Altas Novus Cityline LWΦωτογραφία με τον χώρο του οδηγού για το ηλεκτρικό mini bus Altas Novus Cityline LW.TMantzas
Altas Novus Cityline LWΆποψη από το mini bus Altas Novus Cityline LW.
Το βλέπετε με το ανανεωμένο livery των Δημοσίων Συγκοινωνιών της Γενέυης (TPG)TMantzas
ANADOLU ISUZU CITYVOLT 12Για τις αστικές συγκοινωνίες υπάρχει και το 12μετρο φούλ ηλεκτρικό CityVolt 12TMantzas
ANADOLU ISUZU GRAND TOROΈνα midi λεωφορείο γνωστό για την ευελιξία του ανα τους επαγγελματίες.TMantzas
ANADOLU ISUZU NOVO CITY VOLTΠαρουσία της Anadolu Isuzu με το midi αστικό ηλεκτρικό λεωφορείο το Novo City VoltTMantzas
ANADOLU ISUZU NOVO VOLTΠαγκόσμια πρεμιέρα για το μιντι λεωφορείο που εξηλεκτρίστηκε, το Novo Volt. TMantzas
BEULAS/MAN JEWELΦωτογραφία από το εσωτερικό του κάτω ορόφου του δυόροφου Beulas Jewel. TMantzas
BEULAS/MAN JEWELΦωτογραφία με το εσωτερικό του πάνω ορόρου του δυόροφου λεωφορείου της Beulas το "κόσμημα" JewelTMantzas
BEULAS/MAN JEWELΦωτογραφία με τον χώρο του οδηγού από το δυόροφο Beulas Jewel.
εδω το βλέπετε να είναι χτισμένο σε πλαίσιο και κινητήρα από την ΜΑΝ και αυτόματο κιβώτιο ZF Traxon.
Η Beulas είναι ο μόνος αμαξοποιός ο οποίος επιμένει και τοποθετεί πόρτα για τον οδηγό!TMantzas
BEULAS/MAN JEWELΆποψη από το εξωτερικό του οχήματος. Το δυόροφο Jewel της Beulas.
Το παρόν βασίζεται σε πλαίσιο και κινητήρα από την ΜΑΝ.TMantzas
BEULAS/SCANIA CYGNUSΤο midi πούλμαν του Ισπανού κατασκευαστή Beulas μήκους 10,5μ.
Το παρον όχημα είναι χτισμένο σε πλαίσιο και κινητήρα SCANIATMantzas
BEULAS/SCANIA CYGNUSΤο midi πούλμαν του Ισπανού κατασκευαστή Beulas μήκους 10,5μ.
Το παρον όχημα είναι χτισμένο σε πλαίσιο και κινητήρα SCANIA
Χώρος οδηγούTMantzas
BEULAS/SCANIA CYGNUSΤο midi πούλμαν του Ισπανού κατασκευαστή Beulas μήκους 10,5μ.
Το παρον όχημα είναι χτισμένο σε πλαίσιο και κινητήρα SCANIA
Εδώ βλέπετε την πλαινή όψη με ανοιχτές μπαγκαζιέρες και την πόρτα πίσω. Αυτό σημαίνει καλύτερη εκμετάλευση και μέγιστο κέρδος σε πράγματα.TMantzas
BEULAS/SCANIA CYGNUSΤο midi πούλμαν του Ισπανού κατασκευαστή Beulas μήκους 10,5μ.
Το παρον όχημα είναι χτισμένο σε πλαίσιο και κινητήρα SCANIATMantzas
BEULAS/SCANIA GLORYΆποψη από το μπροστινό μέρος του υπερυφωμένου πούλμαν της Beulas το Glory. O οδηγός είναι ανεξάρτητος κάτω.TMantzas
BEULAS/SCANIA GLORYΆποψη με την τεράστια δίφυλλη πόρτα ή οποία ανοίγει κατ'επιλογή του οδηγου οποιοδήποτε φύλλο θέλει ή και τα δυο φύλλα μαζί.
Ο οδηγός εχει χώρο για άλλους 2-5 επιβάτες ή συνοδούς στον δικό του χώρο. Εξαρτάται από την επιλογή του εκάστοτε πελάτη.TMantzas
BEULAS/SCANIA GLORYΤο εξωτερικό του 1.5 ορόφου Beulas Glory.
Το παρον αμάξι βασίζεται σε πλαίσιο και μηχανικά μέρη SCANIA.TMantzas
BMC NEOCITY EVΠαρόν και η Τούρκικη BMC με μια πλήρη γκάμα λεωφορείων.
Εδώ βλέπουμε το midi αστικό λεωφορείο που κινείται αποκλειστικά με ρεύμα.TMantzas
BMC PROCITY 12MΒλέπουμε και την συμβατική πρόταση με θερμικό κινητήρα σε κανονικό 12μ αστικό χαμηλού δαπέδουTMantzas
BMC PROCITY 18M CNG Αρθρωτό αστικό λεωφορείο με κινητήρα Φυσικού Αερίου από την BMC.
Εδώ το μοντέλο Procity 18M. TMantzas
BMC PROCITY EVΤυπικό αστικό λεωφορείο 12 μέτρων χαμηλού δαπέδου φούλ ηλεκτρικό που ακούει στο όνομα BMC Procity EVTMantzas
GÜLERYÜZ EV ECOLINEΠαρούσα και η επίσης γνωστή Τουρκική Güleryüz με ηλεκτρικές προτάσεις.
Εδώ βλέπουμε το ηλεκτρικό αστικό λεωφορείο που ακούει στο όνομα EV Ecoline.TMantzas
GÜLERYÜZ EV PANORAΠαρούσα και η επίσης γνωστή Τουρκική Güleryüz με ηλεκτρικές προτάσεις.
Εδώ βλέπουμε το ηλεκτρικό δυόροφο λεωφορείο που ακούει στο όνομα EV Panora. TMantzas
IKARUS V4Η Επιστροφή των μαγυάρων της Ikarus. Την αρχή κάνανε με το πρωτότυπο midi που προορίζεται για τις αστικές συγκοινωνίες.
Είναι φούλ ηλεκτρικό και στα μέσα του 2024 περιμένουμε το 12μ και το 18μετρο.
Εφοδιάζεται με τις νέου τύπου μπαταρίες LFP.TMantzas
INDCAR / IVECO MOBI CITYMini bus προοριζόμενο για αστικές συγκοινωνίες από την Ισπανική Indcar, βασιζόμενο σε πλάισιο κινητήρα Iveco Daily.
Διαθέσιμο με κινητήρες πετρελαίου και Φυσικού ΑερίουTMantzas
INDCAR/IVECO MOBI CITYMini bus προοριζόμενο για αστικές συγκοινωνίες από την Ισπανική Indcar, βασιζόμενο σε πλάισιο κινητήρα Iveco Daily.
Διαθέσιμο με κινητήρες πετρελαίου και Φυσικού ΑερίουTMantzas
INDCAR/IVECO WINGMini bus από την Ισπανική Indcar, βασίζεται στο Iveco Daily.
Διαθέσιμο με κινητήρες ντίζελ και φυσικού αερίου.TMantzas
IRIZAR i6s Εδώ βλέπουμε ένα συμβατικό Irizar i6s σε πλαίσιο της Irizar και κινητήρα 13λτ της DAF (Paccar) και αυτοματο κιβώτιο από την ZF.TMantzas
IRIZAR i6s HydrogenΦωτογραφία από το εσωτερικό του ημιυπερηψωμένου Irizar i6s που κινειται με υδρογόνο. TMantzas
IRIZAR i6s HydrogenΦωτογραφία από το ταμπλό του οδηγού, του υδρογονοκίνητου i6s TMantzas