28-10-2022, 02:06 PM
28-10-2022, 07:06 PM
Ωραία. Αν είναι να συνεχίσουν τα ΚΤΕΛ, μακάρι να ξεκινήσει επιτέλους αυτό που φωνάζουμε 2 χρόνια τώρα. Τηλεματική!
29-11-2022, 08:19 PM
Όχι καθημερινά, αλλά τακτικά ανεβαίνω Κηφισίας με το Α7. Μια παρατήρηση που κάνω είναι ευτυχώς που δεν χρειάζεται να βασιστώ στα 18, 19Β, 10 τρόλεϊ για τη μετακίνησή μου, και το λέω μετά λύπης, καθώς μου είναι συμπαθές μέσο το τρόλεϊ. Για καλή μου τύχη, η αρχική & τελική στάση που κινούμαι, μου επιτρέπει πιο άνετη μετακίνηση, από το να στοιβάζομαι, όπως συχνά συμβαίνει με τους επιβάτες στα ενδιάμεσα τμήματα από Αμπελόκηπους ως Υγεία.
Την ώρα λοιπόν που η κατάσταση με τα λεωφορεία έχει κάπως σουλουπωθεί, είναι κρίμα να μένει πίσω ένα σημαντικό κομμάτι του δικτύου, ίσως σε χειρότερη κατάσταση από ό,τι τα χρόνια των μνημονίων. Άλλωστε, το ότι υπάρχει ένα σουλούπωμα στα δρομολόγια των λεωφορείων, δεν σημαίνει ότι όλα είναι καλά. Στην αιχμή συχνά το 550 για παράδειγμα έχει 2 ή και 3 λιγότερα από τα προγραμματισμένα. Άλλα τόσα έχει κομμένα το 10, με ό,τι συνεπάγεται αυτό (αύξηση χρόνου δρομολογίων, χειρότερες συνθήκες μετακίνησης, νεύρα κλπ).
Δεν χρειάζεται να αναφερθώ στα δρομολόγια των 18, 19/19Β. Εκεί που θέλω να σταθώ είναι στο 3. Υποτίθεται ένας από τους λόγους της επέκτασης προς Ν. Φιλαδέλφεια, ήταν η δρομολόγηση 18μετρων - αλλά βλέπω ελάχιστα τέτοια να χρησιμοποιούνται, χρόνια τώρα, στο 3. Οπότε, τζίφος. Οπότε, μήπως έχει νόημα να κοπεί το 3 στα Άνω Πατήσια ξανά; Και αντίστοιχα να κοπεί το 18 και να πάρει όλα τα οχήματά του το 19Β; Όσα 18μετρα περισσέψουν από το 3, να δοθούν στο 10 ή και στο 14 (και αυτό έχει ανάγκη) ή ακόμα και στο 6.
Σίγουρα το δίκτυο των τρόλεϊ χρειάζεται ενισχύσεις και όχι πετσοκόμματα για να λειτουργήσει έστω υποφερτά ένα κομμάτι του, αλλά ειδικά τα παραπάνω μου φαίνονται ως μέτρα ανεξαρτήτως των συνθηκών. Οι (πρώην) κορμοί Χαλανδρίου έχουν πεθάνει, ένα "σωστό" 10 άνετα βγάζει την Εθν. Αντιστάσεως, η σύνδεση Κηφισίας - Αλεξάνδρας - Πατησίων συνεχώς έχει ζήτηση.
Την ώρα λοιπόν που η κατάσταση με τα λεωφορεία έχει κάπως σουλουπωθεί, είναι κρίμα να μένει πίσω ένα σημαντικό κομμάτι του δικτύου, ίσως σε χειρότερη κατάσταση από ό,τι τα χρόνια των μνημονίων. Άλλωστε, το ότι υπάρχει ένα σουλούπωμα στα δρομολόγια των λεωφορείων, δεν σημαίνει ότι όλα είναι καλά. Στην αιχμή συχνά το 550 για παράδειγμα έχει 2 ή και 3 λιγότερα από τα προγραμματισμένα. Άλλα τόσα έχει κομμένα το 10, με ό,τι συνεπάγεται αυτό (αύξηση χρόνου δρομολογίων, χειρότερες συνθήκες μετακίνησης, νεύρα κλπ).
Δεν χρειάζεται να αναφερθώ στα δρομολόγια των 18, 19/19Β. Εκεί που θέλω να σταθώ είναι στο 3. Υποτίθεται ένας από τους λόγους της επέκτασης προς Ν. Φιλαδέλφεια, ήταν η δρομολόγηση 18μετρων - αλλά βλέπω ελάχιστα τέτοια να χρησιμοποιούνται, χρόνια τώρα, στο 3. Οπότε, τζίφος. Οπότε, μήπως έχει νόημα να κοπεί το 3 στα Άνω Πατήσια ξανά; Και αντίστοιχα να κοπεί το 18 και να πάρει όλα τα οχήματά του το 19Β; Όσα 18μετρα περισσέψουν από το 3, να δοθούν στο 10 ή και στο 14 (και αυτό έχει ανάγκη) ή ακόμα και στο 6.
Σίγουρα το δίκτυο των τρόλεϊ χρειάζεται ενισχύσεις και όχι πετσοκόμματα για να λειτουργήσει έστω υποφερτά ένα κομμάτι του, αλλά ειδικά τα παραπάνω μου φαίνονται ως μέτρα ανεξαρτήτως των συνθηκών. Οι (πρώην) κορμοί Χαλανδρίου έχουν πεθάνει, ένα "σωστό" 10 άνετα βγάζει την Εθν. Αντιστάσεως, η σύνδεση Κηφισίας - Αλεξάνδρας - Πατησίων συνεχώς έχει ζήτηση.
30-11-2022, 12:29 PM
Τα 18/19/19Β είναι πλέον ένα κατάλοιπο από έναν σχεδιασμό του 1995 με δόσεις εγκαινίων σταθμού μετρό.
Όντως θα πρέπει να καταργηθούν στην σημερινή μορφή τα 18 & 19 και να γίνει μία γραμμή για το κέντρο του Χαλανδρίου μέσω Σίδερα (μέσω Εθνικής Αντιστάσεως υπάρχει το 10).
Επίσης καλύτερα θα ήταν να πάει το νέο 19 (ή 18) μέσω Βασιλίσσης Σοφίας καθώς στο τμήμα Γηροκομείο - Σύνταγμα είναι μόνο του το 3 με μεγάλη πληρότητα και περίεργη συχνότητα.
Πρακτικά θα έπρεπε να γινει μία γραμμή 18 ΜΟΥΣΕΙΟ - ΙΛΙΣΣΙΑ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ (ΜΕΣΩ ΣΙΔΕΡΑ). 22.4 χλμ. μήκος. όπου θεωρώ ότι με 5 οχήματα (όσα και τώρα) θα παρέχει συχνότητα ανά 12'.
Όντως θα πρέπει να καταργηθούν στην σημερινή μορφή τα 18 & 19 και να γίνει μία γραμμή για το κέντρο του Χαλανδρίου μέσω Σίδερα (μέσω Εθνικής Αντιστάσεως υπάρχει το 10).
Επίσης καλύτερα θα ήταν να πάει το νέο 19 (ή 18) μέσω Βασιλίσσης Σοφίας καθώς στο τμήμα Γηροκομείο - Σύνταγμα είναι μόνο του το 3 με μεγάλη πληρότητα και περίεργη συχνότητα.
Πρακτικά θα έπρεπε να γινει μία γραμμή 18 ΜΟΥΣΕΙΟ - ΙΛΙΣΣΙΑ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ (ΜΕΣΩ ΣΙΔΕΡΑ). 22.4 χλμ. μήκος. όπου θεωρώ ότι με 5 οχήματα (όσα και τώρα) θα παρέχει συχνότητα ανά 12'.
30-11-2022, 01:11 PM
(29-11-2022, 08:19 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: [ -> ]Όχι καθημερινά, αλλά τακτικά ανεβαίνω Κηφισίας με το Α7. Μια παρατήρηση που κάνω είναι ευτυχώς που δεν χρειάζεται να βασιστώ στα 18, 19Β, 10 τρόλεϊ για τη μετακίνησή μου, και το λέω μετά λύπης, καθώς μου είναι συμπαθές μέσο το τρόλεϊ. Για καλή μου τύχη, η αρχική & τελική στάση που κινούμαι, μου επιτρέπει πιο άνετη μετακίνηση, από το να στοιβάζομαι, όπως συχνά συμβαίνει με τους επιβάτες στα ενδιάμεσα τμήματα από Αμπελόκηπους ως Υγεία.Η κατάσταση στα τρόλεϊ πλέον είναι τραγική, σε σημείο που δεν υπάρχουν λόγια. Αρχικά οι περισσότερες γραμμές (2/4, 3, 5, 6, 11, 12, 14, 21) θα έπρεπε να έχουν κάθε 7-10 λεπτά. Ο κόσμος που τα χρησιμοποιεί είναι αντίστοιχος των 608 224 κλπ. Αλλά έχουν ανά 15 λεπτά σε ώρες αιχμής, 25 τις Κυριακές, με αποτέλεσμα να γεμίζουν οι λεωφορειακές γραμμές που περνάνε από το ίδιο σημείο (12/Α13, 6/Β9, 3/Α8, 10/550). Όμως το απίστευτο είναι ότι ούτε αυτά τα δρομολόγια τηρούνται.
Την ώρα λοιπόν που η κατάσταση με τα λεωφορεία έχει κάπως σουλουπωθεί, είναι κρίμα να μένει πίσω ένα σημαντικό κομμάτι του δικτύου, ίσως σε χειρότερη κατάσταση από ό,τι τα χρόνια των μνημονίων. Άλλωστε, το ότι υπάρχει ένα σουλούπωμα στα δρομολόγια των λεωφορείων, δεν σημαίνει ότι όλα είναι καλά. Στην αιχμή συχνά το 550 για παράδειγμα έχει 2 ή και 3 λιγότερα από τα προγραμματισμένα. Άλλα τόσα έχει κομμένα το 10, με ό,τι συνεπάγεται αυτό (αύξηση χρόνου δρομολογίων, χειρότερες συνθήκες μετακίνησης, νεύρα κλπ).
Δεν χρειάζεται να αναφερθώ στα δρομολόγια των 18, 19/19Β. Εκεί που θέλω να σταθώ είναι στο 3. Υποτίθεται ένας από τους λόγους της επέκτασης προς Ν. Φιλαδέλφεια, ήταν η δρομολόγηση 18μετρων - αλλά βλέπω ελάχιστα τέτοια να χρησιμοποιούνται, χρόνια τώρα, στο 3. Οπότε, τζίφος. Οπότε, μήπως έχει νόημα να κοπεί το 3 στα Άνω Πατήσια ξανά; Και αντίστοιχα να κοπεί το 18 και να πάρει όλα τα οχήματά του το 19Β; Όσα 18μετρα περισσέψουν από το 3, να δοθούν στο 10 ή και στο 14 (και αυτό έχει ανάγκη) ή ακόμα και στο 6.
Σίγουρα το δίκτυο των τρόλεϊ χρειάζεται ενισχύσεις και όχι πετσοκόμματα για να λειτουργήσει έστω υποφερτά ένα κομμάτι του, αλλά ειδικά τα παραπάνω μου φαίνονται ως μέτρα ανεξαρτήτως των συνθηκών. Οι (πρώην) κορμοί Χαλανδρίου έχουν πεθάνει, ένα "σωστό" 10 άνετα βγάζει την Εθν. Αντιστάσεως, η σύνδεση Κηφισίας - Αλεξάνδρας - Πατησίων συνεχώς έχει ζήτηση.
Η λογική που υπάρχει στην δρομολόγηση είναι να λείπουν βάρδιες μεσημέρι-απογευμα και πρωί να είναι κομπλέ. Έχεις για παράδειγμα το 6 με 10/10 το πρωί, και από μεσημέρι και μετά με 7/10, και πολλές φορές να είναι συνεχόμενα τα δρομολόγια που λείπουν. Αυτό συμβαίνει σε κάθε γραμμή. Στην Πατησίων το απόγευμα πολλές φορές θέλει το πρώτο τρόλεϊ 22 λεπτά, το επόμενο 24. Και έτσι δεν χωράς να μπεις ούτε στα 5 επόμενα. Μέχρι λοιπόν να προσληφθούν οδηγοί, ότι και να σχολιάσουμε για τις υπηρεσίες που παρέχουν δεν έχει νόημα.
Όσο για το 3 είναι αδύνατον να κοπεί από την Νεα Φιλαδέλφεια, καθώς θα χαθεί η σύνδεση με άνω Πατήσια. Και με όφελος ένα όχημα? Μόνο αν δημιουργηθεί μια τοπική γραμμή ΝΦ - Άνω Πατήσια ανά 10 λεπτά. Και πάλι δεν έχει νόημα. Το 619 ανά 45 λεπτά δεν το υπολογίζω
30-11-2022, 01:58 PM
(30-11-2022, 01:11 PM)Man Lion\s city Έγραψε: [ -> ]Η κατάσταση στα τρόλεϊ πλέον είναι τραγική, σε σημείο που δεν υπάρχουν λόγια. Αρχικά οι περισσότερες γραμμές (2/4, 3, 5, 6, 11, 12, 14, 21) θα έπρεπε να έχουν κάθε 7-10 λεπτά. Ο κόσμος που τα χρησιμοποιεί είναι αντίστοιχος των 608 224 κλπ. Αλλά έχουν ανά 15 λεπτά σε ώρες αιχμής, 25 τις Κυριακές, με αποτέλεσμα να γεμίζουν οι λεωφορειακές γραμμές που περνάνε από το ίδιο σημείο (12/Α13, 6/Β9, 3/Α8, 10/550). Όμως το απίστευτο είναι ότι ούτε αυτά τα δρομολόγια τηρούνται.
Η λογική που υπάρχει στην δρομολόγηση είναι να λείπουν βάρδιες μεσημέρι-απογευμα και πρωί να είναι κομπλέ. Έχεις για παράδειγμα το 6 με 10/10 το πρωί, και από μεσημέρι και μετά με 7/10, και πολλές φορές να είναι συνεχόμενα τα δρομολόγια που λείπουν. Αυτό συμβαίνει σε κάθε γραμμή. Στην Πατησίων το απόγευμα πολλές φορές θέλει το πρώτο τρόλεϊ 22 λεπτά, το επόμενο 24. Και έτσι δεν χωράς να μπεις ούτε στα 5 επόμενα. Μέχρι λοιπόν να προσληφθούν οδηγοί, ότι και να σχολιάσουμε για τις υπηρεσίες που παρέχουν δεν έχει νόημα.
Θεωρώ κι εγώ ότι αν δεν προσληφθούν οδηγοί, δεν γίνεται τίποτα με την συχνότητα των τρόλλεϋ, θα συνεχίσει να είναι κακή. Θυμάμαι ότι πρόσφατα τα Σαββατοκύριακα σε κάποιες γραμμές τρόλλεϋ εμφανίστηκαν κενά μιας ώρας. Και είναι κρίμα γιατί και τα οχήματα είναι ακριβότερα και με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και η υποδομή είναι ακριβότερη και υποχρησιμοποιείται.
Όσον αφορά την έλλειψη αρθρωτών τρόλλεϋ, μήπως λόγω της γενικής έλλειψης προσωπικού έχουν μείνει ελάχιστοι οδηγοί με Ε δίπλωμα;
30-11-2022, 03:48 PM
(30-11-2022, 01:58 PM)Giannis Έγραψε: [ -> ]Θεωρώ κι εγώ ότι αν δεν προσληφθούν οδηγοί, δεν γίνεται τίποτα με την συχνότητα των τρόλλεϋ, θα συνεχίσει να είναι κακή. Θυμάμαι ότι πρόσφατα τα Σαββατοκύριακα σε κάποιες γραμμές τρόλλεϋ εμφανίστηκαν κενά μιας ώρας. Και είναι κρίμα γιατί και τα οχήματα είναι ακριβότερα και με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και η υποδομή είναι ακριβότερη και υποχρησιμοποιείται.Δυστυχώς κενά μιας ώρας έχει και τις καθημερινές πλέον. Τα ΣΚ είναι καλύτερη η κατάσταση. Δείτε σήμερα στο 3 πχ κενά 1620-1700, 1915-2000, στο 5 2050-2205, στο 11 1450-1545, 1925-2020, στο 14 1435-1535, στο 10 και πολλά ακόμα. Σε καθημερινή βάση μια ώρα κενό σε γραμμές που είναι για 10λεπτο, τι να συζητήσουμε?
Όσον αφορά την έλλειψη αρθρωτών τρόλλεϋ, μήπως λόγω της γενικής έλλειψης προσωπικού έχουν μείνει ελάχιστοι οδηγοί με Ε δίπλωμα;
Ακόμα και τα τελευταία δρομολόγια σήμερα στο 6 από ΤΕ και στο 3 από ΑΦ, σύμφωνα με το ημερήσιο πρόγραμμα, δεν θα γίνουν. Τώρα πως θα γίνουν τα 12αρια, που βγαίνουν με το ίδιο όχημα ποιός ξέρει.
Όσο για την έλλειψη οδηγών με Ε, σίγουρα είναι αυτό το θέμα, γιατί την Κυριακή αποκλείεται να μην υπάρχουν 7 νταλίκες για το 3 και 4 για το 6, αφού 10 και 14 έχουν 11-12 μαζί.
Και επί τι ευκαιρία να πούμε για το νυχτερινό 11 ότι παρ' όλο που έχει πυκνώσει και πλέον είναι ανά 30 λεπτά, καθημερινά στο Σύνταγμα περιμένουν 30 άτομα που χωράνε συνήθως και από εκεί και κάτω σε κάθε στάση περιμένουν πάνω από 20, από τους οποίους δεν χωράει κανένας.
Προφανώς τα τρόλεϊ έχουν αλλά χίλια δύο πράγματα να φτιάξουν από τα νυχτερινά, αλλά εφόσον υπάρχει, δεν είναι ωραία αυτή η κατάσταση. Ίσως θα έπρεπε να βρεθεί μια λύση να μπει νταλίκα, έστω στο κομμάτι σύνταγμα-ανω Πατήσια
30-11-2022, 06:12 PM
(30-11-2022, 12:29 PM)sgkatsos Έγραψε: [ -> ]Πρακτικά θα έπρεπε να γινει μία γραμμή 18 ΜΟΥΣΕΙΟ - ΙΛΙΣΣΙΑ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ (ΜΕΣΩ ΣΙΔΕΡΑ). 22.4 χλμ. μήκος. όπου θεωρώ ότι με 5 οχήματα (όσα και τώρα) θα παρέχει συχνότητα ανά 12'.5 βαγόνια ανά 12' όλο αυτό;! Ούτε ανά 30' δεν βγαίνει με 5 βαγόνια. Για να βγαίνει θα έπρεπε να δίνεις 24 λεπτά Μουσείο - Χαλάνδρι. Αν είναι δυνατόν!
09-12-2022, 07:25 PM
Έχω την εντύπωση πως οι συχνότητες και οι κομμένες βάρδιες έχουν χειροτέρεψει κι άλλο. Ακόμα και σε γραμμές που είχαν 2-3 οχήματα. Μιλώντας για αυτές που παίρνω συχνά, το 411 από το πρωί έχει "έτοιμες" συχνότητες 75-80 λεπτά για μεσημέρι και απόγευμα... Το 461 (που το παίρνω κι αυτό συχνά) εδώ και μήνες έχει 2 οχήματα αντί για 3, ειδικά όταν είναι να φύγει κοντά με το 460, οπότε αναγκαστικά παίρνω αυτό.
Σε άλλες γραμμές που έχουν περισσότερα οχήματα, δεν φαίνονται τόσο πολύ τα κενά.
Απλά φανταστείτε τι έχει να γίνει, έτσι και πάρει η ΟΣΥ πίσω τις γραμμές που έχουν τα ΚΤΕΛ.
Σε άλλες γραμμές που έχουν περισσότερα οχήματα, δεν φαίνονται τόσο πολύ τα κενά.
Απλά φανταστείτε τι έχει να γίνει, έτσι και πάρει η ΟΣΥ πίσω τις γραμμές που έχουν τα ΚΤΕΛ.