Η αλήθεια είναι ότι προσωπικά όπου το έχω δει να συμβαίνει καθυστερεί σημαντικά το δρομολόγιο! Κι αυτά στις πόλεις της επαρχίας έτσι; Όχι στην Αθήνα που γίνεται ο κακός χαμός! Βέβαια και επί ΕΑΣ θυμάμαι απ' τη μπροστινή πόρτα μπαίναμε (ο αξέχαστος "κουμπαράς") και όλα καλά. Αν και τότε ήμουνα και παιδάκι και δε μ' ένοιαζε! Ήμουν στο Magirus γαλαρία κι ήμουν ευτυχισμένος, δεν ξέρω αν οι άλλοι είχαν πρόβλημα! Εγώ με το να πουλάει ο οδηγός εισητήρια έχω θέμα! Γενικά όποτε μπαίνω σε αεροδρομιακό από στάση και πρέπει να μου βγάλει ο οδηγός, πάει η ψυχή μου στην κούλουρη! Δε γίνεται παιδιά και να οδηγείς και να κόβεις εισητήρια. Είναι και επικίνδυνο στην τελική. Οι μάγκες είναι (όπως πάντα) οι Θεσσαλονικείς, που έχουν αυτόματους πωλητές μες στο λεωφορείο!
Επίσης κάτι άσχετο. (ΕΝΤΕΛΩΣ ΟΜΩΣ!!) Χτες που έριχνα μια ματιά στην περίφημη σύμβαση έργου ΟΑΣΑ-ΟΣΥ, είδα να γίνεται αναφορά στις ειδικές γραμμές (μαζί με 032, 801, 836 κτλ) σε μια γραμμή 030. (χωρίς όμως να δίνει παραπάνω πληροφορίες) Ξέρει κανείς περί τίνος τι πρόκειται; Μήπως είναι εκείνο το Στ.Κατεχάκη-ΟΝΑ Γουδή που λειτουργούσε ένα φεγγάρι; Υπάρχει ακόμα άραγε;
Επίσης κάτι άσχετο. (ΕΝΤΕΛΩΣ ΟΜΩΣ!!) Χτες που έριχνα μια ματιά στην περίφημη σύμβαση έργου ΟΑΣΑ-ΟΣΥ, είδα να γίνεται αναφορά στις ειδικές γραμμές (μαζί με 032, 801, 836 κτλ) σε μια γραμμή 030. (χωρίς όμως να δίνει παραπάνω πληροφορίες) Ξέρει κανείς περί τίνος τι πρόκειται; Μήπως είναι εκείνο το Στ.Κατεχάκη-ΟΝΑ Γουδή που λειτουργούσε ένα φεγγάρι; Υπάρχει ακόμα άραγε;