Ε70 γιατί δεν είναι εξπρές.
Προσωπικά, συμφωνώ σε όλα με τον mercedeselbo.

Για το 051 και 057, τώρα, το 'χω σκεφτεί αλλιώς.

Το 051, όταν με το καλό πάνε τα ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα, θα εξυπηρετεί μόνο τον Κολωνό και τον αρχαιολογικό χώρο της Ακαδημίας Πλάτωνος. Θα πρότεινα λοιπόν το 230 να κοπεί εως Ακαδημία, και το κομμάτι Ακαδημία-Ακρόπολη να το πάρει το 051. Νέα ονομασία: 051 ΑΚΡΟΠΟΛΗ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ. Πιστεύω πως πρέπει να υπάρχει μια γραμμή που να συνδέει αυτούς τους δυο σημαντικότατους αρχαιολογικούς χώρους της πόλης.

Το 057 μπορεί απλούστατα να συγχωνευθεί με το 209. Παράλληλα το 209 θα πάψει να φτάνει στη Μεταμόρφωση (θα υπάρχει αποκλειστικά το 054 - ή 654 για να υπάρχει και η σωστή αριθμοδότηση) και θα αναλάβει το κομμάτι του 4 Παγκράτι-Στ. Αγ. Ιωαννης (ούτως η άλλως το 4 μέχρι Αγ. Ιωάννη άδειο φτάνει, οποτε το μίντι είναι ότι πρέπει. Το τι θα γίνει με την εναέριο, εχω να πω απλά ΞΗΛΩΜΑ!). Νέα ονομασία: 057 ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ - ΠΑΓΚΡΑΤΙ - ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ
Για το 051 συμφωνώ με την πρόταση του N1Ellinikou. Για την ακρίβεια πρέπει να απαλλαγεί και από το πάρεργο της εξυπηρέτησης του ΚΣΥΛ. Ούτε ο ταξιδιώτης που συχνά έχει μόλις ολοκληρώσει ένα πολύωρο ταξίδι έχει κανένα λόγο να κάνει ένα ακόμη tour, αλλά ούτε και οι υπόλοιποι επιβαίνοντες να επιβιβάζονται σε ένα όχημα "σκευοφόρο" από τις αποσκευές των πρώτων. Ένα εξπρές από Κηφισό για κέντρο με ανταπόκριση με το μετρό είναι αυτό που χρειάζεται. Και βέβαια με την μετεγκατάσταση των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα θα περάσει στην ιστορία.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12