Image search results - "ΜΟΥΣΕΙΟ"
|
|
Berliner U-Bahn BI T4H πρώτη παραλαβή των τμημάτων μεγάλου προφίλ του Μετρό του Βερολίνου. Κατασκευασμένα απο την ΜΑΝ, τα ΒΙ πήραν το παρατσούκλι Tunneleule λόγω των οβάλ παραθύρων τους. το όχημα 35 έκανε το τελευταίο του δρομολόγιο στις 2.6.1969 στην γραμμή 6.aquasonic
|
|
Berliner U-Bahn BIΙ T4Η δεύτερη παραλαβή των οχημάτων του μετρό του βερολίνου. Με συνολική ισχύ 400kw (ανα κινητήριο βαγόνι), τα ΒΙΙ ήταν 100kw ισχυρότερα απο τα ΒΙ, με 100kw ισχύ ανα κινητήρα. Αποσύρθηκαν το 1969.aquasonic
|
|
BSR Daimler - Benz Gaggenau Schmidt St. Blaisen Unimog 401Το όνομα unimog είναι η συντομογραφία του universalmotorgeräte, που σημαίνει μηχάνημα πολλαπλών χρήσεων. το unimog φοράει 2 4κύλινδρους κινητήρες, έναν 25 ίππων για κίνηση και έναν 64 ίππων για την λειτουργία του εκχιονιστικού. Στα χρόνια 1956-1975, έγραψε 189 ώρες λειτουργίας και ανακατασκευάστηκε το 1991/92.aquasonic
|
|
|
BSt T24 5725Ενα όχημα του 1924 του Βερολινέζικου Τράμ. Ο συγκεκριμένος τύπος αποτελείτο απο 500 κινητήρια και 800 ιθυντήρια οχήματα, που κατασκεύαστηκαν στην περίοδο 1924-1926, με μέγιστη ταχύτητα 30χμ/ω και απόδοση κινητήρα 120kw. Η πρώτη παραλαβή είχε αρίθμηση 5701–6000. aquasonic
|
|
BSt T24 5725Ενα όχημα του 1924 του Βερολινέζικου Τράμ. Ο συγκεκριμένος τύπος αποτελείτο απο 500 κινητήρια και 800 ιθυντήρια οχήματα, που κατασκεύαστηκαν στην περίοδο 1924-1926, με μέγιστη ταχύτητα 30χμ/ω και απόδοση κινητήρα 120kw. Η πρώτη παραλαβή είχε αρίθμηση 5701–6000. aquasonic
|
|
|
|
Gaubschat EL1000Ένα μικρό ηλεκτρικό βανάκι μεταφοράς δεμάτων, το οποίο υπηρέτησε τα Γερμανικά ταχυδρομία απο το 1956 έως το 1972 και ύστερα συνέχισε την ζωή του ώς βανάκι εσωτερικών μεταφορών της εταιρίας Alusingen. το βανάκι χρησιμοποιεί μπαταρίες 80v συνολικής ισχύος 200 αμπέρ και έχει μέγιστη ταχύτητα 30χλμ. aquasonic
|
|
LHB-AEG M-Bahn 401 - 01Eνα απο τα οχήματα του μαγνητικού σιδηροδρόμου του Βερολίνου (τύπος 01), ο οποίος λειτούργησε απο το 1984 έως το 1991, όπου και καταργήθηκε λόγω της επαναφοράς της γραμμής 2 του U-Bahn (μετρό) με την πτώση του τοίχους. Το όχημα αυτό είναι απο τα πρώτα δοκιμαστικά της γραμμής των 1.6 χιλιομέτρων. aquasonic
|
|
Opel BlitzΕνα κλασσικό Γερμανικό φορτηγό, το οποίο ξεκίνησε την κατασκευή του το 1938. Μέχρι το 1945 είχαν κατασκευαστεί πάνω απο 95.000 οχήματα. Το συγκεκριμένο, κατασκευής 1940, φοράει έναν 6κύλινδρο κινητήρα 3.6 λίτρων και 68 αλόγων με τελική 90χλμ.aquasonic
|
|
OPEL BLITZ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΜΟΝΑΧΟΥΛεωφορειο Opel Blitz χτισμένο απο τον Gottlob Auwarter, που αργότερα έγινε γνωστός μέσω της Neoplan
Στο Μουσείο Μεταφορών στο Μόναχο, τμήμα του Deutsches Museum, σε άλλο σημείο της πόλης, στις 20/8/2008.kyriakos
|
|
|
vdZy/SSW B00Ένα όχημα του κρεμαστού σιδηροδρόμου του Wuppertal (Wuppertaler Schwebebahn) κατασκευής 1900! Το συγκεκριμένο όχημα κρέμεται απο τους τροχούς του (οι οποίοι πατάνε σε μια μονή ράγα πάνω απο αυτό), οι οποίοι είναι συνδεδεμένοι με 2 δοκούς στην οροφή του οχήματος, οι οποίοι έχουν αφερεθεί (αλλα βρίσκονται δίπλα στο όχημα). Η σειρά 00 ονομάστηκε έτσι απο το έτος κατασκευής, και αποσύρθηκε το 1972!aquasonic
|
|
Zil 114Η Σοβιετική απάντηση στις Αμερικάνικες Λιμουζίνες. Η 114 είναι μια λιμουζίνα 6.3 μέτρων, με έναν V8 κινητήρα 320 αλόγων και 7.7 λίτρων. Ανήκε στον στόλο του Υπουργείου Ασφαλείας της Ανατολικής Γερμανίας, για την μεταφορά των επίσημων επισκεπτών.aquasonic
|
|
|
|
|