Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
(25-06-2022, 04:03 PM)Sotirisdim4 Έγραψε: [ -> ]Εγώ απλά θέλω να ρωτήσω για την τηλεματική. Γιατί επιλέχτηκε αυτή η δημιουργία αντιγράφου της αρχικής έκδοσης για τα ΚΤΕΛ, αντί της ένταξης τους στην ήδη υπάρχουσα βάση δεδομένων, λαμβάνοντας υπόψη ότι ούτως ή άλλως η υποδομή για τις γραμμές που έχουν τα ΚΤΕΛ ήδη υπήρχαν από την εποχή που τις είχε η ΟΣΥ; Δεν θα επέτρεπε ουσιαστικά μια άμεση σύνδεση των οχημάτων με το ήδη υπάρχον σύστημα (και κατ'επέκταση, την συντομότερη δυνατή εμφάνιση των οχημάτων στις έξυπνες στάσεις και στην εφαρμογή), ώστε να μη χρειαζόταν να συμβεί η τρέχουσα κατάσταση;
Η ιστορία με την τηλεματική εχει ως έξις: στην σύμβαση αναφερει ότι οφείλουν να έχουν τηλεματική συμβατή με αυτή που εχει η ΟΣΥ. Όμως δεν αναφέρει ρητά ότι η σύνδεση των συστημάτων πρέπει να γίνει από τα κτελ. Ο ΟΑΣΑ θεωρούσε ότι η σύνδεση είναι αρμοδιότητα των κτελ και vice versa. Εν τελεί το θέμα είχε πάρει και τον νομικό δρόμο αν και δεν ξέρω που καταλήξαμε. Στην πορεία τοποθετήθηκαν οθόνες στα οχήματα των ΚΤΕΛ από λεωφορεία της ΟΣΥ μεσοπρόθεσμα/μακροπρόθεσμα εκτός κυκλοφορίας, το σύστημα οπως και το λογισμικό δεν είναι αρμοδιότητα της ΟΣΥ ούτε του ΟΑΣΑ να το συντηρεί και να το λειτουργεί. Ότι έχει να κάνει με λειτουργία (ακόμα και την τοποθέτηση του στα οχήματα της ΟΣΥ) την ανέλαβε η intrasoft μέχρι το 2026. Εφόσον δεν ξέρουμε ποιος πληρώνει για την σύνδεση τον συστημάτων δεν μπορεί να γίνει ενιαιοποίηση τους.
Πάντως κάτι που δεν βλέπω να αναφέρετε συχνά στο φόρουμ είναι το γεγονός ότι ο ΟΑΣΑ έχει πρόσβαση και στα δυο παράλληλα συστήματα. Το γεγονός αυτό σημαίνει ότι αν πάρει κανείς στο τηλεφωνικό κέντρο (11185) μπορεί να ενημερωθεί για την ακριβή θέση των λεωφορείων του ΚΤΕΛ, αν έχει φύγει κάποιο όχημα με βλάβη κλπ. Ο μόνος περιορισμός είναι ότι δεν μπορούν να σου πουν σε πόση ώρα έρχεται αλλά απλώς που βρίσκεται, τι ώρα έφυγε από τέρμα και τα σχετικά
(25-06-2022, 01:58 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: [ -> ]Όλα ωραία και όλα καλά... Καταλαβαίνουμε όμως ότι το ΚΤΕΛ Αττικής δεν τηρεί την σύμβαση παραχώρησης και παραβιάζει τους όρους.
Δεν θα έπρεπε, αφού όπως και να έχει οι σταθμαρχες γνωρίζουν ποια δρομολόγια εκτελούνται και ποια όχι, να ενημερώνεται αντίστοιχα ο ημερήσιος προγραμματισμός, αφού δεν βλέπουμε τα οχήματα, να μην περιμένουμε και στις στάσεις σαν τους μ.....; Ή μήπως τα αφήνουμε έτσι ώστε να πληρώνονται και τα ΚΤΕΛ, κάνουν δεν κάνουν το δρομολόγιο;
Επίσης αφού δεν εκτελούνται τα δρομολόγια που αναγράφει η σύμβαση δεν θα έπρεπε να πάρει πίσω η ΟΣΥ το έργο και να μην ξανά πληρωθούν τα ΚΤΕΛ Αττικής (ξανά τονίζω τα Αττικής) για κανένα δρομολόγιο ή έστω να αναλάβουν τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ τις γραμμές του Αττικής;
Με το να καθόμαστε έτσι και να μην γίνεται καμία κίνηση, δεν πρόκειται να λυθεί κανένα πρόβλημα. Οι μεν δεν θέλουν να βάλουν το χέρι τους στην τσέπη και να πληρώσουν ούτε για προμήθεια άλλων οχημάτων, ούτε για επισκευή αυτών, ούτε για αγορά εξοπλισμού τηλεματικής κατάλληλου με την εφαρμογή. Οι δε κάνουν τα στραβά μάτια αφού έφυγαν οι κακές γραμμές των Μεσογείων από τα χέρια τους και λύση δεν βρίσκουν αφού και πάλι δεν εκτελούνται τα δρομολόγια. Και στο τέλος ο μόνος που την πληρώνει για μια ζωή είναι ο πολίτης.
Φιλε μου, μου εχει τύχει 2 φορες κιολας, ο οδηγος να μην ξερει τι ώρες εχει δρομολόγιο το λεωφορείο και να ρωτάει τους επιβάτες να του πουν τι ωρα να φυγει από το τέρμα. Η κατάσταση εχει ξεφύγει πιο πολύ από ότι νομίζετε.
Ένα αστείο σκηνικό, είναι πως έχω πετύχει οδηγό του ΚΤΕΛ Αττικής να σταματάει το λεωφορείο, για να πάει να πάρει σουβλάκια (καλαμάκια).
Καθόταν κι έτρωγε ενώ οδηγούσε, χωρίς ωστόσο να επηρεαστεί η οδηγική του συμπεριφορά. Αλλά γενικά ήταν πολύ ευγενικός, άφηνε τους πάντες στο δρόμο να περάσουν, χαιρέτησε πολλούς και σταμάτησε σε στάση για να περιμένει επιβάτη που βρισκόταν απέναντι και δεν προλάβαινε να πάει εγκαίρως.
Αν δει κανείς τον ημερήσιο προγραμματισμό του Β15 θα διαπιστώσει ότι ειχε δεν είχε έπαθε 024. Για να δει κανείς το υψηλό επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ.
(01-07-2022, 02:30 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Αν δει κανείς τον ημερήσιο προγραμματισμό του Β15 θα διαπιστώσει ότι ειχε δεν είχε έπαθε 024. Για να δει κανείς το υψηλό επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ.
Οι προφητείες, λοιπών, ήταν σωστές…
Τωρα περιμένουμε να αντιδράσει ο Δημος για να αλλάξει; (όπως όταν κατάργησαν το Ε15, όταν έστειλαν τα Ν2 στο Α15 κλπ)
Δεν νομίζω να ασχοληθεί κανείς αλλά τουλάχιστον εμένα μου φαίνεται εντελώς λάθος μια γραμμή να καταργείται άτυπα από τη μέση της μέρας και μετά ακόμα κι αν είναι χαμηλής χρησιμότητας.
Γενικά πολύ αραιά τα πράγματα. Παράδειγμα το 730 με μείον ένα όχημα έχει δρομολόγιο από Λόφο στις 14:40 και μετά στις 15:20 και μετά στις 15:55. Το 821που εξυπηρετεί τον ίδιο ακριβώς κόσμο έχει δρομολόγια 14:40, μετά 15:15 και μετά 15:55. Μιλάμε για τραγικά πράγματα
(01-07-2022, 03:09 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Γενικά πολύ αραιά τα πράγματα. Παράδειγμα το 730 με μείον ένα όχημα έχει δρομολόγιο από Λόφο στις 14:40 και μετά στις 15:20 και μετά στις 15:55. Το 821που εξυπηρετεί τον ίδιο ακριβώς κόσμο έχει δρομολόγια 14:40, μετά 15:15 και μετά 15:55. Μιλάμε για τραγικά πράγματα
Τι πρόγραμμα είναι αυτό; Δεν νομίζω ότι μπορώ να το χαρακτηρίσω ευπρεπώς…Τουλάχιστον στην κάθοδο φαντάζομαι αποσυντονίζονται.
Τώρα για παράδειγμα περιμένει το #6139 να εκτελέσει το 15:55 δρομολόγιο στο 821 από της 15:40. Ενώ το #150 κάνει την διαδρομή παράλληλα στην λεωφόρο Αθηνών στο 730. Θα μαζέψει από εκεί τον κόσμο και θα πάει στο τέρμα να συναντήσει το #6139 και να κάνουν ταυτόχρονα δρομολόγιο προς τον σταθμό. Κάλλιστα θα μπορούσε να φύγει το #6139 ως 821 στις 15:45 (ακόμα και 15:40 μπορούσε αλλά τέλος πάντων μην το τραβάμε). Λογική μηδενική σε όλο αυτό.
Από συγχρονισμένη συχνότητα 15-20 λεπτά πάμε στο 35 λεπτό.
Ναι διότι τα τα δρομολόγια του 730 θα ήταν συντονισμένα με του 821 αν είχε και τα 3 οχήματα που πρέπει. Καλύτερα θα ήταν να του έβγαζαν από την αρχή πρόγραμμα με 2 οχήματα το μεσημέρι πάρα με 3 που όμως δεν τηρείται.
Χαρακτηριστικές καθυστερήσεις στα δρομολόγια κάποιων γραμμών , στο ήδη μειωμένο θερινό πρόγραμμα συγκριτικά με πέρσι.
Ειδικά για την περιοχή της Αργυρούπολης και της Κάτω Ηλιούπολης η εικόνα είναι σήμερα αποκαρδιωτική.
Συγκεκριμένα στο 164 με 1,5 λεωφορείο στην βάρδια η υπηρεσία κίνησης σήμερα διαμόρφωσε την συχνότητα σε κάθε 1 ώρα κατά μέσο όρο.
Στην γραμμή 201 - σταθερά κάθε 1 ώρα με επιμηκύνσεις.
- Να σημειώσουμε και μια παρατήρηση ότι και στα δρομολόγια των εργασίμων ημερών για τις παραπάνω γραμμές ήδη από την άνοιξη είχε ξεκινήσει μια γενναία περικοπή σε αρκετές ζώνες ώρας.
- Και για να επανέλθουμε στο σημερινό θέμα τέτοια εικόνα έχουμε να δούμε από το 2019, μιας και μετά τον Covid είχε παρατηρηθεί σημαντική βελτίωση. Ελπίζουμε να δοθεί κάποια λύση όχι μόνο για τις δυο γραμμές που ανέφερα αλλά και για άλλες που δεν έπεσε στην αντίληψή μας.
* Να διευκρινίσω ότι στον προγραμματισμό του Σαββάτου για μεν το 164 προβλέπονται 3 λεωφορεία στην βάρδια ( ενώ σήμερα υπάρχει 1 με προσθήκη κάποιων δρομολογίων από δεύτερο - αυτό έγινε το πρωί - από το μεσημέρι και μετά βρίσκεται σταθερά 1 στην βάρδια) - και για δε το 201 προβλέπονται 2 λεωφορεία ενώ σήμερα υπάρχει μόνο 1.
Κολλημένα 2 οχήματα του 237 στο Δημ.Κολυμβητηριο ως συνήθως. Δεν εκτελέστηκαν τα δρομολόγια των 21.00 και 21.20. Ευτυχώς το τρίτο όχημα διέφυγε μέσω της Ναυπλίου προς το Τέρμα!
Μόλις παρατήρησα στον Ημερ.Προγραμματισμό ότι εξαφανίστηκαν τα δρομολόγια των 21.00 και 21.20 και εμφανίστηκε ένα στις 21.37, τη στιγμή δηλ. που αναχώρησε το όχημα 726, που ήταν το τρίτο όχημα. Τα άλλα 2 ακόμη κλεισμένα!
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16