06-06-2013, 10:53 PM
(06-06-2013, 08:28 PM)pvuccino Έγραψε: Η ταχύτερη ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗ σύνδεση είπα. Δες το αν θες. Άμα το πάμε έτσι, ο ταχύτερος τρόπος να φτάσεις Πειραιά είναι ο Προαστιακός. Επίσης ακόμα ταχύτερη είναι η πυραυλάκατος!Το θέμα δεν είναι αν είναι λεωφορείο, τρόλλεϋ, ΗΣΑΠ κτλ. αλλά πιο σε πάει πιο γρήγορα και είναι αξιόπιστο. Το 040 είναι και αξιόπιστο και πετυχημένο οπότε δεν βρίσκω λόγο να καταργηθεί. Ότι είναι επιτυχημένο πρέπει να παραμένει ως έχει και όσα δεν είναι να εξετάζονται τροποποιήσεις, συγχωνεύσεις κτλ. που θα τα κάνουν επιτυχημένα.
(06-06-2013, 08:28 PM)pvuccino Έγραψε: Έχεις ένα δίκιο, αλλά αφού πληρώνουν τόσα χρόνια χαμηλό εισητήριο δε γίνεται ξαφνικά να τους το διπλασιάσεις! Να ανέβει λίγο ναι, αλλά όχι τόσο! Το θέμα ήταν να μη γινόταν απ' την αρχή αυτή η (χαζή κατ' εμε) επέκταση στη Σαρωνίδα. Αφού έγινε, άμα θέλουν να κόψουν το Ε22 για να εξοικονομήσουν οχήματα, καλό θα είναι το εισητήριο του ΚΤΕΛ να μην είναι πολύ ακριβότερο απ' ότι πληρώνουν τώρα. Αλλιώς μέσα σε μια βδομάδα το πολύ θα επιστρέψει το Ε22 κι ούτε γάτα ούτε ζημιά! Το ίδιο ισχύει και για τους κατοίκους της Αρτέμιδας. Αυτοί μάλιστα εδώ και 50 χρόνια πληρώνουν αστικό εισητήριο! Δε γίνεται ξαφνικά εν μία νυκτί να τους βάλεις να πληρώνουν ΚΤΕΛ!Για τα κόμιστρα δεν θα το σχολιάσω γιατί δεν είναι τίποτα σίγουρο εκτός απ' το Ε22 που όταν πάει Ελληνικό θα πάει 3€ το εισητήριο για την μετακίνηση Αθήνα-Σαρωνίδα και σωστό. Όσον αφορά για χαζές επεκτάσεις έχουμε το Χ63 που πάει Οικισμό Τιταν είναι ~36 χλμ. απ' την Αθήνα με το ειδητήριο των 1,40€.